Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeggen: 'Hoe leuk is DAT!'



(Bijvoorbeeld: 'Hij heeft een prijs gewonnen, hoe leuk is DAT!')
You don't have to fit into the format
Of nog erger, mensen die zeggen: Hoe dan?!

Bijv. hoeheetze van Idols.. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat is ook een soort hip hè?

Inderdaad ook enorm irritant.



Net als: 'Helemaal leuk'.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 20 juni 2016 @ 17:20:

Oh ja, dat is ook een soort hip hè?

Inderdaad ook enorm irritant.



Net als: 'Helemaal leuk'.Helemaal eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 17 juni 2016 @ 19:42:

[...]



Ik vind 'woopwoop'ster' eigenlijk wel een nominatie waard voor woord van het jaar







De net-niet-doorkomende migraine die mij al de hele dag ambeteert mag ook wel in dit topic.

Godver zeg, te weinig last om pillen voor te nemen en te veel om comfortabel te zijn



En mijn man die boodschappen wegzet en 'commentaar' levert op mijn frummels 'heb je nieuwe lippenstift gekocht?'

Ik wéét dat hij daar niks verkeerds mee bedoelt maar het irriteert me op dit moment mateloos. Heb zin om te antwoorden 'nee ik heb een banaan gekocht, dat zie je toch'
quote:MonicaG schreef op 20 juni 2016 @ 18:33:

[...]



En mijn man die boodschappen wegzet en 'commentaar' levert op mijn frummels 'heb je nieuwe lippenstift gekocht?'

Ik wéét dat hij daar niks verkeerds mee bedoelt maar het irriteert me op dit moment mateloos. Heb zin om te antwoorden 'nee ik heb een banaan gekocht, dat zie je toch'



Ik had zo'n zelfde soort vandaag. Ik heb mijn lange haar ingeruild voor een schuine bob dit weekend. Zeker 20 cm lengte kwijt. Zegt een collega "ben je naar de kapper geweest?"



Nee joh, tussen een deur gekomen..
Alle reacties Link kopieren
verpakkingen..... dat je een schaar koopt omdat je die niet hebt, maar wel een schaar nodig hebt om de verpakking open te krijgen
quote:Cookiemonster123 schreef op 21 juni 2016 @ 18:12:

verpakkingen..... dat je een schaar koopt omdat je die niet hebt, maar wel een schaar nodig hebt om de verpakking open te krijgen inderdaad!! Welke idioot heeft dat bedacht
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 juni 2016 @ 17:42:

Als katten gewoon goede brokken eten is dat ook niet nodig. De harde brokjes voorkomen tandsteen.

Ben wel erg benieuwd wat de reden is om tandjes te poetsen.



Ik heb raskatten,met relatief vieze gebitten en veel aanslag.

Van de 1 zijn er vanwege een "Virus"? al bijna al zijn tanden getrokken en de ander zijn gebit is laatst schoongemaakt.Nu aan mij de dankbare taak om het bij te houden
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 19 juni 2016 @ 15:43:

[...]





Hier hebben we van die ondergrondse containers die helaas vaak storing hebben. Als je dan belt krijg je doodleuk de boodschap dat je het vuilnis zolang de container niet gemaakt is maar in huis moet bewaren

Naast de container zetten (of zelfs bij de voordeur) levert een boete op. In een andere container kan ook niet, want elk huishouden krijgt maar 1 muntje dat op slechts 1 container in de hele stad werkt.



Kansloos systeem!



Dat is ook irritant, maar dan weetje tenminste dat je binnen 2 dagen die vieze vuilniszak met maden kwijt bent.

Hier zit ik gewoon de dagen te tellen totdat het weer grijzecontainerophaaldag is..
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch een hekel aan tractors op de weg.

Net ook; een kwartier gedaan over een weg waar ik anders maar twee minuten voor nodig heb.

En dan kom je bij een rotonde, en dan heb je 66,6666666% kans dat de tractor een andere weg neemt dan jij.

Maar helaas.



En natuurlijk begrijp ik dat die dingen óók van A naar B moeten.

Maar kan dat niet op een vaste tijd?

's Nachts tussen 2:00 en 4:00 of zo?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 21 juni 2016 @ 23:06:

[...]

Dat is ook irritant, maar dan weetje tenminste dat je binnen 2 dagen die vieze vuilniszak met maden kwijt bent.

Hier zit ik gewoon de dagen te tellen totdat het weer grijzecontainerophaaldag is.. Inderdaad! Wij zijn net verhuisd. Waar we eerder woonden hadden we een ondergrondse vuilcontainer vlak bij de deur. Ideaal! Je kon je vuilnis kwijt wanneer het jou uitkwam. Als de vuilnisbak begon te stinken, bracht je de boel weg. En, ook niet onbelangrijk: alles mocht door elkaar, want de afvalverwerker scheidde het na het ophalen. Nu ben ik gezegend met 2 grote containers die ik niet vol krijg maar die wel behoorlijk staan te stinken. Ook sta ik plastic bakjes af te wassen omdat plastic apart opgehaald wordt en die zak anders in onze bijkeuken nare geuren verspreidt. Verder heb ik hele rare kruipende beestjes onderin de groene container, die maar 1x in de 3 weken wordt geleegd. Bah....
Alle reacties Link kopieren
Als ik mobiel forum probeer ik ergens naar toe te scrollen. Maar nee hoor, het schermpje denkt dat ik iets heb aangeklikt met mijn dikke vingers en daar ga ik weer. Een kortingscode dit keer. Dus weer terug, weer wachten tot de vorige pagina geladen is. Niet te snel iets aanklikken, want het verspringt nog. Zo krijg ik mijn tijd wel om.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 23 juni 2016 @ 19:01:

Als ik mobiel forum probeer ik ergens naar toe te scrollen. Maar nee hoor, het schermpje denkt dat ik iets heb aangeklikt met mijn dikke vingers en daar ga ik weer. Een kortingscode dit keer. Dus weer terug, weer wachten tot de vorige pagina geladen is. Niet te snel iets aanklikken, want het verspringt nog. Zo krijg ik mijn tijd wel om.

Dit probleem speelt ook op de laptop.

Het is echt waardeloos.

Pas wilde ik een topic aanklikken.

Voor ik eindelijk in het goede topic kwam, zat ik twee keer in het verkeerde en was ik ook nog een keer uitgelogd, omdat het scherm zo versprong dat ik op de uitlog-knop klikte.



Ik heb het al een paar keer gemeld in het bug-topic (lang geleden alweer hoor), maar blijkbaar kan er niets aan gedaan worden.

Erg irritant.
You don't have to fit into the format
Als vrouw zijnde. Eigenlijk niet onbenullig want het klopt niet. Tegelijkertijd wel onbenullig want wat boeit het dat zoveel mensen denken dat als vrouw zijnde klopt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die fout wordt ontzettend vaak gemaakt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De ondergrondse containers

de idioot die ze bedacht heeft zou voor straf er eens 5 jaar lang gebruik van moeten maken.



Die van ons was stuk. Mochten we gebruik maken van een andere, serieus waar 2 km verderop(!!) als je er lopend heen gaat kom je langs 4 van die krengen maar nee daar konden we niet gebruik van maken, daar maakte al zoveel mensen gebruik van dat van ons kon er echt niet bij. Vaker legen is te veel moeite en heb en daarvoor heb ze het te druk.

En maar brieven sturen dat het niet de bedoeling is dat er vuilniszakken voor de flat gezet worden.



Het onderhouden van het tuinperkje voor de flat is ook te veel moeite en hebben ze het te druk voor.

Op de parkeerplaats twijfel je steeds vaker of je in een parkeervak staat of op een grasveld zoveel onkruid groeit er tussen de stenen.



Waar ik mij écht dood aan kan ergeren;

De kleuterleidster van zoon die gewoon ordinair plat Amsterdams praat. Bij mij is het ook wel te horen, maar ik ben voor een bewoner van buiten Amsterdam nog wel verstaanbaar.
Alle reacties Link kopieren
Heb er stiekem een hekel aan als mensen zich vegetariër (of nog erger, vegetarisch) noemen, maar ondertussen wel vis blijken te eten of zelfs heel soms kip. Maakt me niet uit, maar noem jezelf dan geen vegetariër.
Alle reacties Link kopieren
Ergernis van vandaag; een veel te opdringerige vriendin.

Ik word er gek van!! We zijn allebei volwassen, allebei ons eigen leven en ik ben altijd heel duidelijk geweest dat ik dingen graag van te voren weet/ plan.



Maar het begon donderdag: ''kom je vanavond hier eten?''

Nadat ik nee zei was het ''wat ga je morgen doen?''

Toen ik zei dat ik al een afspraak had kreeg ik een appje ''tot hoe laat duurt dat dan?''

Zucht. Vervolgens bleef het even stil... werd ik vanmorgen wakker had ik een appje met ''ben je al wakker? Zullen we even gaan wandelen?''



Echt serieus, we hebben geen relatie!!!
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 26 juni 2016 @ 13:38:

Ergernis van vandaag; een veel te opdringerige vriendin.

Ik word er gek van!! We zijn allebei volwassen, allebei ons eigen leven en ik ben altijd heel duidelijk geweest dat ik dingen graag van te voren weet/ plan.



Maar het begon donderdag: ''kom je vanavond hier eten?''

Nadat ik nee zei was het ''wat ga je morgen doen?''

Toen ik zei dat ik al een afspraak had kreeg ik een appje ''tot hoe laat duurt dat dan?''

Zucht. Vervolgens bleef het even stil... werd ik vanmorgen wakker had ik een appje met ''ben je al wakker? Zullen we even gaan wandelen?''



Echt serieus, we hebben geen relatie!!!



Vind je het nog wel leuk om haar te zien? Dan zou je het als volgt kunnen oplossen:



Zij: Kom je vanavond hier eten?

Jij: Nee, dat komt niet handig uit. Kun jij volgende week zaterdag?

Zij: Ja!

Jij: Ok, tot dan!



Probleem opgelost.
quote:Rusticaa schreef op 21 juni 2016 @ 22:56:

[...]



inderdaad!! Welke idioot heeft dat bedacht

Verpakkingen zijn sowieso bloedirritant.

Heb ook altijd een strijd met de kaasverpakking...
Alle reacties Link kopieren
quote:ibbeltje12 schreef op 26 juni 2016 @ 13:48:

[...]





Vind je het nog wel leuk om haar te zien? Dan zou je het als volgt kunnen oplossen:



Zij: Kom je vanavond hier eten?

Jij: Nee, dat komt niet handig uit. Kun jij volgende week zaterdag?

Zij: Ja!

Jij: Ok, tot dan!



Probleem opgelost.Dat kan ook wel, maar ze blijft ondanks dat bellen/ mailen/ appen voor last minute afspraken. Sinds het uit is met haar vriend is het helemaal erg, er gaan eigenlijk geen 3 dagen voorbij dat ze me niet benaderd om iets te gaan doen of even langs te komen.
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
mijn groningse accent, waar ik last van heb als ik nederlands wil leren aan anderstalige jongeren.



dat mijn verkoudheid ook na 8 dagen nog niks beter wordt grr
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 juni 2016 @ 13:57:

[...]



Verpakkingen zijn sowieso bloedirritant.

Heb ook altijd een strijd met de kaasverpakking...Ik heb altijd strijd met die vleeswaren verpakkingen. Dat lipje krijg ik nooit te pakken dus ik zet er altijd een mes in en snij hem open.
quote:Rusticaa schreef op 26 juni 2016 @ 15:10:

[...]





Ik heb altijd strijd met die vleeswaren verpakkingen. Dat lipje krijg ik nooit te pakken dus ik zet er altijd een mes in en snij hem open.Hou op schei uit... of van die mobiele telefoon-accessoire-verpakkingen en oordopjes en dat soort grappen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven