Gezondheid alle pijlers

Mezelf wel,of niet laten vaccineren tegen tamponziekte

24-06-2016 10:26 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het niet goed is om een tampon langer in te houden dan de gebruiksaanwijzing zegt maar soms gebeurd het me toch.

Nu zie ik dat er een vaccin in de maak is tegen deze enge tampon ziekte.

Wat is wijsheid? Me zo snel als het mogelijk is in te laten enten tegen de tampon ziekte zodat ik veilig mijn tampon in kan hebben?



http://www.hln.be/hln/nl/ ... onziekte-in-de-maak.dhtml
quote:nlies schreef op 26 juni 2016 @ 12:28:

En dan heb je alle mogelijke vaccinaties gehad en dan loop je onder een auto, maar goed je gaat wel virusvrij het graf inMaar niet bacterie vrij
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 26 juni 2016 @ 12:33:

[...]



Maar niet bacterie vrij Nee, dan kun je beter cremeren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Joh al eens gegoogled op de bijwerkingen van vaccins? MS, autisme,iets met chem trails en weet ik wat...
Narcolepsy kan ook een bijwerking zijn. Dat was een bijwerking van het hpv vaccin in Engeland en zweden. Dus vaccins zijn zeker niet bijwerkingloos
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 26 juni 2016 @ 13:00:

Narcolepsy kan ook een bijwerking zijn. Dat was een bijwerking van het hpv vaccin in Engeland en zweden. Dus vaccins zijn zeker niet bijwerkingloosDat heb ik inderdaad ook gelezen maar denk persoonlijk dat dat niet waar is en misschien krijg je juist die ziekte omdat je niet genoeg gevaccineerd bent want stel dat er een narcolepsy vaccin is dan loop je ook dat risico niet meer.
quote:badmuts111 schreef op 26 juni 2016 @ 12:24:

En laat even weten wanneer je de eerste afspraak met de psycholoog/psychiater hebt..Yep..
Alle reacties Link kopieren
Koek koek
Wanneer heb je je afspraak bij de psychiater?
TO; ik veronderstel dat je het een leuk spelletje vindt.

Maar kom op zeg, het is wel genoeg geweest!

Ofwel ben je een trol, ofwel ben je een kind.

Nou?
Een narcolepsie vaccin
Alle reacties Link kopieren
Oh bloody hell, ik ga stuk hier

Dit topic is goud!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dit topic is
Opstartster, je kan misschien ook ineens een vaccin vragen tegen dolle-koeienziekte.



Je weet nooit dat je ooit een besmet stuk vlees eet .
TO vraagt voor haar verjaardag/ sinterklaas/ kerst enz enz een vaccinatie.

En het liefst dan ook een extra vaccinatie tegen de bijverschijnselen van die vaccinatie



En ook de allernieuwste....



Daar heb je wel wat jaren voor nodig.

Dus TO moet wel oud worden.
TO: vraag aan je arts een vaccin tegen computervirussen! HEEL gevaarlijk, zo'n virus op je PC/laptop/tablet whatever. De gevolgen zijn verschrikkelijk!
quote:Mietrot schreef op 26 juni 2016 @ 14:56:

Opstartster, je kan misschien ook ineens een vaccin vragen tegen dolle-koeienziekte.



Je weet nooit dat je ooit een besmet stuk vlees eet .Je vergeet mond en klauwzeer... Die kun je ook krijgen van besmet vlees
Alle reacties Link kopieren
Ben je nou dom of gedraag je je dom??



Waarschijnlijk wist je niets van de tamponziekte af totdat je dat artikel las.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 26 juni 2016 @ 14:56:

Opstartster, je kan misschien ook ineens een vaccin vragen tegen dolle-koeienziekte.



Je weet nooit dat je ooit een besmet stuk vlees eet .



Ja, nu je het zegt, dat is ook een vreselijke ziekte maar is daar al een vaccin voor?

Als het er is dan laat ik dit vaccin natuurlijk ook graag zetten maar ik lees dat hier helaas nog geen vaccinatie voor bestaat? :(
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem_pje_x schreef op 26 juni 2016 @ 16:05:

Ben je nou dom of gedraag je je dom??



Waarschijnlijk wist je niets van de tamponziekte af totdat je dat artikel las.Nee, natuurlijk wist ik daar nog niets van. Van de week pas dat ik dit bericht las en zo schrok dat je je been kwijt kon raken door de tamponziekte.
Nou nou, je hebt er altijd nog één dan hè.
Voor een trol ben je wel een volhouder zeg
Alle reacties Link kopieren
Je bent ook wel erg geobsedeerd door een amputatie van je been hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hendrika24 schreef op 26 juni 2016 @ 19:13:

[...]





Nee, natuurlijk wist ik daar nog niets van. Van de week pas dat ik dit bericht las en zo schrok dat je je been kwijt kon raken door de tamponziekte.Lijkt me veel erger om je verstand kwijt te raken door het idee van te weinig vaccinaties
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:badmuts111 schreef op 26 juni 2016 @ 21:51:

Je bent ook wel erg geobsedeerd door een amputatie van je been hè?

Ik heb in mijn werkzame leven aardig wat mensen met een geamputeerd been gezien. Bij geen van hen kwam dit door de tamponziekte (zie, mijn telefoon kènt dit woord niet eens).



Ik zou TO dan weer wèl willen adviseren te stoppen met roken, motor rijden, trombose of diabetes hebben, teennagels knippen, oud worden of een auto-ongeluk krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 26 juni 2016 @ 19:47:

Voor een trol ben je wel een volhouder zeg Niets beters te doen....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven