Geld & Recht alle pijlers

Buitensporige maar oh zo fantastische uitgave

14-08-2015 22:55 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een buitensporige uitgave gehad (voor bijvoorbeeld een totaal over de top luxe artikel) waar die erg blij mee is? Deel het hier



Wat heb je gekocht en hoeveel was je kwijt? Ben je er nog steeds blij mee?
blo3mpj3 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 23:00
Reden: Typefout
% gewijzigd
quote:Marels schreef op 25 juni 2016 @ 21:23:

[...]





Meestal zie ik het zelf eigenlijk niet zo.

Ik ben er heel blij mee, en ook wel trots op, maar als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds maat 50 en niet de maat die ik nu heb.

Terwijl ik qua broeken inmiddels tussen 44 en zelfs 42 in hang nu.



Vandaar dat ik ook zo gelukkig was met mijn corrigerende body, dat trekt de bobbels van het veloverschot op mijn buik wat glad en maakt dat ik mezelf al iets meer als slanker kan zien

Beste uitgave in tijden Het is je gegund.
Alle reacties Link kopieren
@Marels mag ik weten welk merk corrigerende body? ik zit met hetzelfde probleem na bijna 20 kilo minder.
Een schilderij van Amy.......met douanekosten erbij best veel geld; maar wat is ze mooi !;-)



https://society6.com/prod ... canvas#s6-4405971p16a6v66
Alle reacties Link kopieren
Een veel te duur horloge. Het was de eerste die ik tegenkwam in mijn zoektocht naar een nieuwe. Daarna maanden gedaan over de zoektocht naar een soortgelijke maar goedkopere, maar niets was er zoals die dure. Ik ben terug gegaan naar mijn eerste liefde en heb hem gewoon gekocht. Auw, 300 euro lichter.



En mijn Ipod Classic, 260 euro geloof ik. Die deed ook pijn, maar oh wat is hij het waard. Geen gedoe met muziek op telefoon die binnen een paar uur leeg is, de batterij gaat namelijk eindeloos mee van dat ding, alle muziek erop gooien zonder een selectie hoeven te maken (160 GB is niet zo snel vol). Heb hem altijd bij me. Wat een plezier heb ik van dat ding. Toen hij na 5 jaar helemaal af was, heb ik dan ook niet getwijfeld en direct een nieuwe besteld, weer 260 euro lichter!
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 26 juni 2016 @ 15:27:

Een schilderij van Amy.......met douanekosten erbij best veel geld; maar wat is ze mooi !;-)



https://society6.com/prod ... canvas#s6-4405971p16a6v66Wauw, te gek!!
Alle reacties Link kopieren
quote:slank76 schreef op 26 juni 2016 @ 15:02:

@Marels mag ik weten welk merk corrigerende body? ik zit met hetzelfde probleem na bijna 20 kilo minder.



Maidenform.

Als je het exacte model wilt weten kan ik het straks thuis wel even opzoeken.

Ben er blij mee



En was ook weer niet zooooo duur hoor, 40 euro geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@Marels,

Als je dat wilt doen heel graag????
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk!

Ik twijfel nu of ik er nog eentje wil met pijpjes of dat ik er een los broekje bij koop.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 26 juni 2016 @ 15:27:

Een schilderij van Amy.......met douanekosten erbij best veel geld; maar wat is ze mooi !;-)



https://society6.com/prod ... canvas#s6-4405971p16a6v66Heel gaaf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juni 2016 @ 16:28:

[...]

Maidenform.

En was ook weer niet zooooo duur hoor, 40 euro geloof ik.Dat is voor mij buitensporig goedkoop
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 26 juni 2016 @ 17:19:

[...]



Dat is voor mij buitensporig goedkoop



Ik vind t ook niet zo heel schokkend maar ik probeer in principe zo min mogelijk geld aan kleding uit te geven nu.

Ik leef al bijna een jaar in kleding van de rommelmarkt enzo.



40 euro voor iets wat verder nou niet noodzakelijk is is dan best wel veel. Of in elk geval een luxe die ik me al een tijdje niet gepermitteerd heb.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dat begrijp ik best. Tevens omdat je je kledingmaat om het X-aantal maanden ziet veranderen.

Ik bedoelde het zelfs meer als compliment. Alleen in combinatie met de topictitel staat het zo grappig, een (voor mij heel) laag bedrag voor iets wat in de regel best duur is. Als je een goede wil tenminste.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week zag ik op restaurant een fles wijn uit mijn geboortejaar staan. En ik was die dag jarig. Dus dat was voorbestemd. Maar wel beetje buitensporige uitgave.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op gewicht ben koop ik wel van die dure, voor nu werkt dit

En dat ik er niet zo lang mee doe omdat ze geen topkwaliteit zijn waarschijnlijk, geeft niet. Dan ben ik er toch uit gekrompen.



En ik ben dus een gigantische kniert wat kleding enzo betreft, zeker het laatste jaar.

Als ik een dure loop zal ik t hier ook melden
668, the neighbour of the Beast
Dit jaar al 1000 euro aan tandartskosten, telt dat ook?



Verder hondje, 850 euro, maar dat is hij zeker wel waard!!



Auto, 8000 euro



Schilderij die ik moest hebben, 450 euro



Een trui van 250 euro, ik vond dat ik die wel verdiend had.



Zonnebril van 350 euro, ben daar nog steeds erg blij mee!



Nadat ik m'n iPhone was verloren op vakantie, de volgende dag gelijk een nieuwe gekocht, 700 euro, want heb er toch eentje nodig..
Hier een stapeltje Prima Donna ondergoed gekocht maar ik weet dat ik er weer jaren plezier van heb.
Alle reacties Link kopieren
3 prachtige Pomellato ringen, inderdaad een beetje buitensporig.

Zag ze jaren geleden om de vinger van Maxima, en zaterdag uiteindelijk gekocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 26 juni 2016 @ 22:52:

Dit jaar al 1000 euro aan tandartskosten, telt dat ook?



Verder hondje, 850 euro, maar dat is hij zeker wel waard!!



Auto, 8000 euro



Schilderij die ik moest hebben, 450 euro



Een trui van 250 euro, ik vond dat ik die wel verdiend had.



Zonnebril van 350 euro, ben daar nog steeds erg blij mee!



Nadat ik m'n iPhone was verloren op vakantie, de volgende dag gelijk een nieuwe gekocht, 700 euro, want heb er toch eentje nodig..Best wel buitensporig ja :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate2000 schreef op 27 juni 2016 @ 16:04:

3 prachtige Pomellato ringen, inderdaad een beetje buitensporig.

Zag ze jaren geleden om de vinger van Maxima, en zaterdag uiteindelijk gekocht!Mooi! Welke heb je? Voor mij even geen buitensporige uitgaven. Een beetje dan: een nieuwe scooter, zo fijn. En verder gaat alles naar onze spaarrekening voor Zuid Afrika. Gaan we in augustus naar toe maar slaan daar wel ruim 10.000 stuk in 3 weken. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolatechip schreef op 27 juni 2016 @ 15:36:

Hier een stapeltje Prima Donna ondergoed gekocht maar ik weet dat ik er weer jaren plezier van heb.Ja die draag ik ook qua bh's dan, doe je inderdaad jaren mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 27 juni 2016 @ 16:11:

[...]





Mooi! Welke heb je? Voor mij even geen buitensporige uitgaven. Een beetje dan: een nieuwe scooter, zo fijn. En verder gaat alles naar onze spaarrekening voor Zuid Afrika. Gaan we in augustus naar toe maar slaan daar wel ruim 10.000 stuk in 3 weken. Heerlijk.



De paarse, groene, en amberkleurige. Ik kan geen fotos plaatsen, maar er staan veel afbeeldingen

op google.
Alle reacties Link kopieren
wcrolhouders à 150 per stuk..
Alle reacties Link kopieren
quote:livelovelaugh1 schreef op 27 juni 2016 @ 16:29:

wcrolhouders à 150 per stuk..
Alle reacties Link kopieren
Hihi, mijn brug in mijn mond.... € 1200,- !!!!

Niemand die zag dat ik een kies had laten trekken (was nog een melkkies, en dat op mijn 30e jaar) maar ik moest en zou een opvulling.



Elke dag super blij mee, het heeft me een jaar gekost voordat ik mijn moeder had afbetaald (zij schoot het bedrag voor).



Helaas moet ik nu aan de andere kant van mijn gebit waarschijnlijk nog een brug...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net voor 250 euro aan nieuwe make-up gekocht.



Brrrrr vind het ook totaal nutteloos, ben alles behalve een make-up mens. Op m'n vrije dagen draag ik nooit make-up Voor m'n werk moet ik er echter regelmatig opgedirkt uitzien en dus investeer ik in goede make-up die dan ook een hele dag/avond blijft zitten zonder dat ik het bij hoef te werken.
music is my life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven