Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 24 juni 2016 @ 19:08:

[...]





De laatste update was een paar maanden geleden, toen hebben ze wallpapers toegevoegd (ik dacht voor in het huis, blijkt het voor de achtergrond van je telefoon te zijn, haahahahahaaa) en ze hebben nieuwe items toegevoegd, volgens mij ook katten. Dus mocht je all lang niet meer gespeeld hebben, er is wat nieuws Die heb ik nog meegekregen, incl. nieuwe katten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ooze schreef op 24 juni 2016 @ 23:01:

[afbeelding]Dikke vette fatsige Tubbs!
quote:Ooze schreef op 24 juni 2016 @ 23:01:

[afbeelding]

Ha wat grappig die Tubbs!

Maar mijn katten bewegen niet, zitten alleen maar stil of doen steeds hetzelfde dingetje met die rode bal. kan ze ook niet aan t bewegen krijgen oid, waardoor ik het erg saai vind worden. Klopt dit of doe ik iets fout?
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 25 juni 2016 @ 09:00:

[...]



Ha wat grappig die Tubbs!

Maar mijn katten bewegen niet, zitten alleen maar stil of doen steeds hetzelfde dingetje met die rode bal. kan ze ook niet aan t bewegen krijgen oid, waardoor ik het erg saai vind worden. Klopt dit of doe ik iets fout?



Dat klopt hoor, het gaat echt om het verzamelen van de katten.

Eigenlijk is het een supersaai spel
quote:Nikkie79 schreef op 25 juni 2016 @ 09:01:

[...]





Dat klopt hoor, het gaat echt om het verzamelen van de katten.

Eigenlijk is het een supersaai spel Haha thanks! Ik dacht al dat 't aan mij lag!
Alle reacties Link kopieren
Met sommige voorwerpen speelt een kat wel, bijvoorbeeld dat klosje garen, zo'n gekleurde bal of een honkbal. Bij andere dingen zit de kat gewoon stil ja.



Trouwens, op de vorige pagina had iemand een plaatje geplaatst waarop twee katten op 1 kussen zaten. Zijn er meer items waar meerdere katten tegelijkertijd gebruik van kunnen maken?
Vivo per lei
Ik heb maar eens sashimi neergelegd. Eens kijken of die nieuwe katten aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 25 juni 2016 @ 10:19:

Met sommige voorwerpen speelt een kat wel, bijvoorbeeld dat klosje garen, zo'n gekleurde bal of een honkbal. Bij andere dingen zit de kat gewoon stil ja.



Trouwens, op de vorige pagina had iemand een plaatje geplaatst waarop twee katten op 1 kussen zaten. Zijn er meer items waar meerdere katten tegelijkertijd gebruik van kunnen maken?Ja die zijn er heel veel, alle grote (L = Large) voorwerpen.
quote:Nikkie79 schreef op 25 juni 2016 @ 10:25:

[...]





Ja die zijn er heel veel, alle grote (L = Large) voorwerpen.Die waar 2 katten op lagen staat een s-je bij. Heb 'm gevonden en gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook van die kubussen, die zijn ook klein, daar kan een kat in en een kat op. Van de grote items maken soms wel 4 of 5 katten tegelijk gebruik, zoals de trein of de cat metropolis.
Het is eigenlijk niet eens een spel. Er is niks aan. En toch heb ik het en geef ik die virtuele krengen elke dag eten.

Alle reacties Link kopieren
Kittens, je past perfect in dit topic En wat ziet je kattenhuis er leuk uit!
Slik die kikker!
quote:Kittens schreef op 25 juni 2016 @ 14:40:

Het is eigenlijk niet eens een spel. Er is niks aan. En toch heb ik het en geef ik die virtuele krengen elke dag eten.

[img]http://a63.tinypic.com/2w71ufs.jpg[/img]Dat ziet er goed uit!
Ik heb EINDELIJK Fred op de foto kunnen krijgen! Maar nog steeds van geen enkele kat een Memento gekregen. Doe ik iets fout?
Alle reacties Link kopieren
Mooie foto's hoor!



Ik heb nu 24 verschillende katten gezien (op de foto gezet ook). Ik speel nu twee dagen (door dit topic ).

Heb ook nog nul momento's, maar volgens mij duurt dat nog wel even. Volgens mij gaat dat ook allemaal willekeurig dus wie weet hoe lang het nog duurt
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
zojuist gedownload! altijd leuk zo'n onzinnige app op mn telefoon. ben benieuwd of ik net zo enthousiast ga raken als jullie hier! muziekje staat al uit iig :p
Het muziekje is juist leuheuk!
Tubbs is bij mij ineens een zwarte kat geworden... Meer katten hebben een andere kleur gekregen...
Alle reacties Link kopieren
Tubbs is een aso. Vreet heel het bakje leeg en gaat vervolgens met z'n volgevreten pens vol in beeld een tukje doen om het er nog eens lekker in te vrijven.
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 26 juni 2016 @ 21:58:

Tubbs is een aso. Vreet heel het bakje leeg en gaat vervolgens met z'n volgevreten pens vol in beeld een tukje doen om het er nog eens lekker in te vrijven.



Haha nou inderdaad! Die zelfvoldane blik die hij dan heeft

Ik heb nu die locomotief gekocht, had inmiddels namelijk al 80 gouden visjes gespaard. Gaat sneller dan verwacht!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Oh die is leuk! En kunnen wel 4 katten tegelijk in!
Alle reacties Link kopieren
Yes...mijn eerste memento binnen, a shiny acorn, verder ben ik aan het sparen voor de uitbreiding en heb ik ondertussen 27 katten gespaard en van bijna allemaal een foto
Alle reacties Link kopieren
Oeh, een glanzende eikel, nice! Ik alleen nog maar wat random zaad
Slik die kikker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven