Mode & Beauty alle pijlers

De trends van lente / zomer 2016

15-02-2016 23:22 1035 berichten
De lente komt eraan!

Welke mode-must-haves mogen niet ontbreken in jouw garderobe voor het seizoen 2016?



Veel gezien op de catwalks: pastels, bloemen, toch weer de Boho-look maar met een grafischer edge...



Wat ga jij kopen / heb je al gekocht? Deel het hier!!

Op naar de zomer met inspirerende plaatjes en handige tips







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
excuses voor de tikfout.



Nieuw topic kan ook inderdaad maar ik dacht dat het ook bij deze kon en mocht. In elk geval bedankt voor de reacties! (hopelijk nu geen tikfout)
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 juni 2016 @ 10:57:

Er is ooit een speciaal topic over nagellak geweest, maar een nieuwe topic openen.

Waarom niet? Als het andere te oud is dan is het vervelend in het gebruik. Kost tijd om dan er door heen te scrollen.

Je zou een topic kunnen openen of vragen aan moderator om daarin een lijstje met koppeling naar elk seizoen te leggen.

Seizoen- strak in de lak - praat noemen? Nou ja, titels genoeg. Wel in de juiste pijler plaatsen. Op napraat kunnen er een paar heel goed zoeken.



En dan on-topic. SALE en tassen.

Welke zou ik kiezen? Ik heb eigenlijk al een keuze gemaakt, maar ik vind het leuk om te horen of die keuze aansluit bij de meningen hier. (Nee, ik ben geen tracker. Ik heb er nog meer gezien, maar deze sluiten aan bij vorm, materiaal, afwerking en de kleuren die ik in gedachten heb. Ik reageer niet, maar iedereen mag los gaan met kritiek. Virtueel shoppen en dus met gesloten knip. Die blijft in de tas.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Voor de gezelligheid van het topic. Ik heb al tassen genoeg, maar niet voor vrije tijd. Die tas begint te slijten en kan eigenlijk niet meer. Die was gratis, maar is zo fijn in gebruik dat ik nu een echte zoek. Ik vind zelf de eerste en derde het leukst Vooral de eerste. Laatste heeft wel wat maar zou ik persoonlijk zelf niet vaak mee willen lopen.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2016 @ 13:04:

Heb deze tuniek besteld met deze jegging. Ik draag de tuniek zonder ceintuurtje, want dat vind ik armoedig. Wat vinden jullie er van?



[afbeelding]



[afbeelding]

Even een update: De tuniek is gemaakt van vitragestof, dus die gaat terug. De jegging is fantastisch, hij zit als gegoten en zit heerlijk en ik wilde er nog eentje bij bestellen, maar mijn maat is uitverkocht en dat is een maat kleiner dan ik had gedacht, dus dat is een opsteker.

Dan toch even kijken of hij nog in de winkel te krijgen is. Ik ga morgen even kijken
Alle reacties Link kopieren
De tuniek is van vitragestof? Het merk heeft meerdere leuke modellen. Heb je ervaring met dit merk?
Ja, ik heb ervaring met dit merk, maar nooit deze ervaring gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oké dank je!
Ik heb ook heel veel jassen en een vest gepast. Ook die stof is erg dun en soepel. Dat is nu mode.

Die dunne stof heb ik in de jaren 90 gedragen. Net als kant en licht doorschijnend.
Weten jullie waar ik mooie (getailleerde) blazers kan kopen? Niet te prijzig natuurlijk, waarschijnlijk bij de vero moda of h&m dan.

Ik wil het liefst een donkerblauwe en een beige/zandkleurige. Ik heb namelijk al een zwarte, maar die begint wel versleten te raken.
http://www.wehkamp.nl/sal ... ate=%2f_%2fN-1xm1&IsSeg=0

WE Fashion. Kijk naar de "andere klanten bekeken ook" en je hebt een weg gevonden naar meer.

Niet alle maten zijn er nog, maar ook Miss Etam heeft er voor een zachte prijs. Ik heb nog een mooie van Didi, maar die hebben ze niet meer. Mango heeft ze ook, maar Miss Etam heeft doorsnee betere kwaliteit. Soms ook bij Hema. Esprit en Vanilla. Sale. C&A?

Zo makkelijk is het.



Eigen merk Wehkamp heeft ook enkele prachtige items erbij. Mooie getailleerde jumpsuit, maar ik twijfel. Is zwart en dat kleurt niet zo goed. Perfecte pasvorm. Erg mooi.

Plaatje is er niet meer. Dus hier ik hier niet om advies vragen. Verder moet je het met het advies van de anderen doen voor betaalbare blazers.
Dankjewel! Die van de WE is wel erg mooi, maar 44 euro is helaas wel al duur voor mij. Of misschien ben ik niks meer gewend. Ik ga even zoeken!
Gekozen shopper is uitverkocht, maar ik gok dat er toch een retour gaat.



Maar ik ga even verder met zoeken. Dus hier een andere serie. Gewoon voor het gemak.



Nummer drie Pumps, een snoepie!!!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand nog een hip duikpak? Beetje veel regen gevallen hier
Only en Vila hebben net als Vero Moda ook nog wel eens iets getailleerd.

Mango heeft er ook. Zara waarschijnlijk ook, maar die zitten te ver weg voor mij. Ik kom weinig in die winkels.

Online zou ik daar niet zo snel bestellen. Retour is wat lastig en ook afleveren. Pasvorm, afwerking en zo vind ik minder dan van WE. Dat betekent niet dat WE altijd beter is. Een keer een rondwandeling in een leuke stad doen met veel van die winkels.



Als je een kleine maat hebt dan kan je bij WE nog wel eens binnen lopen. Miss Etam heeft ook ergens outlets. Sinds het faillissement zijn die gesloten en elders. Ze zijn er nog wel, maar ik zou zo niet weten waar. Ik heb er nog een paar hangen. Ik draag meer vesten.

Nog even wachten tot verder in de sale als je er niet voldoende budget voor hebt. WE heeft ook een speciaal merk, maar ik heb daar wel iets terug moeten brengen en ruilen voor een andere. Daar zat een fout in, maar service was toen prima.



Verder komen de anderen misschien nog met tips voor leuke getailleerde blazers.

Ik zoek alleen naar een shopper en een tussenjas.
Wel zwembandjes voor volwassen en drijfschijf tot 60 kg. Bij de bolle te koop.



@Cateautje

Ja, maar die is wel besmettelijk en best wel slap. Was een van de anonieme keuzes.

Ik heb nog een andere gekozen en die is ook uitverkocht.



Deze klik hier is in dubio. Klik geeft video

Zwart staat me niet, maar heeft geweldige pasvorm. Ik twijfel ook of er voldoende gelegenheid is om die te dragen. Iets erover dragen neemt het hele effect weg van het model. Dan komt de nadruk toch te liggen op de onderkant. Het bovenste deel is echt heel erg mooi. De val van de stof is prachtig zoals het hoort.



EDIT: Tassen zijn gekozen en besteld. Ik kan alsnog 2 kanten op met J/N.
Voor de blazers en tussenjasjes. Hier zitten leuke tussen. Ook betaalbare blazers voor 40 euro. Er staat zelfs een mooie blazer voor 20 euro tussen, in de uitverkoop.





http://www.wehkamp.nl/dam ... ssen-blazers/C21_MTM_ME4/
Alle reacties Link kopieren
Oh die zwembandjes passen goed bij mijn grote zwemband..



Voor blazers geen tips trouwens, ik ben ook nog op zoek omdat ik geen fatsoenlijke blazer heb. Als tussenjas heb ik een paar van die nepleren jasjes van de Vero Moda/Only.
Bedankt voor de tips Pumps! Ik ga binnenkort eens naar de stad en dan inderdaad die winkels maar opzoeken. Ik heb zelf een kleine maat en ben vrij dun, dus pasvorm moet echt goed zijn. Daarom bestel ik dat soort dingen ook niet zo snel online, maar online kiijken kan wel natuurlijk. Ik vind overigens die eerste tas het leukst

En jij ook bedankt voor de link Cateautje!



Ik ken het LaVidaPura, ik heb maar één fijne blazer maar die begint het ondertussen wel te begeven. En die is zwart, ik wil liever andere kleuren. Ik moet overigens ook eens een nieuwe tussenjas, maar dat doe ik als er uitverkoop is.
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer ga ik voor de tuinbroek! Ik ga ook voor de petjes. Wat fijn zeg dat we weer schaamteloos tuinbroeken en petjes kunnen dragen. Ik heb er zo naar uitgekeken. De jaren '90 heb ik zo enorm gemist.
Alle reacties Link kopieren
Op pinterest kom ik dit tegen: cape blazer







Wat vinden jullie hier van? Ik weet het zelf niet goed. Het lijkt me wel heel erg praktisch. Toch netjes, maar niet zo warm als een blazer.
Alle reacties Link kopieren
Als het zwart was zou het een beetje een Badman pak lijken:)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, jij ligt ook wel aan het soort model dat je kiest. Ik zie wat plaatjes voorbij komen waarbij alles zo los hangt, maar op de foto hierboven vind ik het mooier dat het wat getailleerd is.



Dit kwam ik ook nog tegen:







Weet iemand of je dat ook zelf kunt doen op natuurlijke nagels, en zo ja hoe?
Ik moet altijd wel getailleerd, want ik heb een zandelopersfiguur... Ik merk dat sigarettenbroeken me eigenlijk ook mooier staan.



Ik heb onlangs een kokerrok gekocht net op de knie en dat staat heel leuk.



Ook heb ik weer Superstars van Adidas aangeschaft... Ik heb al eerdere meerdere paren gehad, maar vond het nu te trendy. Al die twintigers en tieners lopen er mee, terwijl ik die schoenen al twintig jaar draag. Toch maar overstag gegaan omdat ik gewoon van die schoenen hou.



Ik merk de laatste tijd wel dat ik kleding koop die langer leuk is dan één seizoen.
Nou... die tassen. De 3e vond ik ook leuk, maar is jute of een soort van canvas. Een erg leuk ding, maar ik twijfel over hoe vuil afstotend het materiaal gemaakt kan worden. Er gaat er dus de komende weken nog een mooie terug.

Ik geloof dat die ook in het vliegtuig mee mogen. Meten is weten bij zoiets.



Deze vind ik ook leuk, maar iets te herkenbaar en dat gaat toch snel vervelen.
Ik heb mijn oog weer eens ergens op laten vallen. Twijfel nog, maar ze zijn wel geweldig.





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven