Voor iedereen die er doorheen zit II

31-01-2016 20:17 1375 berichten
Omdat het eerste topic vol was, hier en nieuw topic. Er is ruime voor iedereen die een luisterend oor (oog ) nodig heeft.



Wees welkom om van je af te schrijven.
Heel veel sterkte Gipsy! Erg goed dat je je grens stelt en je jezelf voorop zet :rose:!
Heel veel sterkte Gipsy, ontzettend goed dat je je eigen grenzen stelt. Misschien nog een keer tot ziens en hopelijk gaat het dan goed met je
Jullie zijn lief! Ik kom zeker nog een keer vertellen hoe het met mij gaat!

Zucht. Weer een nieuwe week. Saai ook eigenlijk!



Mijn zus is er nu voor 2 weken. Zij woont enwerkt op Aruba, nu net 5 maanden.

Mijn zus is echt een pittige tante. Ze zegt ook altijd wat ze vind etc. Maar dan nietop de lieve manier. Vroeger kon ik daar echt niet tegen. Nu aardig.



Waar ik nu een beetje mee zit, is dat ze steeds dingen zegt over dat ik niks doe en alleen maar op mn luie reet zit. Dit kwetst me best wel!!

Ik bedoel ze weet waarom ik de hele dag thuis ben.



Ze is er net sins zaterdag. Maar dit gaat n hele zware 2 weken worden voor mij. Ik ga sowiezo een keer boos worden op dr.



Verder is het een hele lieve meid hoor!!! Hebben vaak de grootste llol samen. Maar dat ze haar mening er zo uitflapt, daar kab ik niet zo goed trgen..



Zo... ik ben mijn verhaal kwijt!

Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Hee Lceetje, probeer met je zus te praten en laat haar het proberen te begrijpen, misschien kan je een beetje steun halen uit dat alles..

Zie er niet meteen tegen op / niet meteen denken dat er wat gaat staan te gebeuren..!

Misschien moet jij je mening er ook is zo uitgooien als dat jou zus doet over jou (maar dan over jezelf natuurlijk).. Wat vind jij nou van je zelf, doe je je best etc.. Fijn dat jij je verhaal even kwijt kon!



Ik wens je een 2 goede weken toe !!. Welterusten
Alle reacties Link kopieren
Gipsy! ik hoop dat je snel weer mee schrijft ..! Pas goed op je zelf, ik denk aan je.

Heel goed inderdaad om je grens te stellen, vind t heel knap van je. En ik hoop ook dat dit topic er nog lang zal zijn! Het geeft echt veel steun en hoop !



voor iedereen die het nodig heeft :-)
Hoi

Kan iemand mij helpen??

Ik ben er zo klaar mee met mn vriend.

Hik geeft mij de schuld van vanalles. Dat t zo gaat nu etc. Ik ben vandaag ziek en wilde niet dat hij kwam , dat snapte hij niet en dat ik maar raar ben.



Ik heb zn nummer geblokkeerd, en hem van alles verwijdert etc.



Iedereen had gelijk. Hij is een zak hooi en een ontsettende klootzak.



Nu bn ik weer alleen. Jammer dan.

Hij is er niet voor me en ook nooit geweest. De klootzak...
Oh zie je berichtje toevallig lceetje.

Even een van mij!

Ik weet het niet maar als hij zo raar doet en je grenzen niet respecteert is het misschien maar beter zo.



Je bent een hartstikke lieve knappe en aardige meid en als jij jezelf weer een beetje op de rit hebt vind jij vast een veel leukere vriend! Dat weet ik zeker. Eentje die je echt waard is



Kun je niet even bij je zus aankloppen?



Nou ben ik echt weg hoor
Dankje Gipsy!!!

Het is idd beter zo! Ik ga nu volledig voor miizelf



Rust lekker uit Gipsy!!
Lceetje, heel goed dat je je grenzen aangeeft! Ik snap zijn teleurstelling en hij zal het ongetwijfeld niet makkelijk hebben met de situatie, maar dan hoeft hij zich nog niet zo gevoelloos te gedragen.



Kies lekker voor jezelf meis, focus je 100% op beter worden en jezelf ontwikkelen, zodat een eventuele partner in de toekomst een aanvulling op je leven kan worden en geen opvulling hoeft te zijn
Jij bent niet raar Lceetje! Het is makkelijk om jou de schuld van alles in de schoenen te schuiven, jij gaat het geloven omdat je jezelf al genoeg verwijten maakt. Dat moet je niet doen hoor, hij is het niet waard als hij het nu niet op kan brengen er voor je te zijn.



Nu inderdaad lekker voor jezelf zorgen. En beterschap

Slaap lekker
Dank jullie wel.. heel lief!!



Ik heb net met mn zus zitten praten. Was wel ff heel fijn!

Ik heb alles van hem verwijdert. Nummer/ fb etc.

Maar ik ben bang dat ik spijt krijg en weer contact met hem ga zoeken. En dat wil ik niet. Ik wil niet dat hij nog een keer mijn hart kan breken.......



Ik zat net te denken wat ik allemaal niet meer hoef te doen sins het uit is. En dat is toch nog een aarsig lijstje!!



Toen hij t uit maakte een maand terug. Dat had het echte einde moeten zijn. Want nu heb ik het weer gedaan..





Ik ben alleen zo bang dat ik hier spijt van krijg...
Lceetje hang dat lijstje anders op ergens, op je slaapkamer bijvoorbeeld. Als je dan twijfelt contact op te nemen kijk je naar dat lijstje.



Je hebt hem een nieuwe kans gegeven en dat geeft aan dat jij sterker bent als hij. Jij kon met een schone lei beginnen , hij blijkbaaar niet. Dan is hij het niet waard nog een kans te krijgen.
Toen het ooit uitging met mijn ex had ik ook ontzettend de neiging weer contact te zoeken, want wat als ik spijt zou krijgen/hem zou gaan missen/ik het in m'n hoofd allemaal veel erger had gemaakt dan dat het was/etcetera, etcetera, etcetera. En ja, de eerste tijd was moeilijk, ik was verdrietig, ik miste hem en moest toch vooral heel erg wennen aan mijn leven zonder hem. Maar uiteindelijk nam dat gevoel af en achteraf gezien ben ik blij dat ik toen geen contact meer heb gezocht, want dat ik het uit had gemaakt was natuurlijk niet voor niets. Begrijp me niet verkeerd, mijn ex was niet zoals die van jou, die van mij was (en is) een schat en ik ben blij dat we elkaar nog altijd gewoon kunnen spreken over alles. Maar die relatie werkte gewoon voor geen meter meer en ik had mezelf de kans op geluk ontnomen als ik door was gegaan met die relatie en dus ook als ik weer contact had gezocht met de intentie de relatie nieuw leven in te blazen. Ik heb er nog een seconde spijt van gehad, want zowel ik als hij zijn veel gelukkiger zonder elkaar en we gunnen elkaar dat geluk ook.
Dank jullie!!



Ik viel me zo ruk nu. Het is heel stil nu.

Ik denk nogsteeds dat t beter is. Maar ik hou nog wel van die zak hooi.



We hadden net weer n beetje plannen genaakt van hoe we t gaan doen....

Als ik mn rijbewijs zou hebben zou ik weer naar hem toe gaan. Datbwas mijn droom. En dat valt nu weg....



Ik hen heel slecht geslapen, ben nogsteeds duf en voel me niet zo lekker.



Ik zit steeds te denken, als hij hier was geweest dan haddeb we dat, dat en dat al gedaan....



Ik heb hem gisteravond een brief geschreven en op de bus gedaan.

Met wat laatste woorden etc.

Aan de ene kant voel ik me opgelucht?, bij dat k van die lul af ben. Maar k voel me ook schuldig, waareom geen idee maar t voelt gewoon zo
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik heb even getwijfeld, maar besloten dat ik toch even graag mijn hart lucht hier.



Met mij en mijn vriend gaat het niet zo goed en ik ben bang dat binnenkort de bom echt gaat barsten voor een van ons. Niet op relationeel vlak, we zijn nog steeds elkaars beste maatjes, dus dat zit goed. In het kort komt het er op neer dat het bij ons beiden op het werk totaal niet lekker loopt. Ik heb het al lange tijd niet naar mijn zin en momenteel staat mijn baan half op de tocht. Hier wil ik verder niet teveel op in gaan, maar het brengt behoorlijk wat spanningen met zich mee. Mijn vriend rent de benen onder zijn lijf vandaan op zijn werk en krijgt daar 0,0 waardering voor. Het wordt hem gewoon teveel en deze week kwam de aap uit de mouw; hij zit tegen overspannenheid aan/is overspannen. Ik heb het niet echt aan zien komen, waarschijnlijk te druk met mijn eigen ‘ellende’. Hij voelt zich opgejaagd en uitgeblust, slaapt slecht, eet slecht, heeft nergens zin in enz. Hij onderneemt wel stappen, hij is nu twee keer bij de huisarts geweest en heeft op zijn werk ook aangegeven dat het de verkeerde kant op gaat. Maar omdat ik mijzelf ook niet zo goed voel vind ik het even heel lastig om me nu sterk op te stellen en hem er doorheen te slepen en te steunen.



Als ik het over mezelf heb voel ik me gewoon een ontzettende loser. Ik vind mijn werk verschrikkelijk (niet alleen mijn huidige baan, maar gewoon het werk zelf), maar ik heb géén idee wat ik dan wel zou willen doen. Ik heb privé de grootste plannen, gezond eten/sporten/afvallen, mijn hobby’s uitoefenen, mijn huishouden op orde krijgen en houden, lekker de natuur in enzovoorts, maar ik wil zoveel dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik heb het gevoel vast te zitten ofzo. Alsof ons leven stilstaat en alles en iedereen dendert maar door. Het is zó druk in mijn hoofd. Jaren geleden heb ik last gehad van paniekaanvallen en de laatste weken krijg ik iedere keer zo’n angstig gevoel waarbij alle alarmbellen afgaan dat het de verkeerde kant op gaat. Als er één ding is wat ik niet wil is terug gaan naar die ontzettende paniek, angst, stress en gespannenheid.



Ook hebben mijn vriend en ik een kinderwens, maar dat wil ook niet lukken. Twee jaar geleden ben ik met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat was behoorlijk heftig voor ons allebei. Daarna ben ik niet meer zwanger geweest, dus ik voel me ook hierdoor een loser. Het idee alleen al dat ik geen kinderen kan krijgen (wat helemaal niet bewezen is) maakt ook niet echt dat ik me happy voel.



Echt alles lijkt wel te mislukken en ik begin me inmiddels behoorlijk somber te voelen en ik weet even niet meer wat ik moet doen

Nou ja, het is toch een heel verhaal geworden en het lucht eigenlijk wel op om alles zo eens op te schrijven. Bedankt voor degene die het gelezen heeft
Uhm... stuff... and things
Hey kruidentheetje, eerst een .



Ik snap dat t nu zwaar is. Maar weet ook dat het vanzelf beter moet gaan.



Vraag anders een gesprek aan bij de POH bij je HA.



En verder kan je er echt niks aan doen dat t zo gaat! Je bent een top meid!



Verder mag jr hier altijd alles eruit gooien.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Lceetje. Misschien moet ik inderdaad maar een gesprek aanvragen. Ha, ik begon spontaan te janken bij het idee. Lucht ook weer op, even brullen.



Jij ook een knuffel! Ik weet niet precies de aanleiding van de breuk met je vriend (ik zal vandaag even wat verder teruglezen), maar wat ik zo even snel lees is hij jouw liefde niet waard. En natuurlijk is dat nu moeilijk, maar dat slijt. Niet schuldig voelen hoor!
Uhm... stuff... and things
Dankje meid!!

Hij is gewoon n zak hooi, klaar.



Echt gewoon n gesprrk aanvragen. Vandaag nog, hoe eerder hoe beter!!!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2016 20:08
Reden: destructief gedrag
% gewijzigd
Lceetje, meis toch! Krijg je nu wel extra hulp dan? Want het groeit je nu wel echt boven het hoofd. Hoe voel je je nu?
Nu gaat t wel weer.

Ik heb geen idee hie ik zo ver heb kunnen gaan.....

Ik heb de HA GEBELD.

Ik word straks door de echte arts terug gebeld.



Hetis gewoon allemaal wat teveel.



Nu gaat t wel. Voel me weer wat rustiger, en heb ontsettend spijt van wat ik hen gedaan.
.
anoniem_63f62cc5ddb16 wijzigde dit bericht op 04-07-2016 16:14
Reden: Dubbel
% gewijzigd
@Lceetje och meis het is ook veel waar je mee moet dealen. Hopelijk krijg je snel goed hulp
pas je op met wat je schrijft? Als je een zelfmoordpoging aankondigt zeg maar krijg je een ban. Zou vervelend zijn als je hier niet meer van je af kunt schrijven!



Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven