Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nee we houden je niet tegen hoor.
Alle reacties Link kopieren
En miss pijp is ook weer niet ver weg natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 juni 2016 @ 08:38:

Pssst mevrouw Jack, jij had me toch getipt over Ennio Morricone? Gisteren geweest.. Wat was het mooi!Wat leuk!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder fenomeen dat forummers zó persoonlijk worden tegen bekende Nederlanders die niemand ooit iets misdaan hebben en die hier ook helemaal niet aanwezig zijn.



Tenminste, je weet het nooit: als vrouw met een mening zou Anouk hier natuurlijk prima passen



Mocht je er zijn:
Tjezus, wat vals
Ja heel bijzonder toch dat mensen zich daar druk over kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 26 juni 2016 @ 11:07:

Ja heel bijzonder toch dat mensen zich daar druk over kunnen maken.Als dat hetgene is waar je je druk om kunt maken heb je toch een heerlijk leven denk ik altijd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik vind Anouk een arrogante k*tzangeres, maar met wie, hoeveel en wanneer ze kinderen krijgt zal me jeuken. En ook hoe ze ze noemt.



Dat gezegd hebbende weet ik nog niet of ik me tegen het topic 'ruzie om seks' of 'Nexit' aan ga bemoeien. Ruzie om seks lijkt me leuker, maar ik moet dan nog 20 pagina's bijlezen.



*gaat grote kan espresso zetten*
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juni 2016 @ 11:16:

[...]



Als dat hetgene is waar je je druk om kunt maken heb je toch een heerlijk leven denk ik altijd.Of juist niet en je reageert je eigen frustraties, mislukkingen en problemen hierop af
Goedemorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 26 juni 2016 @ 11:19:

[...]





Of juist niet en je reageert je eigen frustraties, mislukkingen en problemen hierop af

Ja, daar heb je een punt.



TAM ik zou voor ruzie om seks gaan. Tis daar gezellig .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juni 2016 @ 11:22:

[...]



Ja, daar heb je een punt.



TAM ik zou voor ruzie om seks gaan. Tis daar gezellig .Ik heb voor het eerst 2 tabbladen Viva open staan en ben erg snel aan het bijlezen. Ik hoop dat diegenen tegen wie ik in wil gaan er over 20 19 pagina's ook nog steeds zijn met hun wereldvreemde ideeen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 11:28:

[...]





Ik heb voor het eerst 2 tabbladen Viva open staan en ben erg snel aan het bijlezen. Ik hoop dat diegenen tegen wie ik in wil gaan er over 20 19 pagina's ook nog steeds zijn met hun wereldvreemde ideeen. Maak je geen zorgen, die is/zijn er dan nog wel als je het ruzie topic hebt gekozen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik heb itt Amand wel al voor mezelf besloten met wie ik nooit een (seksuele) relatie zou willen/kunnen hebben.



Een piepklein sneertje op zondagochtend mag toch wel?
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juni 2016 @ 11:30:

[...]



Maak je geen zorgen, die is/zijn er dan nog wel als je het ruzie topic hebt gekozen .



Oh joepie: een nuttige zondaginvulling is gevonden!



*negeert woekerend onkruid, bergen afwas en stofvlokken in huis*
Alle reacties Link kopieren
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 11:28:

[...]





Ik heb voor het eerst 2 tabbladen Viva open staan en ben erg snel aan het bijlezen. Ik hoop dat diegenen tegen wie ik in wil gaan er over 20 19 pagina's ook nog steeds zijn met hun wereldvreemde ideeen. Zo lang je het maar eens bent met mij
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 11:38:

[...]





Zo lang je het maar eens bent met mij Nog maar 15 pagina's en je zult het weten....
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben je 'zoiets' als een psycholoog? Na deze intensieve studie?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik zag een aflevering van De Romeinen Seizoen 1 afl. 5

Was leuk om te kijken. Ging over slaven en een keizer die stofnesten verzamelde.



Maar ik las ergens dat Anouk niet buiten Nederland bekend is.

Tijdens het songfestival deed ze niet mee aan de promotie. Daar had ze geen zin in. Ze had het ook niet nodig, want ze kenden haar al. Vooral de andere kandidaten hadden veel belangstelling voor hun collega.

Ik geloof dat Anouk wel zij meer bekenden heeft dan zij zelf kent. Wie kent wie?

Nou, ik geen tijd om dat daar te vragen. misschien iemand anders die het kan uitleggen.

Of het wordt al gedaan.
quote:hatsetats schreef op 26 juni 2016 @ 13:42:

Wanneer ben je 'zoiets' als een psycholoog? Na deze intensieve studie?Ja, zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 juni 2016 @ 23:33:

Ja hoor, een niet nader te noemen vloerkleed vindt dat Anouk issues heeft. De gotspe Van alle forummers-van-korte-stof ben jij mijn meest favoriete. Zo weinig woorden, en toch geen woord te weinig!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Zucht. Ik voel me genegeerd.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 26 juni 2016 @ 15:18:



klap 's in je handjes, blij, blij, blij,

op je boze bolletje, allebei.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven