Entertainment alle pijlers

MotoGP & Superbike

26-06-2016 10:26 753 berichten




Wie kijkt er mee?



Op de planning:

MotoGP

16/10 Motogi - Japan

23/10 Phillip Island - Australië

30/10 Sepang - Maleisië

13/11 Valencia - Valencia



Superbike

16/10 Jerez - Spanje

30/10 Losail - Qatar
quote:ZombieQueen schreef op 26 juni 2016 @ 15:08:

[...]





Lorenzo durft niks.Ik bedoelde ook als de rest uitvalt
Alle reacties Link kopieren
Zo blijft er niks meer over op de baan
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 juni 2016 @ 15:10:

[...]





Ik bedoelde ook als de rest uitvalt





Lorenzo is niet de publieksfavoriet en wat dat betreft een beetje de underdog. Fan is een groot woord, maar normaal gesproken zie ik hem graag rijden.

Alleen hij zat voor de wedstrijd al te miepen als een sissyboy en nu rijdt hij ook nog eens best slecht.
Vind er geen hol meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Godkolere, wat een puinhoop. Wel leuk voor Miller though.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Oh zeker fantastisch voor Miller. Maar toch hoop ik dat Marquez hem nog voorbij komt.
Zeker leuk voor Miller.
Nou netjes hoor Miller en Marquez!
Zeker netjes!



Dan neem ik dat eurosport geneuzel wel op de koop toe
Ik vond de verslaggeving van het NOS leuk, heb zelfs paar keer flink moeten lachen om hen. En dan switch je over naar Eurosport en heb je deze 2 oelewappers.
Even off topic juichen aangezien Ierland met 1-0 voorstaat tegen Frankrijk
Ja ik vind eurosport echt 3x niks. Dom geneuzel
Alle reacties Link kopieren
Waar is het nog te zien? Op ned1 is voetbal
Site van nos.nl. was net prijsuitreiking
Heb net de OP veranderd. Ga even bij de modjes vragen om de titel te veranderen zodat we dan ook éindelijk een MotoGP topic hier hebben.
Alle reacties Link kopieren
Algemeen topic, leuk!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Marels, ik ben nog wel erg benieuwd wat jij van de race vond. Heb je het ondertussen al gezien?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man was zelfs weggelopen tijdens de race.

Heb m dus maar gevraagd of het de moeite waard om terug te kijken en hij vertelde dat t een grote ellende was. Heb het dus gedaan met een samenvatting en ben iZombie gaan kijken.



Tis jammer dat de spanning voor het kampioenschap er onderhand een end af is :(
668, the neighbour of the Beast
Hi ! Leuk topic !



Ik schrijf ook graag mee als dat mag ! Afgelopen dagen in Assen geweest en gefeest en gereden, en gister op de baan geweest naar de race. Dus zie dit topic nu pas. Wat een race, Deze gaat de boeken in en zal niet snel vergeten worden met al die crashes, man !



Ik volg samen met mijn familie en vriend de Moto GP, opgegroeid in Assen, rijd zelf motor. Ik ben echt wel een Rossi fan, maar juich ook voor Cal Crutchlow ! Daarnaast heb ik ook een mening over Marquez en Lorenzo, maar ik hou niet van rijders bashen. Vind het juist mooi dat het overgrote deel van de motorsport liefhebbers elkaar respecteren en voor iedereen klappen op de tribune als ze voorbij komen. Eindelijk eens een sport zonder hooligans



@Marels, er kan nog steeds een boel gebeuren , kampioenschap staat nog niet vast !
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar met 42 punten achterstand op Marquez maak ik me niet teveel illusies en heb ik weinig hoop dat Rossi het nog gaat redden.
668, the neighbour of the Beast
Ik hoop wel dat Rossi zijn achterstand nog corrigeert. Maar ik geloof er niet in dat hij nog in de buurt kan komen van Marquez. Dan moet er wel heel veel gebeuren
Ik houd gewoon hoop





Hebben jullie Hitting the Apex ook gezien? Dat is ook een mooie film voor iedereen die nog niet zo bekend is met de Moto GP om er in te komen (Janken, op een bepaald stukje in de film ) Misschien kan de film als tip in de OP zelfs
Ik zit nu voor de kwalificaties. Er is iets aan de hand met de baan met een bocht.



Edit; er ligt olie op de weg.



Moto3 is nu op tv. Vind dat altijd wel grappig met die pikkies.
Alle reacties Link kopieren
Present!
668, the neighbour of the Beast
Jezus wat een enorm oliespoor! Van bocht 4 tot 7 al. Frappant dat het pas zo laat is opgemerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven