nachtkastjes bij boxspring

26-06-2016 09:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb een boxspring gekocht maar mijn oude nachtkastjes zijn nu veel te laag! Ik moet telkens de diepte in om te kijken hoe laat het is of als ik mijn wekker wil uitzetten wat hebben jullie mede boxspring eigenaars als nachtkastje staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat probleem ook, heb nu een nachtkastje van Ikea. 75 cm hoog ongeveer.

Hemnes, op wat preciezer te zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 26 juni 2016 @ 10:44:

Bedankt voor de reacties! Winkelfanaat, waar kan ik de bovenste 2 plaatjes vinden op internet? Vooral de eerste is helemaal mijn smaak klik
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dit dan ook wat voor je:



klik
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel winkelfanaat

Nlies de hemnes is zeker ook een optie, de hoogte zal hier ook ongeveer goed zijn heb ik opgemeten.. iemand had het nog over de malm kast met 2 laden, maar is die niet nog steeds te laag voor een boxspring? De 3 laden is dan weer te hoog volgens mij.. jammer want de malmkastjes zijn vandaag nog met 15 % korting zag ik net
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 26 juni 2016 @ 13:23:

Dank je wel winkelfanaat

Nlies de hemnes is zeker ook een optie, de hoogte zal hier ook ongeveer goed zijn heb ik opgemeten.. iemand had het nog over de malm kast met 2 laden, maar is die niet nog steeds te laag voor een boxspring? De 3 laden is dan weer te hoog volgens mij.. jammer want de malmkastjes zijn vandaag nog met 15 % korting zag ik net Dan zet je daar wieltjes onder (zie m'n vorige post)
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 26 juni 2016 @ 13:23:

Dank je wel winkelfanaat

Nlies de hemnes is zeker ook een optie, de hoogte zal hier ook ongeveer goed zijn heb ik opgemeten.. iemand had het nog over de malm kast met 2 laden, maar is die niet nog steeds te laag voor een boxspring? De 3 laden is dan weer te hoog volgens mij.. jammer want de malmkastjes zijn vandaag nog met 15 % korting zag ik net Wij hebben de Malm en hij is inderdaad iets lager dan het bed, maar dat vinden wij geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 verschillende kleine vintage kastjes op hoge pootjes als nachtkastje.
Alle reacties Link kopieren
quote:swaentje71 schreef op 26 juni 2016 @ 14:04:

[...]





Dan zet je daar wieltjes onder (zie m'n vorige post)koop je die wieltjes gewoon bij gamma ofzo dan en schroef je die er dan onder? Ik heb geen idee waar ik wieltjes kan kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 27 juni 2016 @ 09:05:

[...]



koop je die wieltjes gewoon bij gamma ofzo dan en schroef je die er dan onder? Ik heb geen idee waar ik wieltjes kan kopen Inderdaad bij de bouwmarkt, in alle soorten en maten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben wieltjes bij Ikea gekocht. Rill heten ze daar.

Ik vond ze bij de bouwmarkt erg duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven