Water met fruit

26-06-2016 08:43 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat Is jou favo smaak?



To trapt af;



Komkommer,citroen, gember

Citroen, munt

Framboos, aardbei,appel
Alle reacties Link kopieren
doe je dan desbetreffende stukjes fruit in een grote karaf water en dan wat laten trekken?
Alle reacties Link kopieren
Citroen met gember
Alle reacties Link kopieren
quote:OXO schreef op 26 juni 2016 @ 08:50:

doe je dan desbetreffende stukjes fruit in een grote karaf water en dan wat laten trekken?



Ja



Net zoals met thee, alleen het fruit laat je er eeuwig in zitten. Je kunt de kan vaak zelfs 2x vullen met dezelfde ingredienten.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak graag groene thee met een stukje gember.
Hier nog meer inspiratie:



Water met een smaakje
Alle reacties Link kopieren
Limoen en (diepvries) frambozen. Ik doe dit vaak 's morgens in m'n dopper en tap tijdens een werkdag nog 1 of 2x water bij.



Erg fijn dat je een dopper goed kunt openmaken, met een gewoon flesje is het wat meer gedoe om citroen of limoen er weer uit te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet al het fruit gewoon op zonder water. Het water drink ik apart, meestal opgewarmd met een aftreksel van koffiebonen of cacao.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Basilicum en een pepertje is erg lekker. Scheutje citroen erbij
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 26 juni 2016 @ 08:57:

[...]





Ja



Net zoals met thee, alleen het fruit laat je er eeuwig in zitten. Je kunt de kan vaak zelfs 2x vullen met dezelfde ingredienten.Alleen citrusschil kan het wel bitter maken als het er te lang in zit
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Vies. Meestal proef je nauwelijks wat van wat er in het water gestopt zit en ziet het er alleen troebel uit. Doe mij maar gewoon water met niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook liever gewoon water.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel eens geprobeerd maar het is niet echt mijn ding. Ik vind ranja en thee ook niet te zuipen, dus dat zal het zijn.

Had toen limoen en framboos.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 26 juni 2016 @ 10:35:

Vies. Meestal proef je nauwelijks wat van wat er in het water gestopt zit en ziet het er alleen troebel uit. Doe mij maar gewoon water met niks.Dit inderdaad. En ik drink juist water omdat mijn tanden niet zo tegen frisdrank kunnen, dus als ik er dan weer citroen in zou gooien is het hele idee weg.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet de gekste dingen. Gisteren was ik bij een lunchtent die 5 euro!!!!!!! vroeg voor een karaf water met citroen, komkommerschijfjes en munt. Zal best lekker fris zijn, maar 5 euro??????
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Hoelang kan je water met (gesneden) fruit bewaren?

Op mijn werk bewaren ze het buiten de koelkast en dronken er twee dagen later nog van. Het water was troebel geworden.



Ik maak weleens water met citroen en munt maar dat bewaar ik in de koelkast en haal er af en toe een glas uit. Maar dat is diezelfde dag wel op.
Alle reacties Link kopieren
Oh en favoriete smaak is citroen met munt... Maar groene thee uit de koelkast (lekker koud) met een schijfje citroen vind ik ook lekker verfrissend nu.
Verder dan een schijfje citroen in m'n water kom ik niet maar ga het eens proberen met andere combi's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven