Entertainment alle pijlers

Anouk met haar toyboy..

22-02-2016 18:14 378 berichten
Erg verrassend is het niet maar Anouk is weer single mom. Haar toyboy Dominique (21) had toch niet meer zoveel zin in een huis vol kinderen (en een [...]40jarige) En het leek hem nog wel zo leuk een eigen kindje te hebben. Prima idee,waarom niet? dacht [..]Anouk en baby nr 6 is bijna daar. Jammer alleen dat de relatie al weer over is....[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2016 18:39
Reden: schelden
% gewijzigd
quote:toiletrol schreef op 26 juni 2016 @ 11:54:

[...]





Dat zegt niet zoveel. Op dit forum heb je altijd mensen die zich tegen een TO keren of hen juist waarderen, ongeacht het onderwerp van het topic.

Klopt maar snel je nieuwe vlam aan de kinderen introduceren + steeds weer een kind van een nieuwe vlam + steeds weer 3 tellen hysterisch verliefd en dan hysterisch liefdesverdriet =



Dat garandeer ik je
Alle reacties Link kopieren
quote:toiletrol schreef op 26 juni 2016 @ 11:52:

Voor diegenen die het leuk vinden en het niet al eerder deden - en de tijd hebben : je krijgt best een goed beeld van Anouk bij de college tour .Een beeld van hoe ze toen was. Ze is de laatste 2 jaar nogal veranderd hoor.
Hier EENTJE speciaal voor ANOUK zelf. Ik las iets over Anouk en haar baby. https://www.youtube.com/watch?v=SFHWl-ZyRAg

Het is NIET haar genre, maar ik denk dat de tekst wel bij haar past.

Ze heeft haar buik er vol van.



Dit is een andere, maar dat is HISSTORY. https://www.youtube.com/watch?v=Tj96QFzOL5Y

Ze gaat wel lekker door en ze houdt de moed_ER_in.
quote:Dragisa schreef op 26 juni 2016 @ 11:59:

[...]





Die laatste gozer woont bij hun in huis hoor, net als het vriendje daarvoor en die daarvoor en die daarvoor. Alleen die vader van Sion heeft nooit intrek genomen in huize Anouk. Dan heb je toch een (grote) rol in het leven van het overige nazaat, of zitten ze elkaar collectief te negeren totdat vriendlief besluit dat hij er klaar mee is?

Ik zou het stormachtige liefdesleven van mijn moeder spuugzat als ik die oudste was. Die heeft me er al een berg zien komen en gaan..

Maar je hebt gelijk, kinderen zijn flexibel. Ik zeg ook niet dat die koters getraumatiseerd achter blijven, echter zou ik er zelf niet voor kiezen om zoveel tijdelijke bevliegingen in het leven van mijn kinderen toe te laten.

Verder moet ze het vooral lekker zelf weten. Ik vind haar ook geen tokkie omdat er veel kinderen van verschillende vaders rondlopen.



Ik vind het wel "zorgelijk" dat ze continue zo hysterisch verliefd en vervolgens hysterisch verdrietig is door al die kerels in haar leven.





Beetje borderline misschien :-)

Die kunnen, weet ik uit heel betrouwbare bron, best leuk een gezin managen. Zeker als er tijd en ruimte 'gekocht' kan worden. Dat meen ik overigens niet sarcastisch.



En een 'berg' vriendjes heeft ze imho ook niet gehad. Hoeveel hebben er bij haar gewoond? 2,3?

Nee ik zou er denk ik niet voor kiezen. Maar we weten niet hoe het er in huize Anouk aan toe gaat he?
quote:Sophiever schreef op 26 juni 2016 @ 12:16:

[...]





Kinderen zijn niet flexibel, anders zouden bergen psychologen niet aan het werk kunnen met hun gewroet in de jeugd van de bankhangers.



Kinderen zijn wél flexibel.

En psychologen krijgen doorgaans heel andere problemen op hun bord, dan kinderen van patchwork gezinnen.
quote:Sophiever schreef op 26 juni 2016 @ 12:16:

[...]





Kinderen zijn niet flexibel, anders zouden bergen psychologen niet aan het werk kunnen met hun gewroet in de jeugd van de bankhangers.Mee eens, menig juf ziet dagelijks de gevolgen van onrust thuis bij al die "flexibele" kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 26 juni 2016 @ 12:30:

[...]

Een beeld van hoe ze toen was. Ze is de laatste 2 jaar nogal veranderd hoor.Wat leuk dat je haar van dichtbij kent!
quote:Yggdrasil- schreef op 26 juni 2016 @ 12:59:

[...]





Kinderen zijn wél flexibel.

En psychologen krijgen doorgaans heel andere problemen op hun bord, dan kinderen van patchwork gezinnen.Ben jij een psycholoog?
quote:Yggdrasil- schreef op 26 juni 2016 @ 12:59:

[...]





Kinderen zijn wél flexibel.

En psychologen krijgen doorgaans heel andere problemen op hun bord, dan kinderen van patchwork gezinnen.Ga eens met een willekeurig juf praten. Kinderen zijn wel loyaal aan hun ouders, maar dat is iets anders dan flexibel. Zelfs als je niets aan een kind merkt, dan nog blijkt vaak later dat ze toch last hadden van een instabiele thuissituatie.
quote:brb33 schreef op 26 juni 2016 @ 10:42:

[...]





De term "superster" is zwaar overdreven want buiten Nederland kent niemand Anouk. Haar bekendheid is dus behoorlijk relatief.

Mevrouw had ooit de kans om wereldwijd door te breken en heeft dat - zoals te verwachten - verknald door stront eigenwijs te zijn..



Als je objectief naar Anouk kijkt is het gewoon een tokkie, maar dan wél eentje met geld. Had ze dit niet gehad dan was het een bijstandsmoeder geweest met 6 kinderen van 4 verschillende vaders. Bovendien eentje met een drugs/alcohol-probleem.Zullen onze zuiderburen blij mee zijn.
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juni 2016 @ 11:29:

[...]



Maar Anouk opent hier zelf toch geen topic. Dat heeft een ander gedaan.

Zolang er goed voor de kinderen gezorgd wordt, ze veilig zijn en veilig opgroeien, gelukkig zijn en zich fijn kunnen ontwikkelen wat is dan het probleem?Dit. Ik hoor echt nooit iets over die kinderen. Doet ze allemaal prima.
quote:Sophiever schreef op 26 juni 2016 @ 13:18:

[...]





Ben jij een psycholoog?Zoiets ja
quote:Yggdrasil- schreef op 26 juni 2016 @ 13:35:

[...]





Zoiets ja
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 juni 2016 @ 13:21:

[...]





Ga eens met een willekeurig juf praten. Kinderen zijn wel loyaal aan hun ouders, maar dat is iets anders dan flexibel. Zelfs als je niets aan een kind merkt, dan nog blijkt vaak later dat ze toch last hadden van een instabiele thuissituatie.Precies, er wordt zwaar onderschat wat een impact een moeder/vader heeft 'die voor haar/zijn eigen geluk kiest!' op een kind. Het credo mama gelukkig, kind gelukkig gaat echt niet op.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 juni 2016 @ 13:21:

[...]





Ga eens met een willekeurig juf praten. Kinderen zijn wel loyaal aan hun ouders, maar dat is iets anders dan flexibel. Zelfs als je niets aan een kind merkt, dan nog blijkt vaak later dat ze toch last hadden van een instabiele thuissituatie.





Wie heeft het over loyaal?

Ik ken écht het verschil wel.

Ik ben ambulant hulpverlener. En heb derhalve al héél wat gezien.

Kinderen zijn heel lang heel loyaal.

Ik heb het over flexibel.

Kinderen hebben de neiging zich van nature aan de situatie aan te passen. Ze groeien in zoveel verschillende situaties op. Verhuizen, maken sterfgevallen mee van een geliefde, scheiding, etc.

En hebben echt niet allemaal issues.

Ze moeten zich kunnen hechten.

Aan 1 iemand ten minste.

En volgens mij is Anouk een redelijke constante factor. Die kinderen zullen heus wel goed gehecht zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 25 juni 2016 @ 23:04:

[...]





Helemaal mee eens, ik heb ook enorme medelijden met haar. Ze heeft een zware jeugd gehad en ik heb ooit meegekregen dat het missen van haar vader daar de bron van is. Echter, ze stelt haar kinderen aan steeds hetzelfde bloot.



ik gun haar dat ze inderdaad ermee aan de slag gaat, ze heeft een grote mond maar ik zie bij dat soort dames toch altijd een teer meisje en die harde masker zorgt toch voor dat ze teleurstellingen krijgt die zij juist wil voorkomen. Zij en haar kinderen verdienen het want het lijkt me vooral voor Anouk veel energie slurpen om steeds maar hard naar de buitenwereld te moeten zijn. ( Maar dat is mijn invulling.)Wanneer kun je zeggen dat iemand een zware jeugd heeft gehad? Wat is een zware jeugd? Is het missen van haar vader een zware jeugd? Misschien was haar vader (ook) wispelturig. Zullen haar eigen kinderen hun vader missen? Word de vader hier weggezet als de man die op zondag het vlees brood snijd? of alsof hij als-vader-d'r-niet-toe-doet? Ik vermoed dat haar kinderen helemaal geen zware jeugd hebben. Ik vermoed dat ze veel liefde krijgen van Anouk én veel naaste liefde van hun broertjes en zusjes.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 25 juni 2016 @ 23:23:

[...]





Als ze die mannen niet wilde binden, werd ze wel bom moeder. Dat doet ze niet, in tegendeel. Ze heeft bij elk kind de echte vol liefde spattende wolk fase.Dat ging me toch iets te snel allemaal. Ze is nét de kraamtijd voorbij als er weer een volgende as. vader op de stoep staat. Dan kan ik moeilijk geloven dat het een 'echte vol liefde wolk' was.....maar misschien ben ik gewoon ouwerwets.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 26 juni 2016 @ 13:49:

[...]





Ik vermoed dat haar kinderen helemaal geen zware jeugd hebben. Ik vermoed dat ze veel liefde krijgen van Anouk én veel naaste liefde van hun broertjes en zusjes.We weten het geen van allen zeker, maar ik vermoed dit ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 26 juni 2016 @ 10:00:

[...]





Precies... Ik vind Anouk een tof wijf en ik ben er van overtuigd dat zij heel veel liefde heeft voor al haar kinderen!

Vanwaar die behoefte om een mening te hebben over mensen die het anders doen dan jij/jullie?Uh...vanwaar die behoefte dat mensen een mening hebben? Misschien omdat Anouk bijna overal een negatieve mening over geeft?

Misschien omdat ze zo afgaf op Ilse de Lange? Misschien omdat ze dat leuke grietje afseikte bij een vol publiek, dat ze beter op een braderie kon staan? Misschien omdat Marco Borsato niet 'zomaar' bedankte om langer jurylid te zijn naast Anouk?........



Ik twijfel niet aan haar liefde voor de kinderen, maar ik twijfel heel veel over de term 'tof wijf'.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Anouk zou eens hulp moeten zoeken voor haar overduidelijke borderline complex in plaats van zich in de zoveelste uitzichtloze relatie te storten. Het is niet verplicht om gelijk een kind te nemen bij elke nieuwe relatie, Anouk.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 11:24:

Wat maakt het nu uit dat ze goed kan zingen? Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen! Ze heeft iedere keer weer de liefde van haar leven gevonden en is dan weer binnen 3 tellen zwanger van hem. Bovendien introduceert ze al deze mannen ook binnen een tel aan al haar kinderen.



Open hier een topic over als gewone vrouw en de verwijten zijn niet van de lucht, maar bij Anouk is het dan opeens wel prima? Dan doen 'we' dat gewoon niet (meer). Geen verwijten dan over 'verwarrend voor de kinderen, geen 2e 3e, leg voor 1e leg uit huis is enz., maar verwijzen naar Anouk (en Willeke Alberti): kinderen zijn flexibel en krijgen -moeder-liefde.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juni 2016 @ 11:29:

[...]

Maar Anouk opent hier zelf toch geen topic. Dat heeft een ander gedaan.

Zolang er goed voor de kinderen gezorgd wordt, ze veilig zijn en veilig opgroeien, gelukkig zijn en zich fijn kunnen ontwikkelen wat is dan het probleem?



Helemaal mee eens. Maar ik vraag mij af, zijn we Sonja Silva dan vergeten? Die heeft dan in tegenstelling tot Anouk misschien maar één kind, maar die wel al op vijf verschilde basisschole gezeten, in acht verschillende huizen gewoond en sinds de scheiding van zijn vader nu de vierde "vaderfiguur" in z'n maag gesplitst gekregen. Het jochie is net 9...



Ik denk zelf dat Anouk het dan toch echt wel beter doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:toiletrol schreef op 26 juni 2016 @ 13:09:

[...]





Wat leuk dat je haar van dichtbij kent!Wat is dichtbij, het was een buurvrouw van mijn oma.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 juni 2016 @ 14:09:

[...]





Uh...vanwaar die behoefte dat mensen een mening hebben? Misschien omdat Anouk bijna overal een negatieve mening over geeft?

Misschien omdat ze zo afgaf op Ilse de Lange? Misschien omdat ze dat leuke grietje afseikte bij een vol publiek, dat ze beter op een braderie kon staan? Misschien omdat Marco Borsato niet 'zomaar' bedankte om langer jurylid te zijn naast Anouk?........



Ik twijfel niet aan haar liefde voor de kinderen, maar ik twijfel heel veel over de term 'tof wijf'.Ilse de lange ken ik niet maar marco is best wel een beetje een doetje hoor Dus dat hij niet tegen anouk op zou kunnen kan kloppen.
Heeft Sylvana dan toch gelijk, met haar visie op donkere mannen? :-o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven