Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 12:34:

[...]





Echt zo'n passief agressieve reactie. Ik reageer op de zinnen die er letterlijk staan en leg uit waarom die zinnen iets bepaalds betekenen volgens de woorden die ik daar zie staan..Het grappige is dat ik er precies het tegenovergestelde in zie. Vind ik echt bizar in deze discussie.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 26 juni 2016 @ 15:18:

Ik begin wel steeds meer te denken dat er een kern van waarheid zat in die opmerking over de te kleine piemel... en dus?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Paekzwart....

Oprechte vraag..

Hoe gaat het met je vingers?
quote:vivamien schreef op 26 juni 2016 @ 15:10:

[...]



Tuurlijk joh, een blowjob, dat lost alles op

Toch valt het mij op dat de meningen van al die mannen op dit vrouwenforum vaak helemaal niet matchen met meningen van de mannen die ik ken. Gelukkig maar.Wie zegt dat wij elkaar niet kennen?
quote:rosanna08 schreef op 26 juni 2016 @ 15:20:

[...]



en dus? Dan kan ze wel excuses aanbieden, maar in feite liegt ze hem voor. Wie weet merkt hij dat.
Door het verhaal over hoe hij seks beleeft kan ik mij nog beter voorstellen dat het erg kwetsend was dat hij aangaf dat jij volgens hem te passief was.



In de eerste ronde heb je weinig keuze in al die jaren dan passief te zijn en heb je speciaal voor hem je daarin aangepast omdat hij dat het fijnst vond. Omdat er nog die tweede ronde kwam, ging dat langere tijd goed.



Maar het is en blijft natuurlijk dat jij geheel je schikte naar zijn wens van een eerste penetratie in een droge vagina vanwege zijn formaat penis.



Dan vervolgens het commentaar krijgen dat je passief bent, moet hard aankomen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 13:13:

[...]





Waar staat dan bijvoorbeeld het woordje dat hij graag "uitgebreid" wil vrijen met haar? Er staat verder namelijk wél echt letterlijk dat hij dat juist níet wil. OP DIT MOMENT. Verder wil hij dat ze méédoet in het seksspel, ipv te blijven liggen. Dan is het al heel snel geen vluggertje meer.



?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 26 juni 2016 @ 15:21:

[...]





Dan kan ze wel excuses aanbieden, maar in feite liegt ze hem voor. Wie weet merkt hij dat. nog leuker, dan heeft ze dus al jaren tegen hem gelogen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 15:12:

[...]



Ik blijk het heel vaak eens te zijn met de mannen op het forum. Maar in het echt kan ik niet zo goed met vrouwen overweg, wel met mannen.Prima, toch? Jij mag het met alle mannen eens zijn, hoor. Ik ben het ook niet met jou eens. Ik vind bepaalde mannen hier namelijk vaak heel eenzijdig. Als er problemen in bed zijn, ligt het eigenlijk altijd aan de vrouw, ze begrijpt haar man niet, ze moet hem gewoon eens een flinke pijpbeurt geven, en zo kan ik wel even doorgaan. Ik ben een andere mening toegedaan.
quote:benmamma schreef op 26 juni 2016 @ 15:21:

Paekzwart....

Oprechte vraag..

Hoe gaat het met je vingers? Oh ik ben dol op typen... en op andere dingen... die vingers kunnen veel qua lichte werkzaamheden :D.
quote:Bumba1985 schreef op 26 juni 2016 @ 15:18:

Ik begin wel steeds meer te denken dat er een kern van waarheid zat in die opmerking over de te kleine piemel...Ik ook, en ik snap ook veel meer waarom het voor hem zo'n moeilijk onderwerp is.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 13:34:

[...]



Ja hij wil dat ze voor haar eigen opwinding zorgt. Na twee aaien over haar rug mag ze wel klaar zijn voor penetratie wat hem betreft. Staat letterlijk zo in haar posts.Ook voor jou DEZE KEER wilde hij dat zij er zelf ook eens wat aan deed. Want hij wil geen zoutzak maar een vrouw.
Later is nu
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 14:21:

[...]





Die broek moet toch uit? Ik zie echt niet in waarom dat directe aanleiding is om te denken dat er dan maar geen enkele stimulatie richting vrouw ondernomen gaat worden.

Ik ben soms binnen een minuut naakt, soms duurt dat een stuk langer en soms gaan niet eens alle kleren uit.





Dit ja. Ik zit me de hele tijd al te verbazen wat er nou erg is aan het uittrekken van die broek. Dat zegt geen ruk (pun intended).
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 26 juni 2016 @ 15:21:

[...]

Wie zegt dat wij elkaar niet kennen?Mag hopen van niet
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 26 juni 2016 @ 15:26:

[...]







Dit ja. Ik zit me de hele tijd al te verbazen wat er nou erg is aan het uittrekken van die broek. Dat zegt geen ruk (pun intended).Of zou de ervaring van TO dit geleerd hebben?
quote:jean_grey schreef op 26 juni 2016 @ 15:26:

[...]



Dit ja. Ik zit me de hele tijd al te verbazen wat er nou erg is aan het uittrekken van die broek. Dat zegt geen ruk (pun intended).



Bij haar wel, want ze weet dan wat er komt. Net zoals het wat zegt in relaties die lang slecht lopen, net zoiets als dat je elkaar nog niet lang kent.



Als het al langere tijd niet goed gaat en je weet dat seks problematisch is en er misschien wel niet van komt, ga je niet gelijk zeggen van hé hier is tie wánt we gaan seksen omdat ik dat nú wil.



In een goede relatie waarbij je elkaar al langer kent en de seks heerlijk is, en je toch wel weet dat de seks er komt en hij jou wel opwindt en er niet direct op gaat, kan die broek natuurlijk prima uit meteen al.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fargo_ schreef op 26 juni 2016 @ 14:52:

[...]





Hij heeft niet graag als ik erg opgewonden ben. Hij vindt het niet fijn als ik (te) nat ben. Hij steekt hem er liever droger in, dan heeft hij meer wrijving en hij kan enkel zo klaarkomen. Als ik natter worden dan 'floept' hij er meer uit en dat vindt hij storend. Ik voel daar niet veel van, het doet zeker geen pijn, dus laat ik hem vaak doen. Dus gebeurt het vaak dat hij al klaargekomen is, terwijl ik nooit opgewonden ben geweest. Daarna doen we dan een tweede ronde, waarbij ik wel opgewonden raak, en het vaak ook langer duurt. Door ons drukker wordende leven (kinderen) komt deze tweede ronde er vaak niet meer van, ik heb er ook minder behoefte aan. Ik weet niet 100% zeker dat hij dit ook van plan was die morgen, maar gebaseerd op voorbije ervaringen, acht ik die kans wel groot. Ik ben inderdaad nogal passief en neem niet vaak initiatief. Als ik dan iets voorstel (de douche) vind ik het heel kwetsend dat hij op die manier reageert.Hoeveel standjes hebben jullie? Want dat kan nogal verschillen met voelen en floepen.
Later is nu
Wat is er mis met je broek uit als je elkaar nog niet lang kent?
quote:rosanna08 schreef op 26 juni 2016 @ 15:23:

[...]



nog leuker, dan heeft ze dus al jaren tegen hem gelogenDaarom praat hij al een week niet meer tegen haar
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 juni 2016 @ 15:06:

[...]



zij heeft er ook zeker een aandeel in door er in mee te gaan hoor, maar ik vind het toch wel lomp van hem om eerst zelf zijn kwakkie te lozen en daarna pas na te denken over haar genot.

Wat betreft hun seksleven hebben ze beiden hetzelfde aandeel, maar dat zeg ik het hele topic al op zich wel, maar men zegt altijd dat vrouwen niet makkelijk klaarkomen, misschien dacht hij wel dat dat het punt was. Hij ging dus wel regelmatig voor een tweede keer, waarin zij wel haar beurt kreeg. En dat terwijl zij niets zei of deed. Lag (af) te wachten wat het deze keer ging worden. Klinkt niet als gezellig, voor beide .. zoveel gemist in zoveel jaren
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 juni 2016 @ 15:23:

[...]

Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 13:13:

[...]





Waar staat dan bijvoorbeeld het woordje dat hij graag "uitgebreid" wil vrijen met haar? Er staat verder namelijk wél echt letterlijk dat hij dat juist níet wil. OP DIT MOMENT. Verder wil hij dat ze méédoet in het seksspel, ipv te blijven liggen. Dan is het al heel snel geen vluggertje meer.



?





Ze schrijft nu overigens nogmaals in haar laatste postings dat de eerste ronde er één is waarbij hij er heel erg snel uitfloept, zij dan ook droog moet zijn en hij het erg vervelend vindt dat hij er snel uitfloept waarbij dus alles er op gericht is die penis in die vagina te houden tot hij is klaargekomen.



Ik weet niet of jij wel eens van standje hebt geprobeerd te wisselen als de ander vooral bezig is met dat hij er niet uitfloept. Het neemt een hoop weg van alle andere mogelijke dingen die je kán doen omdat het vooral op dat moment gaat om het floepen of niet floepen en het kussen, strelen, zoenen er op dat moment niet echt in zit omdat een man met een kleintje lastig hem er in blijft houden en alles daar op gericht is.



Zij heeft voor hem 9 jaar lang een eerste ronde gedaan op precies die ene manier die hij wil, namelijk droog, nog niet opgewonden, hij vooral bezig met dat hij er niet uitfloept.



Zoveel daarin meedoen is niet bepaald makkelijk maar ze heeft het gedaan omdat ze van hém houdt, omdat hij het zo wilde.



En die tweede ronde waarin hij wat langer floept en penetreert haalde ze nog zelf wel wat uit, maar het klinkt niet als bijster veel variatie van zijn kant ook uit.
quote:vivamien schreef op 26 juni 2016 @ 15:10:

[...]



Tuurlijk joh, een blowjob, dat lost alles op

Toch valt het mij op dat de meningen van al die mannen op dit vrouwenforum vaak helemaal niet matchen met meningen van de mannen die ik ken. Gelukkig maar.





Niet alles natuurlijk. Dat zeg ik helemaal nergens.

Maar het is een zeeeeeeer goed begin. En je zou versteld kunnen staan waar het allemaal toe zou kunnen leiden.



Je kunt die facepalm ( ) wel gebruiken om mijn suggestie als niet serieus af te doen (net zoals je Amand trachtte te framen), maar dat doet niets af aan het feit dat het spontane blowjobgebeuren:

a) Initiatief toont.

b) variatie aanbrengt

c) TO de kans geeft zelf opgewonden te raken

d) een uitgelezen kans biedt om het gekwetste onderwerp dusdanig te behandelen, dat hij de excuses daadwerkelijk aanvaard. (want, gemeend)



Ik zie er meer heil in, in eerste instantie, dan in therapie.





Overigens: met hoeveel mannen uit jouw kenniskring bespreek je dit soort zaken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 15:35:

[...]





Ze schrijft nu overigens nogmaals in haar laatste postings dat de eerste ronde er één is waarbij hij er heel erg snel uitfloept, zij dan ook droog moet zijn en hij het erg vervelend vindt dat hij er snel uitfloept waarbij dus alles er op gericht is die penis in die vagina te houden tot hij is klaargekomen.



Ik weet niet of jij wel eens van standje hebt geprobeerd te wisselen als de ander vooral bezig is met dat hij er niet uitfloept. Het neemt een hoop weg van alle andere mogelijke dingen die je kán doen omdat het vooral op dat moment gaat om het floepen of niet floepen en het kussen, strelen, zoenen er op dat moment niet echt in zit omdat een man met een kleintje lastig hem er in blijft houden en alles daar op gericht is.



Zij heeft voor hem 9 jaar lang een eerste ronde gedaan op precies die ene manier die hij wil, namelijk droog, nog niet opgewonden, hij vooral bezig met dat hij er niet uitfloept.



Zoveel daarin meedoen is niet bepaald makkelijk maar ze heeft het gedaan omdat ze van hém houdt, omdat hij het zo wilde.



En die tweede ronde waarin hij wat langer floept en penetreert haalde ze nog zelf wel wat uit, maar het klinkt niet als bijster veel variatie van zijn kant ook uit.Ja, kan.. maar ze heeft het 9 jaar zo goedgevonden, passief liggend in bed. Niet actief meedoend zoekend naar standjes hoe het anders en beter kan. Ze heeft kinderen met deze man gekregen op deze manier en dan gooit ze hem nu voor de voeten dat HIJ een KLEINE lul heeft en dat HIj het probleem is. Ik zou zo'n seksleven nog geen week volhouden. Waarom heeft zij dat wel gedaan?
Later is nu
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 15:33:

Wat is er mis met je broek uit als je elkaar nog niet lang kent?



Stel je ligt met je onenightstand in de ochtend wakker te worden dan kán het fijn zijn haar direct te bespringen als ze wakker wordt maar mannen willen gewoon graag vaak eerst weten hoe jij als vrouw opgewonden al wordt, want zij hebben wellicht al die ochtendglorie in hun broek maar jij kan hem dan nog niet gelijk ontvangen.



Dús wordt er eerst aandacht besteed aan een beetje foezelen en vozen zónder dat hij direct aanstalten maakt om hem er in te stoppen of jij zijn penis maar gelijk vast moet gaan houden om hem af te trekken.



Je begint anders, het gaat niet om die broek, het gaat om de manier waarop je de ander in de ochtend plaagt, streelt, opwarmt en niet 2x aait, dan die broek uit doet waarbij de ander het idee krijgt en ook blijkbaar zo is dat hij hem er gelijk in wil gaan stoppen.



Je hebt mannen die denken dat dat gelijk kan en dat merk je, je merkt het aan wat ze zeggen, wat ze doen en bij een onbekende vrouw waarvan je haar lichaam nog niet door en door kent, kun je niet verwachten dat ze gelijk klaar is om een penis er gelijk in te krijgen als ze haar ogen open doet.
Alle reacties Link kopieren
Hij moet altijd alle werk doen en vervolgens is het allemaal zijn schuld. Als je niets doet kan daar ook een schuld zitten. Hij heeft 9 jaar gedacht dat ze het zo kennelijk wel goed en lekker vond, anders zou ze het toch wel zeggen? En ja.. dat hij over haar ook kunnen doen.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven