Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Buuf kwam gister nog even gezellig langs en toen was het ineens half 2

Vandaag ga ik wat strijken en taart maken voor zoon's verjaardag morgen.Vanmiddag bij buuf bbq want haar man is jarig.



Ontbijt was koffie en 2 crackers met tonijnsalade.



Fijne zondag allemaal!
Klinkt gezellig Coetje. En lekker vandaag een BBQ.



Ik ben gisteravond rond 22.00 uur ingestort. Haha Blue rondjes om de salontafel. Niet gedaan, heb geen salontafel

Nu aan de koffie en straks een ei met bacon bakken. Vandaag is het thuisbezorgd dag. Maar weet nog niet wat het gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Zo even bijgelezen. Gisteren een drukke dag gehad met zusjes en moeder. Nu een tosti eten met kaas en chorizo.



Zometeen de MotoGP kijken en verder vandaag ook wat EK wedstrijden. Dus gewoon relaxed op de bank liggen.



Fijne Zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je het altijd zo gezellig hebt met buurvrouw Coetje! Hopelijk een geslaagde barbecue! Wat voor taart heb je gemaakt?



Garda lekker eieren met bacon! Wat is het avondeten uiteindelijk geworden?



Diamondbooty, klinkt als een heerlijke dag! Hier natuurlijk ook het EK! Mocht een stukje bij vriendin kijken, ik was daar poffertjes eten. Ze heeft sinds vrijdag zo'n pan ervoor. Ze HAAT voetbal dus dat was erg lief. Ze vroeg zich af wat die kerkgezangen ineens waren. Ik zei: 'dat zijn de volksliederen'



En dan vanavond nog een wedstrijd! Joehoe!!

Ben vanmiddag ook nog even naar de Lidl geweest voor wat kleine boodschappen, wilde eigenlijk ook nog even langs de Lucardi maar had echt geen zin dus dat doe ik morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een beetje trek. Heb gister van de Jumbo een lekkere aardappelgratin meegenomen en die staat nu in de oven!



Thee, alles goed met je?
Alle reacties Link kopieren
BL wat lief van je vriendin dat je daar toch even voetbal kon kijken. Was de aardappelgratin lekker?



Heb zelf net nog een tosti gemaakt met chorizo en kaas en wat tomatensaus (net een soort pizza). Nu België - Hongarije kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel erg lief Diamond, zij heeft een bloedhekel aan voetbal. Die tosti klinkt heel erg lekker! Hier staat de wedstrijd natuurlijk ook op. Ik drink er een flesje water bij en een gitzwarte anijsthee.
Alle reacties Link kopieren
O en ik vond die aardappelgratin heerlijk
Alle reacties Link kopieren
allemaal!

Wat is het rustig hier! Alles goed met jullie?



Ik kon vannacht weer eens niet slapen en heb de keuken gereorganiseerd. Alle koffie-en theespullen weer netjes geordend en vandaag even naar de Action hier tegenover gelopen voor een mooi dienblad, zodat ik alle aanrecht-spullen daarop kon zetten. Ziet er zoveel netter uit nu! Ben tevreden.



Verder naar de XL gefietst voor kattenbakkorrels en volkorenbroodjes. En heb net online losse thee besteld: bananenthee, rum-rozijnenthee en nieuwe heksenthee! Hoop dat bestelling snel komt, kijk er naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Moet nog teruglezen, paar dagen geen zin in forum gehad. Net vast pannenkoekenbeslag gemaakt, appel gesneden en ontbijtspek in stukjes geknipt. Tot straks.
Alle reacties Link kopieren
Het 1e appel/spek pannenkoekje met moeite op, 2e laten verbranden, 3e smaakte niet. Ga restje kip/groente/saus met rijst van gister warm maken.
Ik heb net m'n na-het-sporten-smoothie op.
En ik kijk lekker 24kitchen. Ik heb vandaag 2 afspraken en een training gehad, dus ik mag op de bank hangen!



Thee: ik vind appel-spek-pannenkoeken nog lekkerder met kaneelsuiker. Misschien helpt dat bij jou? Zoet gaat meestal makkelijker, vertelde je eerder.
Alle reacties Link kopieren
Hier druk dus dan komt forummen er ook niet van.

GIster hele gezellige bbq gehad met teveel mojito's daar had ik vandaag wel een beetje last van.

Jongste vandaag jarig dus vanmiddag visite en ik heb net nog 30 appelmuffins gebakken.

Dochter gaat snel vooruit, loopt nu al binnen zonder krukken.

Avondeten was gebakken aardappeltjes, salade en een schnitzel.



Thee, hopelijk smaakte je prutje wel!



Blue, gekkie om midden in de nacht je keuken te gaan reorganiseren
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heeft de rijst je wel gesmaakt, Thee!



BE, en of jij lekker mag bankhangen! Je hebt het verdiend!



Coetjeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd!! En wat goed van dochter zeg! Fijn dat ze in huis al zonder krukken kan lopen!! En appelmuffins, mmmm!



Hahaha, heb vandaag de keuken verder georganiseerd! Ben echt blij. En erg trots! Want we bewaarden geld wat we opzij wilden zetten altijd op onze lopende rekeningen maar dat schoot niet echt op. Dus ik heb zojuist via internetbankieren een heuse spaarrekening geopend!!!! Meteen een mooi bedrag erop gezet en de spaarrekening staat nu ook in bankrekeningoverzicht.



En we supporteren momenteel voor IJsland!!!! Ze staan voor op Engeland hoop ZO dat IJsland doorgaat! Gun het ze echt.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je spaarrekening Blue!



Middelste is ook voor IJsland
Alle reacties Link kopieren
Ik doe even een met middelste Coetje!



Ja ben erg trots, we hebben nu officieel spaargeld! Wat voelt dat volwassen zeg, haha! Mocht ook wel een keer
Ik werk thuis en heb earl grey thee. En ik hou even pauze met het viva forum



Hoe is het met de rest hier?
Alle reacties Link kopieren
allemaal!



Hier alles goed hoor, hoop met jullie allemaal ook!



Drukke dag hier, naar de Lidl geweest voor onder andere parelhoen-natvoer voor Huisprins en naar bff. Daar ben ik twee uur lang geweest en was erg fijn. Ook nog even in haar tuin gezeten samen. Daarna door naar de Jumbo voor de andere boodschappen. Vriendin had tarte tatin van tomaat gemaakt en heb twee goddelijke stukjes meegekregen, plus munt en basilicum uit haar tuin.



Zometeen eten we lekkere strikjespasta met lekkere saus en een salade erlangs. Toe chocoladetoetje.



Mijn tashanger is gekomen vandaag en hij past perfect bij mijn tas! Ben heel erg blij. En mijn thee is verzonden die komt morgen! Heb er zo'n zin in!



En heb via mp een mooi dienblad gekocht van Alessi. Hoef ik niet meer zo heen en weer te lopen naar de keuken als ik bezoek heb maar kan ik alles in 1x mooi opdienen.



Donderdag helaas pas weer voetbal maar we vermaken ons wel en hebben ook een hoop lekkers in huis voor vanavond. Heb nieuwe zwarte open suède sleehakken aan en zie er mooi uit vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Blueeyes, relaxed dat je vandaag thuis hebt gewerkt. Werk zelf waarschijnlijk Donderdag thuis, nieuwe halterset word dan thuis geleverd kan niet wachten.



BL die tarte tatin van je vriendin klinkt inderdaad goddelijk! Fijn dat je blij bent met je tassenhanger. En helemaal gaaf dat je een dienblad via mp hebt kunnen vinden. Wij wachten hier ook met smart op de voetbalwedstrijden vanaf Donderdag. Ben zelf ook op zoek naar open zwarte sleehakken kan overal bij.



Heb vandaag superdure nepwimpers gekocht van Lilly lashes (vegas). En wat wimperlijm van House of lashes. Dus morgen kan ik ze verwachten!!!



Zojuist pasta gegeten en nu een glas Ice Tea Green drinken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar schoenen, liefst met een hakje maar ze moeten wel zomers zijn en lekker lopen.Misschien duik ik vrijdag nog even de stad in.

Vanochtend met vriend in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken voor hem voor zijn hart.Het ging niet bij goed met hem tijdens het myocardonderzoek dus hup weer cardioloog erbij, nog meer onderzoeken.Ik heb wel even fijn met cardioloog gesproken en mijn zorgen kunnen uiten.

Voor de uitslag en verdere afspraken worden we morgen gebeld.Maar ik werd weer wel met mijn neus op de feiten gedrukt, ik heb gewoon een oude, jonge zieke man.En dat maakt me soms best bang.

Zo genoeg egopost



Avondeten waren krieltjes uit de oven, hoop geroosterde groenten met feta en een runderburger gekruid met griekse kruiden.Toe kersen.
Alle reacties Link kopieren
Draag je die wimpers altijd Diamond of alleen bij speciale gelegenheden?



Blue, gezellig samen met vriendin boodschappen doen! Die tarte tatin klinkt heerlijk!



Blueeyes, lekker dat je thuis kunt werken! Nog iets van je "vriendin" gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje coetje wat erg zeg van je vriend. Laten we hopen dat het niks ernstigs is.



Ik draag elke dag nepwimpers, voorheen had ik wimperextensions maar ben allergisch voor de lijm geworden en kan zelfs niet tegen de anti-allergie lijm. 1x in de week vernieuw ik de nepwimpers, en plak ze dusdanig goed vast dat ik ermee kan slapen en douchen (scheelt enorm veel tijd elke ochtend). Na een weekje met zeep inwrijven en er langzaam af halen. Om mijn eigen wimpers stevig te houden gebruik ik de revitalash serum.
Alle reacties Link kopieren
Coetje

Fijn dat je je zorgen kon uiten bij de cardioloog en ook even je ei kwijt kon. De partner is ook belangrijk, die wordt vaak vergeten. Ik hoop dat je iets wijzer bent geworden. Heel veel sterkte gewenst



Diamond, mijn sleehakken komen van de Primark maar de kwaliteit is echt goed. En gaaf zeg nepwimpers, heb ik ooit gehad voor fotosessie. Heel erg gaaf, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt! Hoop dat je wimperset morgen snel komt en donderdag natuurlijk je nieuwe halters!



Ik heb via mp spotgoedkoop een zeldzame dvd gekocht die ik al heel lang wilde hebben dus ben heel erg blij! Hopelijk komt die donderdag, heb hem al betaald. En morgen natuurlijk eerst mijn losse thee en Alessi-dienblad!



Nu een verse muntthee. Lekker met dit benauwde weer.
Alle reacties Link kopieren
BE, appel-spekpannenkoek doe ik altijd met stroop en naturel met appelstroop of suiker en ik vond het raar dat het niet smaakte omdat zoet/koek etc. idd normaal wel gaat. Maar de kip/rijst smaakte me wel lekker gelukkig.



Coetje, ik zie de reclames van 7-up mojito, maar die had je dan vast niet

Fijn dat dochter weer vooruit gaat.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om situatie vriend. Blijf vooral je vragen stellen. Succes met op de uitslag wachten.

Heb nog geen kersen op dit jaar maar is altijd wel heerlijk.



Ik kijk geen voetbal Blue maar zie wel de dingen op FB en het nieuws enzo en ja wel een stunt van IJsland. De rente is wel laag maar ik vind MoneYou wel leuk omdat je voor verschillende doelen/potjes kunt sparen en stimulerend op je te bereiken.



Diamond, mooi hoor lange(re) wimpers. Lijkt me echter ingewikkeld om zelf aan te brengen.



Het is idd rustig hier. Pippeleurjte, mocht je lezen hier: heel veel sterkte



Ik had voor vanavond een bakje boerenkool uit de vriezer gehaald met vlees en Hemaworst. Net 2 kommen vanilleyoghurt met banaan en scheutje ranja op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven