Mode & Beauty alle pijlers

Navelpiercing

26-06-2016 11:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyheyy iedereen! Ik heb vorige week een navelpiercing laten zetten en dat viel mij ontzettend mee. Bij mij blijft alleen de plek rond mijn bovenste bolletje zeer doen en blijft rood... is dit normaal? De onderkant doet geen zeer en ziet er rustig uit. Heeft iemand hier ervaring mee of tips?
Alle reacties Link kopieren
Ja hier! Het genezingsproces kan enkele weken duren. Bij mij was de zwelling ma twee dagen weg en het rode na een kleine week, bij een vriendin die hem tegelijk had laten zetten duurde het ruim twee maanden voor het er rustiger uit zag (geen ontsteking gehad oid). Iedereen reageert er net iets anders op.

Als je je zorgen maakt/gaat maken gewoon even langs de shop waar je het hebt laten zetten voor gerusttstelling/advies
Ja hoor, heel normaal.

Een piercing is niet in een weekje genezen. Geef het een week of 6 en volg de regels die je hebt meegekregen betreffende reinigen/verzorgen. Als je een ontsteking vermoedt kan je altijd terug naar de piercer.
Alle reacties Link kopieren
Heb je er een staafje of een ringetje in zitten?

Toen ik de mijne gezet had, een ringetje, heb ik echt maanden last gehad. Totdat ik er een staafje in liet zetten toen was het zo over.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een hele dromenvanger aan hangen, voor het geval je vagina een nachtmerrie heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een staafje in zitten, vond het apart dat het alleen aan de bovenkant gezwollen was en niet van onderen. Als het normaal is dan zal het wel goed komen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem nog maar een week, dus dit klopt wel. Twee keer per dag schoonmaken en goed droogmaken!

Het helingsprocess kan enkele weken duren.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Maak er maar maanden van.
Het kan 6-8 weken duren. In ieder geval gedurende deze tijd niet zwemmen of strakke kleding dragen. Bij twijfel en vragen langsgaan

bij de piercingwinkel!
Alle reacties Link kopieren
Beetje sterilon helpt altijd..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 26 juni 2016 @ 14:07:

Beetje sterilon helpt altijd..



Nooit sterilon gebruiken!



Voor een navelpiercing staat een genezingsperiode van 6 tot 9 maanden.

Als het goed is heeft de piercer dat uitgelegd en ook de verzorging met je door genomen(zeep, zeezoutoplossing).
Alle reacties Link kopieren
Ruim 10 jaar geleden heb ik mijn piercing laten zetten. 9 maanden dezelfde ingehouden op advies van de piercer en uiteraard goed schoongehouden.



Hij is 1 keer goed ontstoken geweest niet zo lang na het zetten. Maar het gat groeit niet meer dicht.
Zijn navelpiercings niet allang weer uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 26 juni 2016 @ 21:59:

Zijn navelpiercings niet allang weer uit?Ben jij niet allang weer uit?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Taralina schreef op 26 juni 2016 @ 21:59:

Zijn navelpiercings niet allang weer uit?In of uit...als zij daar maar blij mee is dan maakt het verder toch niets uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven