EK 2016

10-06-2016 14:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
De uitslagen van de eerste ronde staan op pagina 72



1/8 Finale



25 juni

15.00 uur: Zwitserland - Polen 1-1 (4-5)

18.00 uur: Wales - Noord-Ierland 1-0

21.00 uur: Kroatië - Portugal 0-1



26 juni

15.00 uur: Frankrijk - Ierland 2-1

18.00 uur: Duitsland - Slowakije 3-0

21.00 uur: Hongarije - België 0-4



27 juni

18.00 uur: Italië - Spanje 2-0

21.00 uur: Engeland - IJsland 1-2
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 26 juni 2016 @ 15:18:

WIEEEEEEEEEEEEEEE ik was even weg en 1-0 voor Ierland kan je zo weer even weggaan dan?
Alle reacties Link kopieren
Jij dacht dat ik geheime informatie over je had?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 15:20:

[...]





kan je zo weer even weggaan dan?
Pivot! PIVOT!!!
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 15:20:

[...]





kan je zo weer even weggaan dan? Ja, ik ga dan NU heel veel drinken en straks 5 minuten alles uit pissen Ik heb dan wel Franse wijn in huis, maar alles voor het goede doel (het Franse, met een Ierse bal er in).
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 15:20:

Jij dacht dat ik geheime informatie over je had? Zat zichzelf al druk te loepen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
He verdorie! Sta op t punt om de deur uit te gaan, gezellig IJsselfestival in mijn mooie stadje, maar wat een leuke wedstrijd! Ik duim voor Ierland!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 26 juni 2016 @ 15:22:

[...]



Ja, ik ga dan NU heel veel drinken en straks 5 minuten alles uit pissen Ik heb dan wel Franse wijn in huis, maar alles voor het goede doel (het Franse, met een Ierse bal er in).Dat deed ik net en bijna 2-0
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier druk zeg, het lijkt wel een kippehok Hier in the pub is het best wel ff stil soms Als ze dit maar vol houden.
iedereen leest mee
quote:Dormouse schreef op 26 juni 2016 @ 15:24:

[...]





Dat deed ik net en bijna 2-0 Volgens mij moeten we dan straks simultaan pissen, zit niks anders op. Drink wel genoeg he!
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 26 juni 2016 @ 15:25:

[...]



Volgens mij moeten we dan straks simultaan pissen, zit niks anders op. Drink wel genoeg he!Als er maar geen rij ontstaat
Alle reacties Link kopieren
Stand in gele kaarten is in ieder geval wel gelijk
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 15:22:

[...]





Zat zichzelf al druk te loepen
Alle reacties Link kopieren
Nahja, een Amerikaanse wil me spreken over iets, had gisteren aangegeven morgen wel tijd te hebben .

Gaat ze me NU bellen..nou ja....ik neem niet op!! er is VOETBAL hoor!
De Fransen zijn wel lekker bezig zeg. Stomme overtredingen allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 15:31:

Nahja, een Amerikaanse wil me spreken over iets, had gisteren aangegeven morgen wel tijd te hebben .

Gaat ze me NU bellen..nou ja....ik neem niet op!! er is VOETBAL hoor!Dat is niet slim met 3 wedstrijden op het programma MorgenVROEG had je moeten zeggen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 15:31:

Nahja, een Amerikaanse wil me spreken over iets, had gisteren aangegeven morgen wel tijd te hebben .

Gaat ze me NU bellen..nou ja....ik neem niet op!! er is VOETBAL hoor!Tja je weet toch dat voetbal geen prioriteit heeft in de USA? De meeste mannen vinden het een WIJVENSPORT
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 15:31:

Nahja, een Amerikaanse wil me spreken over iets, had gisteren aangegeven morgen wel tijd te hebben .

Gaat ze me NU bellen..nou ja....ik neem niet op!! er is VOETBAL hoor!Die begrijpen daar helemaal niets van nee, en ook zijn ze veel timider bij wedstrijden dan wij, zie: http://www.dumpert.nl/med ... napt_er_geen_zak_van.html
Alle reacties Link kopieren
Hehehe Franse publiek is makkelijk op te fokken
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:gascogner schreef op 26 juni 2016 @ 15:35:

[...]





Tja je weet toch dat voetbal geen prioriteit heeft in de USA? De meeste mannen vinden het een WIJVENSPORT Hahaha. En ik maar denken dat we hier het tegendeel aan het bewijzen waren dat alleen mannen maar geboeid zijn door voetbal
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 15:36:

Hehehe Franse publiek is makkelijk op te fokkenEn dan zijn ze nog in de meerderheid ook
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 26 juni 2016 @ 15:36:

[...]



Die begrijpen daar helemaal niets van nee, en ook zijn ze veel timider bij wedstrijden dan wij, zie: http://www.dumpert.nl/med ... napt_er_geen_zak_van.htmlIk weet nou niet of dat opperste verbazing of pure angst is in haar blik
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Als die Ieren er nou even lekker een tweede in tikken heb ik het wat minder benauwd...
Pivot! PIVOT!!!
Nu lijkt me een goed moment voor het einde van de wedstrijd. Ik zit me veel te druk te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 26 juni 2016 @ 15:37:

[...]





Hahaha. En ik maar denken dat we hier het tegendeel aan het bewijzen waren dat alleen mannen maar geboeid zijn door voetbal Want we geven hier ook zo goed voetbaltechnisch commentaar
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 15:38:

[...]



Ik weet nou niet of dat opperste verbazing of pure angst is in haar blik Laatste denk, arme vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven