Lijf & Lijn alle pijlers

Borsten worden kleiner

27-06-2016 00:53 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva, ik heb een vraagje wellicht weten jullie hoe het kan. Mijn borsten zijn met de jaren een stuk kleiner geworden. Ik ben vrij rank gebouwd en ik had altijd een goede b-cup, maar sinds een paar jaar is dat teruggegaan naar een a-cup. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem, want het past wel bij mijn lijf. Maar de laatste tijd lijken ze nog kleiner te worden.

Ik ben niet echt veel afgevallen of zo. Soms schommelt mijn gewicht wel een beetje als ik een periode van stress heb gehad, maar dat scheelt hooguit 3 a 4 kilo. En nu ben ik juist weer een beetje aangekomen (waar ik blij mee ben). Kan het zijn dat het vet zich nog moet verdelen of zo? Geen zwangerschappen en ik ben rond de 30.

Jullie een idee hoe dat zou kunnen komen?
Alle reacties Link kopieren
Iets veranderd in je anticonceptie misschien?
Alle reacties Link kopieren
Geen anticonceptie, althans geen hormonale, want daar kan ik niet goed tegen. En dat wil ik dus ook niet eigenlijk. Rond mijn 16e wel geprobeerd en later ook nog eens. Maar de verkleining is wel in een andere periode gebeurd, dus ik denk dat dat er los van staat.
Alle reacties Link kopieren
3 of 4 kilo is flink en kan een cup verschil maken.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat is er al lang weer aan. Zou het dan ook niet bij de borsten er weer bij moeten komen?
Alle reacties Link kopieren
Ja goede vraag. Geen idee. Je kan er toch niets mee dus ik zou het proberen los te laten.
Je kunt helaas niet kiezen waar het vet terecht komt.
quote:Bblientje schreef op 27 juni 2016 @ 01:13:

Je kunt helaas niet kiezen waar het vet terecht komt.

Of verdwijnt.

Daar zou ik overigens wel een enorme voorstander van zijn! Als dat nou es zou kunnen, beetje plaatselijk af vallen.
Borsten blijven een leven lang veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Sport je veel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zalmsnipper schreef op 27 juni 2016 @ 00:58:

3 of 4 kilo is flink en kan een cup verschil maken.3 of 4 kilo is in mijn idee vrijwel niets en scheelt (bij mij) zeker geen cupmaat.
"Listen, I've got something very obvious to tell you. You're not allowed to give up. If they decide to kill me, it means that we are incredibly strong. " Aleksei Navalny
Alle reacties Link kopieren
Vet kan idd weg gaan metafvallen en dan op die plaats niet meer terugkomen. Van borsten en gezicht heb ik dat iig wel vaker gehoord en gezien.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gingen de borsten rap weg met afvallen.
quote:Solomio schreef op 27 juni 2016 @ 08:29:

[...]



3 of 4 kilo is in mijn idee vrijwel niets en scheelt (bij mij) zeker geen cupmaat.Bij mij scheelt 2 kilo al een cupmaat. Ik ben ook best klein. 4 kilo zit maar 1 kilo van 10% van mijn gewicht af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 27 juni 2016 @ 08:29:

[...]



3 of 4 kilo is in mijn idee vrijwel niets en scheelt (bij mij) zeker geen cupmaat.Bij mij wel hoor, ligt ook aan je lengte en bijpassend gewicht natuurlijk.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Borsten veranderen je hele leven, dat kan ook de oorzaak zijn.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik las gisteren dat door stress het vet vooral in het buikvet onder de spieren gaat zitten. Dus misschien zitten je borsten nu daar?



Ik weet niet of het waar is. Mensen filosoferen wat af op hun blog en Google is er als de kippen bij om de verwarring lekker op te voeren door veel gelezen blogs bovenaan te zetten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hier zitten ze nu als je pech hebt:

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Haha, heerlijk plaatje! Ik kan er inderdaad niet zoveel aan veranderen, maar was gewoon benieuwd. Zou toch leuk zijn dat al je aankomt je borsten ook weer mee aankomen.

Ik ben 1.78 en weeg 66 kilo overigens. Wat prima is, alleen voorheen zat het inderdaad meer bij billen en borsten en nu lijkt het wat anders verdeeld.
quote:perzika schreef op 27 juni 2016 @ 09:58:

Borsten veranderen je hele leven, dat kan ook de oorzaak zijn.



Oh is dat zo, dat wist ik niet.

Komt dat door hormonale invloeden?
Borsten veranderen inderdaad je hele leven. Ik ben van cupmaat B naar C gegaan sinds ik in de overgang zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven