Hoelang duurde inleiden?

22-06-2016 20:18 102 berichten
Ja daar ben ik weer met mijn gezeur dat ik zo bang ben. Hier liever geen lullige opmerkingen over want ik ben op dit in staat om mij voor een trein te gooien omdat ik zo vreselijk bang ben.



Vandaag 40, 3 zwanger en te horen gekregen dat mijn kindje sinds 36 weken niet meer is gegroeid. Ctg was gelukkig goed maar ik wordt binnen een week ingeleid ( datum etc weet ik allemaal al). Om de dag moet ik naar het ziekenhuis toe voor een ctg ivm complicaties bij de eerste.



Nu is mijn vraag hoelang jullie inleiding duurde? Vanaf begin tot eind. Ik heb geen idee of ik al ontsluiting heb oid want ze wilden mij niet onnodig inwendig onderzoeken ivm trauma.
Over mijn moeder wil ik je nu al wel vertellen hoor. Lief dat je het nog weet! Ze woont niet meer thuis maar in een tehuis en alles waar we bang voor waren is niet gebeurd. Ze heeft het enorm naar haar zin en is erg gelukkig! Gister heb ik haar voor de eerste keer meegenomen uit het tehuis en is ze bij mij thuis geweest en op ziekenhuis bezoek bij iemand en het ging heel erg goed. Van een zielig hoopje mens dat constant bang en in paniek was is ze zo opgebloeid.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te lezen! En wat zal ze vast ook positief reageren op haar nieuwe kleinkind.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 26 juni 2016 @ 14:13:

Wat fijn om te lezen! En wat zal ze vast ook positief reageren op haar nieuwe kleinkind.Haha daar weet ze niets vanaf dat er weer een baby komt. Dat vergeet ze binnen een paar seconden weer maar ze zal vast heel erg lief voor hem zijn.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen lovely!
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Lovely!
Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Succes! Fijn dat je wat meer vertrouwen hebt!
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen en geniet nog even van de laatste avond met z'n drietjes!
8 uur begonnen en 12.18 is ons kind geboren. Ging mooi vlot.
Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Goed te horen dat je er rustig onder bent. Slaap lekker vannacht en succes morgen!
Bedankt allemaal. Begin er bijna zin in te krijgen haha ( nouja zin erin hebben gaat dan weer een beetje te ver). Zit hier nog helemaal te stuiteren dus ben benieuwd of ik wel kan slapen vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed te lezen dat je het wat meer los lijkt te laten. Ik hoop op een zo orettig mogelijke bevalling voor je. En alvast veel geluk gewenst voor het mooie moment waarop je jullie kleintje mag vasthouden
Ik kruip uit de meeleesstand: heel veel succes vrouw! Wordt vast een prachtbaby!
Succes vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Toi toi toi. Zet hem op vandaag, Lovely
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk ben je veel te druk bezig om hier te lezen (of werkt jouw ruggenprik net zo goed als die van mij waardoor je nog lekker van alles kunt) maar laat je nog even weten hoe het is gegaan Lovely?
Op dinsdagochtend om 0900 ingeleid met een ballon, direct weeen, wegens het niet vorderen van de ontsluiting weeopwekkers gehad om 22.00, vliezen gebroken door gynecoloog, resulaat weeenstormen helaas zonder ontsluiting. woensdag om 10.00 nog maar 4cm ontsluiting, aangezien onze kleine meid een sterrenkijkertje bleek te zijn en de ontsluiting 4cm bleef is er uiteindelijk een spoedks ingezet, onze kleine kwam woensdagmiddag om 15.00 ter wereld. In totaal 30 uur bezig geweest.
Lovely, hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
@Lovely, ik lees op een ander topic dat alles goed gegaan is.

Gefeliciteerd!!!



“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Dank jullie wel allemaal!



En ik heb echt een geweldige bevalling gehad. Dit gun ik echt iedereen! Kwam binnen met 4 CM dus gelijk vliezen gebroken maar er gebeurde niks. Toen wee opwekkend infuus en gelijk kwamen er weeën die goed sterk en regelmatig waren maar helemaal niet zo heftig als eerst ( ik heb wel gescholden en gekrijst maar het ik wil dood en wel nu gevoel is niet gekomen), heb wel gezegd dat ik een ruggeprik wou maar dat mocht niet meer want had al 10 CM. Dus toen persen en dat heb ik in 3 persweeeen gedaan maar had ook in 1 pers wee gekund maar ik wou niet meer meewerken dus dan maar in 3 weeën.



Vanaf de eerste wee tot de placenta was gekomen duurde het 3 uur! Niet meer normaal zo snel. Ben wel ingescheurd maar dat hebben ze expres gedaan want mijn vorige knip was meer een hap en niet goed genezen en dan zou er niets meer aan elkaar te hechten vallen.



Dit gun ik echt iedereen toe! In 3 uurtjes klaar zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen, Lovely! Nu het achter de rug is wens ik je een goed herstel maar bovenal een prachtige kraamtijd toe. Gefeliciteerd met je zoontje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je mooie bevalling en je zoon! Geniet er van!
Wat enorm fijn om te lezen. Wat is het ook snel gegaan. Hebben de artsen deze keer goed naar je geluisterd? Geniet van dat hele mooie kleine mensje!
Wat fijn Lovely! En nu maar genieten van je baby! Gaat vast wel lukken na zo'n fijne bevalling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven