Geld & Recht alle pijlers

definitieve berekening toeslagen 2015

21-06-2016 21:58 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al een definitieve berekening van de toeslagen van 2015 ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Rosanna, staat er in het beginscherm bij status laatste wijzigen ook een melding vastgesteld inkomen voor 2015 met daaronder doorgegeven door basisregistratie inkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dat bij mij vorig jaar op de 25e was. Zal dus niet lang meer duren.
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
Definitieve berekening komt altijd onder mijn beschikkingen te staan en dan onder het jaar waarover het gaat, in dit geval 2015, daar staat dan een datum van 2016 bij uiteraard en de melding definitieve berekening.
Alle reacties Link kopieren
quote:DK17 schreef op 23 juni 2016 @ 12:06:

Rosanna, staat er in het beginscherm bij status laatste wijzigen ook een melding vastgesteld inkomen voor 2015 met daaronder doorgegeven door basisregistratie inkomen? ja, bij mij wel iig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Okay dank je, dan doen ze dat nog steeds zo dus. Als je die melding hebt staan duurt t niet lang meer voordat de definitieve berekening komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ze het in de maand juni wouden doorgeven maar ik heb zelf nog geen bericht
Alle reacties Link kopieren
Maddy2, ze starten in juni met de bedoeling voor t eind van t jaar klaar te zijn. Heb wel eens in juli bericht gehad en zelfs november. Hopelijk komt t deze keer snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een voorlopige , eerst in mailbox anderhalve week terug 3 dagen erma een brief waar ook in stond de verlopige , denk ik stuur wat als je iets weet grrrrrrrr
Wees jezelf
Alle reacties Link kopieren
Klopt idd vanaf juni. Vorig jaar had ik het 6 juni al. Was erg snel. Nu nog geen bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen bericht. Vorig jaar begin juni al. Iemand al iets gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niets..balen hè! Ben ook eerder gewend, vrees dat we pech hebben en later aan de beurt zijn...
Alle reacties Link kopieren
ik heb het geld al zeker een week op mijn rekening staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk volgen wij ook snel!
Alle reacties Link kopieren
Ja en al uitbetaald.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik wacht ook met smart op de berekening, krijg als het goed is geld terug.

Vorig jaar al begin juli gehad, dit jaar nog niets.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik krijg ook aardig wat terug zou mooi zijn voor de vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Als t goed is staat op mijntoeslagen.nl al hoeveel je terugkrijgt en je kan de belastingtelefoon bellen wanneer ze uitbetalen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan pas als je definitieve berekening klaar is. Uitbetaling volgt daarna spoedig.
Alle reacties Link kopieren
Is hier meestal pas in november of nog later
Alle reacties Link kopieren
Definitieve berekening staat nu bij mijn toeslagen. Beschikkingsdatum 12 augustus!!
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk :-) nu ik nog.... Heb je bij het hoofdscherm onder status laatste wijzigingen dan ook staan vastgesteld inkomen over 2015 doorgegeven door basisregistratie inkomen? En met welke datum?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niets , kreeg hem vandaag van 2013 ????????????????????????wat zijn die laaaaaaaaat zeg , krijg hem zeker over 3-4 maanden
Wees jezelf
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niets.
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
quote:Poezenmens290 schreef op 26 juli 2016 @ 18:39:

Hier nog niets , kreeg hem vandaag van 2013 ????????????????????????wat zijn die laaaaaaaaat zeg , krijg hem zeker over 3-4 maandenDat is zeker laat. Iets bijzonders aan de hand wellicht? Uitstel inkomstenbelasting van de aanvrager, toeslagpartner of medebewoner? Of iemand in het huishouden met een nul inkomen? En zo zijn er nog een paar redenen waarom een definitieve toeslag later dan gebruikelijk kan worden vastgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niks, maar ik verwacht niks spannends. Halverwege 2015 de KOT stopgezet. Onze inkomens had ik al juist doorgegeven ( juiste schatting gemaakt) en andere toeslagen hebben we niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven