Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Damselindistress schreef op 26 juni 2016 @ 11:00:

[...]



Ik vind haar ook een aandacht vragend misbaksel.Ik ook. Ze manipuleert de boel aan alle kanten.
Lieke van Lexmond is getrouwd met Bas van Veggel. Ze postte een foto op haar Instagram. Ze droeg dit jurkje van Gucci



Wellicht dat ze ook een bruidsjurk droeg maar dat die foto's exclusief zijn voor de Grazia ofzo. Net als Yolanthe Cabau dat deed.
Nick en Simon en Kirsten trouwen vandaag, die foto's komen dus nog.
Huwelijk Sylvia Geersen wankelt

Eerder deze week plaatste Sylvia een foto met daarbij de veelzeggende woorden, #newlifebegins, #memyselfandi en #newstart.

Aan Shownieuws liet ze weten dat ze nog wel getrouwd is met Rogelio, maar dat het allemaal niet makkelijk is en dat ze voorlopig in Nederland blijft.

Het model en haar Mexicaanse echtgenoot stapten in januari van dit jaar in het huwelijksbootje.
quote:evygreat schreef op 26 juni 2016 @ 13:43:

Lieke van Lexmond is getrouwd met Bas van Veggel. Ze postte een foto op haar Instagram. Ze droeg dit jurkje van Gucci

[afbeelding]

Wellicht dat ze ook een bruidsjurk droeg maar dat die foto's exclusief zijn voor de Grazia ofzo. Net als Yolanthe Cabau dat deed.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onflatteus jurkje van Lieke. Vind het niet echt iets voor je eigen trouwdag, ook niet als 2e, 3e of 6e jurkje van de dag zeg maar.
tja wat dacht je dan Syl...
Alle reacties Link kopieren
Sylvia



En dan trouw je in een citroenenjurk...okeeee
Haar echtgenoot laat via Instagram weten dat alles koek en ei is. Heel mysterieus allemaal dit.
Alle reacties Link kopieren
Leuke foto van Lieke en Bas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 10:18:

[...]





Aandachtshoer.



Eens ja.

Dit soort gedrag kan ook allemaal prima binnenskamers, net als het tonen van je verwondingen aan de pers.

Dan kan ze best slachtoffer zijn, dat is lastig beoordelen, maar dit 'o wat ben ik zielig, zien jullie mij wel' gedrag vind ik ook strontvervelend.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Foto's van Lieke ( in een onwijs doorschijnende kanten jurk) staan op de site van de Telegraaf. Kun jij die plakken, Soetkees?
O wist niet dat hij met Sandra Schuurman ging trouwen
Damn wat lelijk



Leuk nachtponnetje



quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 18:42:

Leuk nachtponnetje Lekker die taart! (Vlak voordat je naar bed gaat... )
Bedankt voor het posten van de foto's Soetkees en Star
quote:Maleficent schreef op 26 juni 2016 @ 16:52:

[...]





Eens ja.

Dit soort gedrag kan ook allemaal prima binnenskamers, net als het tonen van je verwondingen aan de pers.

Dan kan ze best slachtoffer zijn, dat is lastig beoordelen, maar dit 'o wat ben ik zielig, zien jullie mij wel' gedrag vind ik ook strontvervelend.Nou ja, wees maar blij dat als jij in een rotscheiding verwikkeld bent de paparazzi niet op de loer liggen. En dat foto's van je blauwe oog die je bij de politie of het gerecht hebt ingeleverd niet door roddelbladen gepubliceerd worden. En dat mensen je wellicht genegen zijn te geloven en het mogelijke misbruik niet op voorhand afwijzen omdat de vermoedelijke dader een wereldberoemde filmster is.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Star voor het plakken en inderdaad, een nachtjapon van een jurk voor Lieke... En dan die taart. Persoonlijk lijkt hij mij heerlijk, maar het is wel een taart zoals mijn nichtjes hem zouden maken, die hebben zich op het bakken gestort, sinds kort en dat levert heerlijke maar ook nogal ingestorte, ingezakte taarten op zoals die van Lieke...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 18:40:

O wist niet dat hij met Sandra Schuurman ging trouwen



Verdomd ze lijkt er echt op!

Ik vind haar jurk overigens wel wat mooier.

Ik krijg het idee dat Lieke een beetje 'hippie' bruiloft wilde doen en de plank volledig mis heeft geslagen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Jurk is van Mary Borsato.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 26 juni 2016 @ 18:57:

Jurk is van Mary Borsato.



[afbeelding]



ofcourse,



omg wat een vreselijke taart ja.. had die hele taart niet eens gezien.

vind haar ''echtgenoot'' wel jong of lijkt dat maar zo op de foto
.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 26-06-2016 19:03
Reden: is het niet waard ook
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven