Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Die taart van Liek vind ik tof. Veel beter dan zo'n afschuwelijk marsepeinen gevaarte met bloemen of vlinders ofzo.
quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 19:01:

Die taart van Liek vind ik tof. Veel beter dan zo'n afschuwelijk marsepeinen gevaarte met bloemen of vlinders ofzo.Eens! Naked cake heet dat, vind het er veel lekkerder uitzien dan die gewone bruidstaarten.
Leuk, die foto's van Lieke en Nick. Ben ik de enige die het nachtponnetje wel leuk vindt? Ik vind die enorme doek sluier niet zo geweldig maar de jurk, vooral de mouwen, vind ik mooi.



De taart ziet er heerlijk uit. Juist leuk als je nichtje je taart maakt. Maar deze zal vast door een dure patissier expres ingestort gemaakt zijn.



Nick ook een prachtig plaatje, maar wel erg volgens het boekje/zoals verwacht. Ik hou er toch meer van als van picture perfect wordt afgeweken zoals bij Lieke.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of Lieke überhaupt wel afgebrand wordt, wat ze ook aantrekt of doet. Ik vind dat ze er leuk en gelukkig uit ziet. En wat kan het een ander schelen wat voor taart ze hadden, als ze het zelf maar leuk vonden en bovenal lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier te watertanden van die taart! De meeste bruidstaarten zijn kunstwerken om te zien, met fondant dat bewerkt is als kant en suikerbloemen die zo mooi zijn geairbrusht dat het wel echte rozen/ orchideeën lijken. Prachtig om naar te kijken, maar m.i. niet aantrekkelijk om te eten. Deze zou ik zo opeten, ik hou wel van dat rustieke.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn meer foto's in scene gezet gelekt naar de pers opgedoken van Taylor Swift en Tom Hiddleton (moeders was er ook weer bij). Is het nog interessant om die te plakken? Het wordt al bijna oud he?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de taart overigens ook heerlijk eruit zien, en ben al helemaal geen fan van die suikerzoete zooi. Maar deze ziet eruit alsof hij op inkakken staat. Waarmee hij ws. er niet viezer om zal smaken hoor.

Die van mijn nichtjes zeker niet Dames zijn dol op vruchten en gezonde producten dus ze leven zich helemaal uit.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ooo eindelijk de foto s, dank lieve plakkers! Ja ik vind lieke eeeeeh bijzonder en kirsten erg leuk. Mis alleen wat bloemen/ kleur eneen foto met de kindjes
Alle reacties Link kopieren
Ik gok een havermout-quinoa taart met vers fruit, goji bessen en amandelslagroom, gemaakt door Rens Kroes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jurk van Lieke ook mooi (zonder sluier). Lekker los en romantisch, zou ik zelf ook voor kunnen kiezen. En die taart daar krijg ik trek van .
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Leuke foto's!
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 26 juni 2016 @ 20:51:

Ik gok een havermout-quinoa taart met vers fruit, goji bessen en amandelslagroom, gemaakt door Rens Kroes



Ikvind Lieke's bruidsjurk ook erg leuk. Die gele minder.
Poep, wie heeft jou gescheten?
De bruidsjurk van Lieke is gemaakt door Claes Iversen.
Alle reacties Link kopieren
Johnson
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die sluier van Lieke niet zo mooi. De jurk vind ik oké, maar ik vind de keuze voor zijn outfit dan apart. Hij in een pak en zij in zo'n hippie bohemian jurk. Nou heb ik weinig verstand van bruiloften, dus ik schrijf ook maar wat.



Die taart ziet er heerlijk uit! Ik houd ook niet van dat marsepein/fondant-spul trouwens, deze ziet er dan lekkerder uit, maar het is niet mijn smaak voor een bruiloft. Voor een andere gelegenheid vind ik hem prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 26 juni 2016 @ 19:31:

Er zijn meer foto's in scene gezet gelekt naar de pers opgedoken van Taylor Swift en Tom Hiddleton (moeders was er ook weer bij). Is het nog interessant om die te plakken? Het wordt al bijna oud he?Voor mij hoeft het inderdaad niet. Hoe minder ik er over zie, hoe beter.
Alle reacties Link kopieren
#TeamMaylina
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Jurk van Lieke vind ik niks. Maar het is ook gewoon mijn stijl niet, dus vandaar taart ziet er heerlijk uit, maar vind ik niet bruiloft-waardig ik ben dus echt van die fondant-taarten. Daar hou ik van

Jurk van de vrouw van Nick vind ik wel heel mooi! Maar dat haar! Had ze daar nou niet wat mee kunnen doen? Ziet eruit alsof ze zo uit bed is gestapt, hand erdoor en klaar.

Voor Lieke hetzelfde trouwens. Op die foto met de taart ziet het haar er ook niet uit. Kan met een sluier wel mooi zijn, maar ik had wel even gezorgd dat het netjes zat als die af ging dan.
Ik vind die van Lieke mooier dan die van die vrouw van Nick. Prachtige sluier en heel gelukkig mens zo te zien.
quote:Debora schreef op 27 juni 2016 @ 05:41:

#TeamMaylinaThanks. Wat veel mensen schijnen te vergeten is dat die foto's en beschrijvingen van het vermeende misbruik gelekt zijn en dat ze niet door Amber Heard zelf naar buiten zijn gebracht.
quote:maylina schreef op 27 juni 2016 @ 07:33:

[...]





Thanks. Wat veel mensen schijnen te vergeten is dat die foto's en beschrijvingen van het vermeende misbruik gelekt zijn en dat ze niet door Amber Heard zelf naar buiten zijn gebracht.Waarom ga je niet in op mijn post? Ik heb het namelijk helemaal niet over de mishandeling, daar begin jij over. Ik vind haar gewoon sowieso niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ze is niet super beroemd, Nederlandse sieradenontwerpster Bibi van der Velden, maar ze had wel zo'n chique huwelijk dat ze er een 21-foto spread op de site van de Amerikaanse Vogue mee heeft. En haar 'dear friend' Jan Tamineau ontwierp haar jurk. Trouwerij was in de Engelse country side en de gasten konden kamperen in tentjes die al klaar stonden, wel met echte bedden.



























Die locatie
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk van Bibi.



Mooier dan die van LVVVL. (Lieke Van Veggel - Van Lexmond)
I can explain it to you, but I can't understand it for you
ziet er idd leuk uit, gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven