Entertainment alle pijlers

De wondere wereld die Meerdijk heet

19-12-2015 09:47 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Ludo's nieren zijn verkloot

Goede tijden, slechte tijden

Robert is een idioot



Goede tijden, slechte tijden

Grover blieft der Anton niet

Goede tijden, slechte tijden

Jef die gokt zichzeeeeeeeelf failliet



Schrijf hier mee over Meerdijk en haar irritante merkwaardige inwoners.
You don't have to fit into the format
quote:Kwebbeltje91 schreef op 26 juni 2016 @ 22:18:

Nog een week tot de cliffhanger (oke, 5 dagen dan). Ben benieuwd hoor. Gaan er nog mensen naar Nieuwe Tijden kijken? Ik speel die app en dan kun je sommige scenes al vooruit kijken.. Weet nog niet wat ik dr van moet vinden hoor.Ik ga nieuwe tijden niet kijken,dat lijkt me net zo leuk als de wc schrobben.
Alle reacties Link kopieren
Vanwege Sil en Amy zou ik al niet kijken, maar vaneege Lucas wil ik het wel een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
Tenenkrommend toch altijd, die vrijgezellenparty's, zo weinig mensen en dan zijn het niet eens allemaal echte vrienden. Was Rik er nu bij of niet? Dat is toch een vriend van Bing?
Ik vind het grappig dat Amy aan Sil vroeg of hij in een busje kon rijden en hij daar eigenlijk niet ontkennend op reageerde. Ik bedoel, hij was minderjarig toen hij achter slot en grendel ging en volgens mij mag je in de bak je rijbewijs niet halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Reneeke schreef op 26 juni 2016 @ 23:49:

Vanwege Sil en Amy zou ik al niet kijken, maar vaneege Lucas wil ik het wel een kans geven.Ik ben juist zo blij dat ik van Lucas verlost ben in GTST, ik vind hem zó slecht spelen.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 27 juni 2016 @ 08:51:

[...]



Ik ben juist zo blij dat ik van Lucas verlost ben in GTST, ik vind hem zó slecht spelen.Hier nog 1.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 17 juni 2016 @ 21:33:

God wat een beroerde cliffhanger gaat dit worden. Nina en Noud who cares.



Nee, het lijkt me veel leuker als Meerdijk met de actualiteit mee gaat en er een aanslag komt, waardoor Sil, Sam, Amy, Sacha, Thijs, Rikki, Nina, Bing, Laura, Robert en Sjors helaas komen te overlijden.







'Helaas'
Ja, paar jaar geleden had Nina ook al een grote rol in de cliffhanger toen ze met Noud trouwde. Lekkere afwisseling jongens.. Of Hein moet op het laatste moment nog tevoorschijn komen, maar ben bang van niet.
Alle reacties Link kopieren
vorige week vrijdag heb ik gtst voor het eerst weer in 1 jaar gezien (ook naar aanleiding van deze/dit topic)

Nou wat een tijdverspilling... de acteerpresentaties zijn echt waardeloos en wat is die job een lelijkerd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Job een lelijkerd?

Dan heb je Sil zeker niet gezien.



En wat een ongelofelijk nepgedoe met dat 'vloggen' van Amy zeg.

M'n tenen hebben zich nog nooit zo ver opgekruld.
You don't have to fit into the format
quote:Kwebbeltje91 schreef op 27 juni 2016 @ 18:10:

Ja, paar jaar geleden had Nina ook al een grote rol in de cliffhanger toen ze met Noud trouwde. Lekkere afwisseling jongens.. Of Hein moet op het laatste moment nog tevoorschijn komen, maar ben bang van niet.Ik heb het idee dat Nina bijna altijd in de cliffhanger zit.
Pfff, die sil heeft een spraakgebrek, vooral met het woord Utrecht
Laura begint wel weer een beetje door te draaien...
"mij en bing"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 27 juni 2016 @ 18:27:

vorige week vrijdag heb ik gtst voor het eerst weer in 1 jaar gezien (ook naar aanleiding van deze/dit topic)

Nou wat een tijdverspilling... de acteerpresentaties zijn echt waardeloos en wat is die job een lelijkerd Ga jij eens heel snel je mond (of liever gezegd je toetsenbord) spoelen
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 27 juni 2016 @ 20:13:

Laura begint wel weer een beetje door te draaien...Laura was al knettergek, maar het wordt inderdaad steeds erger. Dat taalgebruik ook... "neen, alle hotelkamers in de wijde omgeving zijn nagenoeg vol" ofzoiets. Nagenoeg? Yeah right, echte spreektaal.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel lachen, als Laura volledig ontspoort.
You don't have to fit into the format
Ik ook had niet eens de shorty gezien of zo, dacht dat sil haar tegen de grond zou slaan
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 27 juni 2016 @ 20:47:

[...]





Ga jij eens heel snel je mond (of liever gezegd je toetsenbord) spoelen





NEE dan word die nat en kan ik niet meer typen... maar sorry ik vond hem niet echt knap.. niet dat ik niet even naar om zal kijken als die voorbij loopt maar dat is dan ook alles.. haha



naar sil kijk ik niet lotte... veel te jong en wat een stom ventje is dat..

en laura die een huis wilt kopen in buurt, ik denk dan van jeetje laura doe normaal



begrijp ik het goed



Maxime met Robert ??
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Laura: "auw! Je doet me pijn!"



Heel goed Sil, ga door.



Gelukkig draaiden de rollen daarna om, extra genot.
quote:watdachtjehiervan schreef op 27 juni 2016 @ 19:43:

[...]





Ik heb het idee dat Nina bijna altijd in de cliffhanger zit.Ze gaat in elk geval wel elke keer naar het buitenland voor opnames. *jaloers*
Alle reacties Link kopieren
Haha wow, ik wist niet dat Laura iets anders kon dan miepen.
music is my life
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Ludo en Janine die over het hoofd van Nina heen haar liefdesperikelen zitten te bespreken ("ja, ze houdt van Bing, maar ze heeft ook nog gevoelens voor Noud!We moeten de bruiloft tegenhouden!").... hoe oud is dat mens? 14?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 29 juni 2016 @ 20:15:

Pfff. Ludo en Janine die over het hoofd van Nina heen haar liefdesperikelen zitten te bespreken ("ja, ze houdt van Bing, maar ze heeft ook nog gevoelens voor Noud!We moeten de bruiloft tegenhouden!").... hoe oud is dat mens? 14?Hou je frustraties maar vast in. Ik heb de cliffhanger gezien. Saaiste ooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de cliffhanger niet gezien, maar ik zou m zo kunnen beschrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven