Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in



Cheers!











Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
Zo gesport, even een grappige meneer zijn ego een duw gegeven, man heeft ondertussen de vaat gedaan en ik eet roze pannenkoekjes.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Vind weggeefhoeken een mooi fenomeen. Gelukkkig ook wel een alternatief netwerk en kringloop in de buurt voor als ik geen geduld heb voor facebook.
Ouwe koffie. Opwarmen met melk en je hebt koffie verkeerd. Ia altijd goed.
DUIMPJE up voor die lekkere koffie.

Ik ga nog wat zetten voor morgen.



Hart(en)loos blijven groenTen die tijdens het vormen van dat hart te koud hebben gestaan. Gisteren gelezen om te kijken waarom het de ene keer wel en de andere kaar niet is gelukt. Is een opsteker. Mijn groen heeft een hart, maar kan ik het eten of wordt het een bos bloemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een paar keer iets via zo'n weggeefhoek weggedaan. Ideaal. Ik schuif ook veel kinderkleding door naar familie, maar andere dingen die eigenlijk op mp kunnen, blijven slingeren tot ik het ècht zat ben (en ik heb een hoge zooitollerantie) en te versleten zooi blijft staan tot het genoeg is voor een ritje stort. Nu is het binnen 24 tot 48 uur weg na het plaatsen van een fotootje. Ik zet er gewoon bij dat ze het die en die dag tussen 19.00 en 20.00 op moeten halen. Spul naast de voordeur. Hoi & aju!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een weggeefhoek in de flat, naast mijn voordeur zo ongeveer. Dat vind ik wel erg leuk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 26 juni 2016 @ 15:06:

Wij hebben een weggeefhoek in de flat, naast mijn voordeur zo ongeveer. Dat vind ik wel erg leuk.

Das anders. Die mensen ken je.



De 1e garderobekast zit in elkaar
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
zo moeilijk zijn die dingen toch niet dat ie daar 2 dagen voor nodig heeft?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 juni 2016 @ 15:32:

zo moeilijk zijn die dingen toch niet dat ie daar 2 dagen voor nodig heeft? Neehee. Gisteren had ie eentje af en vandaag moet ie er 2. En het zijn van die grote kasten. Het is niet moeilijk (zegt ie) maar wel veel werk in je eentje.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
ah ik dacht dat die van gisteren nu pas af was, pfieuwww
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk een uurtje in de stralende zon gewandeld
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 juni 2016 @ 15:41:

ah ik dacht dat die van gisteren nu pas af was, pfieuwwwWelnee. Als er een handig is, is hij dat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 juni 2016 @ 15:32:

zo moeilijk zijn die dingen toch niet dat ie daar 2 dagen voor nodig heeft?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
gekkies!
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 15:46:

[...]





Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hij is er boven mee aan het knutselen en heeft de tv daar aan dus kan ook nog voetbal meekijken. Je hebt er geen kind aan. (Tot nog toe).



Mooi man. Ierland staat voor!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Woot woot Ierland
Wraak voor the hand of Henry in 2009
Alle reacties Link kopieren
Zo, ff de big spender uitgehamgen: garage betaald (4 nieuwebanden plus remschijven voor en achter) stomme dingen bij de Gamma gehaald, een printer gekocht, vaatwasser en nieuwe externe harde schijf. Nu weer failliet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 16:06:

Wraak voor the hand of Henry in 2009





Krijg zin in Guinness
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helegaar geen printer meer. Toen de laatste de geest gaf heb ik nooit een nieuwe gekocht. Ik print alles op het werk.

Net een vliegticket naar werk gestuurd. Ga 9 juli 5 daagjes naar Spanje, naar mijn. GBF die daar een tweede stulpje bezit. Wat heb ik dan toch verkeerd gedaan?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Kut 1-1
Alles komt goed, alleen de rest niet
Hmmm beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren
Op werk? Mag dat? Bij ons zijn ze erg streng op dat soort dingen. Logisch, allemaal geld van de belastingbetaler.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven