Facebook vraag

26-06-2016 11:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan je pagina's of evenementen liken zonder dat anderen dat zien? Ik vind het vervelend dat als ik een pagina like, of een evenement, dat vrienden/ kennissen van mij dan aangeven dat ze het leuk vinden dat ik naar dat evenement ga, en dan ook die pagina of evenement gaan liken. Heeft voor mij met privacy te maken, ik post weinig openbaar, chat meestal offline met mensen.
quote:Woldertje schreef op 26 juni 2016 @ 13:42:

[...]





Dan verander je dat in de betreffende post. Niet enkele posts later zeggen dat je het zo en zo bedoeld. Er zit niet voor niks een wijzigknopje bij je posts.Weet ik maar hij was al gequote. Lijkt me dan verwarrender om het te verbeteren. Gewoon een autocorrect foutje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 26 juni 2016 @ 14:11:

Soms like je iets omdat je op de hoogte wil blijven. Info wil blijven ontvangen etc. Niet iedereen in je vriendenlijst hoeft te weten dat je naar erotische evenementen gaat of in elfjes geloofd toch?



Volgens mij kan je iets per vriend instellen. Google het eens. Ik vind het wel interessant.Ja dit is voor mij de voornaamste reden, ik like pagina's omdat ik op de hoogte wil blijven/ informatie wil ontvangen over onderwerpen die mij interesseren. En Fb verder om te communiceren met familie en vrienden die overal verspreid wonen, en dan graag zo anoniem mogelijk, dus mensen hoeven niet van mij te weten dat ik bij de kapper ben geweest, in het ziekenhuis heb gelegen, heerlijk heb gegeten enz..
Alle reacties Link kopieren
[quote]Woldertje schreef op 26 juni 2016 @ 13:38:

[...]





Je gaat graag naar Kamasutra? X-D[/quot



Nee daar geef ik me goeie geld niet aan uit. Jaren geleden 2 x geweest viel tegen toen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven