Alleenzijn en gelukkig zijn met jezelf deel VI

21-03-2016 21:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind 2011 opende Lisanne een topic omdat Lisanne maar niet gelukkig kon worden met zichzelf. Haar eigenwaarde was gebaseerd op de bevestiging die ze kreeg van anderen. In een relatie werd Lisanne afhankelijk en cijferde ze zichzelf weg, als vrijgezel was Lisanne altijd op zoek naar afleiding en naar een potentiële relatie. Na een relatie met een foute man waarin ze zichzelf compleet verloren was wist ze dat er iets moest veranderen, maar hoe?



Inmiddels is dit topic uitgegroeid tot een plek waar mensen hun verhaal (~15.000 berichten!) kwijt kunnen, maar vooral tot een plek waar men elkaar advies geeft en elkaar helpt om gelukkig(er) te worden. Het topic biedt praktische tips voor een aangenamer leven met jezelf en brengt lotgenoten samen. Het doel van dit topic is niet om de uiterste staat van kijk-mij-alleen-eens-gelukkig-zijn te bereiken.



Iedereen die zich op de een of andere manier verbonden voelt met dit onderwerp is hier welkom, of je nou net ontdekt hebt dat je anderen nodig hebt om je goed te voelen, altijd op zoek bent naar afleiding om maar niet alleen te zijn, al bezig bent om je eigenwaarde in jezelf (terug) te vinden of al helemaal gelukkig met jezelf bent. Eveneens is eenieder welkom die ongelukkig is in een relatie. Iets wat in deel III regelmatig ter sprake kwam.



Uit feedback bleek dat personen het waardevol vinden om de eerste vijf delen van het topic te lezen:

Deel I Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf

Deel II Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf - deel 2

Deel III http://forum.viva.nl/foru ... -3/list_messages/215279/0

Deel IV Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf, deel IV

Deel V- Alleenzijn en gelukkig zijn met jezelf deel V



Maart 2016 bestaat de literatuurlijst uit de volgende stukken:

Als hij maar gelukkig is – Robin Norwood

De ideale vrouw is een bitch – Sherry Argov

Coach jezelf naar succes – Talene Miedaner

Verslaafd aan liefde – Jan Geurtz

Je kunt je leven helen – Louise L. Hay

Het monsterverbod – Carolien Roodvoets

Liefhebben zonder voorwaarden – Paul Ferrini

De Kracht van het Nu – Eckhart Tolle

Als succes een spel is, dan zijn dit de regels – Cherie Carter-Scott

Als liefde een spel is, dan zijn dit de regels - Cherie Carter- Scott

De zeven spirituele wetten van succes – Deepak Chopra

Superbrein – Deepak Chopra

Emotionele afhankelijkheid - Dr. Rudolf Snel.

Houd me vast - Dr Sue Johnson

Liefdesbang- Hannah Cuppen





Lisanne: bedankt voor het openen van het oorspronkelijke topic! Alhoewel Lisanne minder actief is, is er nog altijd een ‘harde kern’ actief aangevuld met (eveneens welkome) passanten.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Zandvogel schreef op 22 juni 2016 @ 17:10:

https://www.youtube.com/watch?v=ykvC3QXJb18

T

I love this guy..

misschien heeft iemand hier er iets aan



Wauw... wat een goed stukje!! Die kerel is geniaal!

Ik krijg er tranen van in mn ogen... , maar goed ik merk ook dat ik weer wat dingen aan het loslaten ben en dat voelt erg bevrijdend maar ik word er wat labiel van...
Alle reacties Link kopieren
Zo, het ging me tekeer hier, leek wel een orkaan!

Nog nooit zoiets gezien hier iig.

Korte maar enorm krachtige buien zijn het!

Blij dat ik niet naar buiten hoef, zeg!

Straat staat blank, 30 cm water wat nauwelijks wegloopt..

In 10 minuten tijd.



Om 3 uur ook al wakker door onweer, en de hond die dan tegen de slaapkamerdeur opspringt van ellende.

Dan sta ik maar op en bezie eea vanuit de woonkamer. met hond aan mijn voeten.

En over een uur geloof ik weer, dus ben maar aan de koffie gegaan.

Moe en toch klaarwakker en nu trekt het alweer weg.

Hoop dat ik zo toch nog een uurtje kan pitten.

Buienradar zegt dat er nog zoeen langskomt straks.



Nu mogen we hier sowieso niet klagen, is het de laatste tijd qua onweer aardig hier voorbijgegaan.

Blij dat ik toch niet in hutje zit op zo'n moment



Hoe is het bij jullie?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Spannend dat weer he suzy. Ik zat de laatste weken in het epicentrum van regen en stortbuien, maar hier is momenteel geen wolkje aan de lucht, zit heerlijk buiten in de schaduw 27 graden (in de zon is t boven de 30) maar het komt vanavond wel deze kant op, geloof ik, het onweer.

Ach, dan hoef ik het gras tenminste niet te sproeien
Alle reacties Link kopieren
Het is hier nog steeds koel, zit ff wat werk te doen, veel met de muis, (animatieprogramma invoeren met tijden enzo. Laatste wat ik invoerde was "Highland games", serieus, ) . Leidt lekker af, dat werk (not) )



Ik probeer het muiswerk een beetje te spreiden, want heb er last van.

Misschien moet ik toch naar zoon luisteren en zo'n tablet kopen ipv muis gebruiken, weet niet of het zin heeft en of je dan niet meer hoeft te klikken.



Nu maar ff proberen een dutje te doen, moet toch pauze nemen, ff wat slaap inhalen en de buien blijven zo te zien uit.

As we speak begint het meteen te regenen, haha.

Word een beetje simpel, geloof ik
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Hier nu ook regen.......

Leuk spel haha.
Hier nog weinig aan de hand in het oosten des lands, wel bewolkt en een graad of 98...



Ik ga ook ff siesta houden...



Correctie; het begint wat te druppelen...
Alle reacties Link kopieren
Storm, ik verzon het niet, niet waar de mind mee bezig is oid, dat stond echt in het programma.

Al zie ik het leven soms wel als eoa bizar spel, daar niet van.



Bizar: hier aan alle kanten strakblauw!

Daarstraks werd nog code oranje voorspeld voor midden en westen, volgens buienradar rond 14 u.

Heb ik iets gemist, want ik lag gestrekt in diepe

En nu aan alle kanten strákblauw



Ik ben overigens niet de enige die het een orkaan noemde dat van vanochtend, haha, staat nu een filmpje op telegraaf en zo was het hier ook precies!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Alice, nu is opeens de oostelijke helft van Nederland waar de buien gaan vallen.

Het is blijkbaar nogal onvoorspelbaar!

Hier is het denk ik te warm om in de tuin in de zon te zitten.



Ik dacht: die bui wekt me wel om 2 uur, maar de weerkaarten zien er opeens heel anders uit!

Prima, hoor.

Ik ga alleen vaak iha zo'n beetje op de voorspellingen af of ik wel/niet naar hutje ga of op welke dagen en dat neem ik voortaan toch maar met een korreltje zout.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Loop net naar beneden om ff naar buiten te gaan, heb ik een (grote) plas water midden in de kamer?!

Waar het vandaan komt, geen idee

Geen lekkage iig.

Ik denk dat het zo hard tekeerging dat het onder de tuindeuren door is gekomen?!

Stond een laag water in de tuin, dat wel, na die bui.

Die tuindeuren zitten hartstikke strak, maar zal er toch onderdoor gekomen zijn?

Had helemaal niet gecheckt, ik zat lekker droog boven



Dus hier ook dweilen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Nou mooi niet....

3 druppels maar verder niks en ik heb het bloedheet....

Ik vind eigenlijk dat ik best wat mag halen met dit weer...

(En heb ineens zin in patat...)
Alle reacties Link kopieren
Regenboog hier: een hele halfronde!

Zonder dat het regent, wist niet dat dat kon?!

Winstil, maar wel een een valse lucht.



Toch ff stukje lopen, nu het (nog) droog is, ff eruit, jas met capuchon mee maar
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Hier vandaag puinruimen, er is gister een soort orkaan langsgekomen plus tennisballenhagel naar beneden gekomen.... M'n autootje vol deuken, gelukkig wel de ruiten nog heel. Het is 1 groot slagveld hier in de omgeving. Heftig hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Storm.

Ik las al zoiets op het noodweertopic gisteravond dat het zo tekeer ging in jouw regio.

Ben je denk ik niet voor verzekerd, qua auto?

Was je thuis en heeft je huis/tuin geen schade?

Indrukwekkend wel, he?

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Lieve dames,

Breaking news!

Heb net een huis voor de 2e x gezien, snap er niks van wat zo perfect is het ook weer niet, maar het is hem gewoon.

Ben een beetje beduusd want ik heb dit nog nooit gehad haha.

Eigenlijk wist ik het trouwens gister al wel.



Het is qua ruimte perfect, wel een zooitje maar daar kan ik erg goed doorheen kijken.

Verder een leuk tuintje (niet op het zuiden waar ik wegschroei) en absoluut mijn favoriete locatie. (Zelfde wijk als nu maar dan een veel rustigere straat, in dus mijn lievelingswijk)

Hoe nu verder, geen idee, dat komt wel goed maar ik ben helemaal blij
Leuk Alice! Mooie start van je weekend
Alle reacties Link kopieren
Alice: klinkt goed!

Grappig he, dat je verliefd kan worden op een woning, maar tis toch echt zo, dat je ineens kunt voelen: "ja, dit is het, hier hoor ik thuis" ook al beantwoordt het niet (helemaal) aan wat je als ideaal in je hoofd had.

Denk dat je daarin intuitief "weet" dat het bij je past, als het meteen zo'n goed gevoel geeft.

Is het een koophuis?

Dan is het ook echt belangrijk dat je je (meteen) goed voelt, qua sfeer met name, hoe het "aanvoelt", als je van plan bent daar duurzaam te gaan vertoeven.



Ben heel benieuwd!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Storm, weet je al meer?

Niet total loss?

Hoe is je huis en tuin eraan toe?

En zijn huis?



Bizar, he, hoe in 10 minuten tijd zoveel vernield kan worden?!

Door hagel, windkracht, of zelfs een seconde van een enkele blikseminslag?!

Heel even is alles (wat je als gegeven als "onveranderlijk" neemt) dan maar weer heel relatief, he?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik zat weer ff te lezen in Geurtz en eea op mezelf toe te passen en bedacht daarnet dat ik mijn eigen diepgang soort van af ben gaan wijzen



In het begin van dit langlopende topic hadden we het er weleens over, de behoefte aan "gelijkgestemdheid" en dat je je wilt verbinden op meerdere levels met anderen.

Als een bepaald niveau onvoldoende verbinding(en) oplevert, je je aanpast aan waar je wél (in) overeenkomt met anderen en gemakkelijker/veel vaker/met meer mensen verbinding kunt leggen?

Omdat je dan bij meer mensen (aan)past?

(ipv diegenen die bij jou passen)?

Niet om erkenning, goedkeuring of waardering te zoeken van anderen (of jezelf), iha hét motief voor strategieen, maar vanuit een dieper wezenlijker en menselijke behoefte aan delen?



Net zoiets met die natuurlijke staat van zijn, ik ken die connectie met jezelf, die staat waarin je je verbonden voelt met alles en iedereen, en tegelijkertijd dat niet vaak in anderen herkent (of relatief weinig omringd bent met mensen die ook in zo'n goede verbinding staan of langere tijd).

Of in elk geval niet leidde tot (meer) tastbare verbindingen met toch wel veel anderen, die daar niet mee bezig zijn, en zich dan niet (kunnen) herkennen in jou, in het stralende (van toen), (en zij zich misschien automatisch "niet goed genoeg" voelden in jouw bijzijn? Ontoereikend? Of soms misschien naar je opkeken oid? Of ook wel meerderwaardig gingen opstellen of wat dan ook aan reactie, ook zonder dat je een woord gewisseld had, om wat je uitstraalt heb ik het dan over, he.



En of dat je het wel waard is, als je jezelf daardoor buitensluit of buitengesloten voelt, geisoleerd voelt?

Zelf soort van onbereikbaar of ontastbaar wordt in de ogen van anderen, hooguit een enkeling, dus op een gegeven moment niet langer als meest wénselijke staat beschouwt (onbewust)?

Het had niks met perfectie oid te maken, geen "slechte" kanten of onvolkomenheden meer had oid, wel dat ik me nergens om schaamde of veroordeelde, dus lekker in mijn vel zat, óndanks wat er allemaal niet goed genoeg zou zijn (dat is het level van eigenwaarde en bepaalde mildheid van eigenliefde maakte dat onbelangrijk of zo).



Anderen vinden het fijn om te zien dat je zelf ook kwetsbaar bent, (denken daarbij aan perfectionisme, maar dat is het niet waar het om ging/gaat, het gaat om ontbreken van schaamte- en schuldgevoelens, (zelf)veroordeling enz als je sterk en langduriger met die kern verbonden bent en vandaaruit leeft, handelt, denkt.

En dat zorgt dan dat je minder/niet kwetsbaar bent, wat anderen kunnen aanzien voor "jezelf geweldig, beter (dan anderen) of perfect oid vinden, of arrogant misschien zelfs, iig "ontastbaar/ onbenaderbaar/ onbereikbaar/ onfeilbaar/ afstandelijk?



Hm, ga ik eens verder over nadenken.

Laters, fijn weekend allemaal!





Ik weet wel dat hoe menselijker ik werd met eigen sores, issues en minpunten en schaduwkanten, mensen het veel fijner vinden om met mij om te gaan.





Uiteindelijk ben ik contact met anderen steeds belangrijker gaan maken? Door werk enz ben ik relatief al veel alleen, maar dan zonder echt in contact te zijn met 'mezelf' of iig met maar een beperkt deel v mezelf.



Hm, is misschien wel een inzichtje hier..



En diepgang/diepzinnigheid heb ik ook hier op forum gevonden.

Toch dat weer meer irl aanboren, of ander soort diepgang
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hier is de afgelopen maand amper een druppel gevallen...alleen maar lekker weer, maar voor morgen is er flink regen en onweer voorspeld. Wel even goed voor de tuin!

Heerlijk hoor dat mooie weer, merendeel van de dag lekker buiten doorbrengen. Beetje rommelen in de tuin, struiken verplaatst en nieuwe gepland. Uit het bos wat jonge boompjes meegenomen en hier in de grond gezet. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan en 3 van de 5 hebben het overleefd en doen het prima.

Hout voor de kachel over een jaar of 30

Nog een weekje werken en dan een maand vakantie, life is good



Klinkt goed Alice, het belangrijkste is dat je een goed gevoel bij een huis hebt! En door rommel ed kun je inderdaag gewoon heenkijken en je eigen 'wonderland' voor je zien die je er van kunt maken



Heftig Storm, hopelijk valt de schade mee en kun je het regelen met de verzekering. Ik weet dat sommige verzekeringen (hier, ik weet niet daar) niet dekken bij natuurrampen. Wat betreft het huis heb ik daar speciaal opgelet dat dat geïncludeerd was. Auto weet ik eigenlijk niet, misschien toch eens de kleine lettertjes van die polis nalezen





Interessante materie Suzy, die behoefte aan gelijkgestemdheid. Wat ik in die context nogal vaak om me heen zie is dat mensen die gelijkgestemd zijn groepjes vormen (waarbij sommigen zich behoorlijk aanpassen om maar bij dat groepje te horen, veelal op de werkvloer) En dan vaak een blok vormen naar anderen, uitsluiten en veroordelen dat wat niet precies zo denkt/doet als zij.

Ik kan me daar over verbazen, dat dat zo bij kinderen gaat...ok...maar volwassenen...dat begrijp ik niet helemaal.

Ik kan dat niet, en wil dat niet, me zo aanpassen dat anderen vinden dat ik goed genoeg ben. Ik heb dat altijd wel moeilijk gevonden en zeker in relaties dus ook de fout mee ingegaan, maar ik merk dat ik het nu vooral belangrijk vind om mezelf te blijven. Ik ga niet mee in zaken waar ik me niet goed bij voel. Roddelen over anderen, veroordelen, de juiste produkten/kapper etc. om me erbij te kunnen voelen. Want dan verloochen ik mezelf en daar heb je het uiteindelijk zelf het moeilijkst mee.

Merkwaardig is wel dat ik mensen met een meer open mind, die tolerant zijn en vooral zich zelf zijn, nu veel makkelijker herken. En daar vind je bijna meteen een soort rust bij, een connectie. Dat is misschien precies ook wat ik met GV heb en nog wat mensen op het werk (gelukkig) ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer erg laat, maar bedankt voor jullie wijze woorden.

Ik ben de laatste dagen al druk bezig om dingen juist NIET te vermijden, dus wel boodschappen te doen, wel te gaan wandelen met de hond, wel lekker op een terras een ijsje eten, ( als het weer het toelaat tenminste ;)) En ik moet zeggen het doet me nu al goed. Ben aan het einde van de dag wel gesloopt, maar het voelt goed om weer positiviteit te zien en te genieten van de mooie natuur tijdens de wandelingen.



@ Suzy65 ik denk inderdaad dat je gelijk hebt wbt de datingsites. Het is inderdaad een te grote stap. ik merk dat ik daar echt nog niet aan te ben. Ik kan beter eerst tijd en energie gaan steken in het contact opdoen en onderhouden met anderen. Op mijn werk is het deze week gelukkig goed gegaan. Het is er erg druk en heb daardoor geen tijd om stil te staan bij dingen die ik eventueel fout kan gaan doen. Daardoor was het een prima werkweek!



@ Zandvogel Ik ben nu inderdaad voorzichtig en heb besloten om voorlopig ook niet te gaan 'daten' enzo. Het kan inderdaad wel goed oefenmateriaal zijn zoals Suzy zegt, maar oefenen kan altijd nog. Ik wil nu eerst gaan investeren in mezelf en lekker in mijn vel zitten en inderdaad alles goed op een rij krijgen. Ik wil weten wat ik nu echt belangrijk vind in het leven en daar voor gaan. Wat anderen van mogen vinden, het is mijn leven en ik wil gelukkig zijn.. Er zijn nu zelfs plannen om in het najaar lekker naar de zon te gaan en dat vooruitzicht doet me goed.

Ik ben blij dat het noodweer nu over is. Tenminste hier in de regio wel en ik hoop voor de rest van het land ook. Er is nu inmiddels wel meer dan genoeg schade en ellende door gekomen.

Zo nu ga ik even verder lezen wat jullie allemaal geschreven hebben. Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Lastige is dat gewoon heel veel mensen met die dingen bezigzijn, Amy: roddelen, kleren/spullen die ze gekocht hebben, het weer, de vakantie, mening over vanalles en nog wat, en daar dan min of meer gelijkgestemd in zijn.

Om niet "wereldvreemd" te zijn ontkom je er niet aan, als dat de leefwereld is, die gedeeld wordt, denk ik.

En het hoeft niet alleen máár serieus en diep(zinnig) te zijn, een geintje en wat oppervlakkigheid is niks mis mee, relaxt ouwehoeren over niks, een oppervlakkig praatje, meeleven met elkaars dagelijkse bezigheden enzo.



Ik merk wel dat ik dan ook langzaamaan minder betrokken blijf bij eigen idealen, doelen en/ of denken over het leven enzo, als dat te weinig getriggerd wordt door (de keuze) met wie je omgaat, en relaxte, wat oppervlakkiger gezelligheid terrein wint.

En is ook gemakzucht, ergens, vast groepje die je waardeert en de nodige genegenheid enzo, en dat is ook wat waard.



Vanavond eens ff dorpje verderop gegaan in het laatste zonnetje voor die onder ging, en gesproken met een kennis (een lieverd van 86) die daar ook was, en ik al eens eerder spontaan een leuk gesprek mee had.

Moest op tijd terug voor de hond.

En binnenkort weer een andere doelgroep dus, waar ik laatst geweest ben, in de buurt van hutje.

Bewust van eea zijn betekent ook dat je bewust(er) weer veranderingen aanbrengt in je routines.



Ik deel het nu maar gewoon op: met die mensen doe ik dit, met die deel ik dat, allemaal stukjes "gelijkgestemdheid" in eoa gebied wat mijn interesse heeft, enz

Dan maar niet "alles" in 1 persoon, maar verspreid over meer mensen.



Niet zozeer aanpassen dus, maar met allerlei mensen vooral de overeenkomsten delen, die je met elkaar gemeen(schappelijk) hebt.

Wat meer veelzijdigheid en diversiteit opzoeken dus.



Hopelijk krijg je daar morgen niet zo'n storm en noodweer als hier geweest is!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Elena, goed plan van jou om eerst zelf eea op een rij te hebben, wat jij belangrijk vindt en prioriteiten voor jezelf vaststellen.

jij ook fijne avond!

Ik ga ff met de hond wandelen, tis een stuk frisser, maar dat slaapt ook lekkerder straks!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 25 juni 2016 @ 14:33:

Alice: klinkt goed!

Grappig he, dat je verliefd kan worden op een woning, maar tis toch echt zo, dat je ineens kunt voelen: "ja, dit is het, hier hoor ik thuis" ook al beantwoordt het niet (helemaal) aan wat je als ideaal in je hoofd had.

Denk dat je daarin intuitief "weet" dat het bij je past, als het meteen zo'n goed gevoel geeft.

Is het een koophuis?

Dan is het ook echt belangrijk dat je je (meteen) goed voelt, qua sfeer met name, hoe het "aanvoelt", als je van plan bent daar duurzaam te gaan vertoeven.



Ben heel benieuwd!



Ja het is een koophuis.

Ja dat vond ik ook erg grappig, en gek genoeg wist ik dat van de week voor de 2e bezichtiging al.

Een vriend van mijn broer die makelaar is was mee, hij had vooraf gezegd dat ik vooral op mn gevoel moest letten.

Ik had nog een huis gezien, dat was helemaal af, hoefde niks meer aan te gebeuren, maar daar had ik dat gevoel helemaal niet bij.



Er zijn nog wel wat haken en ogen aan hoor dus het is allemaal nog niet allemaal zeker maar ik maak me totaal geen zorgen gek genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Alice: ik duim voor je dat het lukt! Als het meant to be is, lukt het vast wel!

Kan net de lichtinval oid zijn, dat het zo goed aanvoelde.

Heb het ook weleens gehad met een huis, was meteen een dikke JA!

Heb mijn ex toen ongezien een bod laten doen (dwz hij had het nog niet gezien, ik wel).



Moet er nog veel aan geklust worden?

Sowieso iets om naar uit te kijken, ben benieuwd!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik heb lange tijd niet geschreven. Maar wilde toch graag even wat vermelden.

Ik ben op zoektocht geweest naar een passende therapievorm. Het is vreselijk moeilijk om dat in je eentje te doen. De huisarts geeft weer ander advies dan bv mijn eigen psych etc etc. Ik werd er heel verdrietig en down van.

Het blijkt dus eigenlijk dat ik helemaal geen verlatingsangst heb, en ook niet hooggevoelig ben.

Ik ben overgevoelig dat wel. Ik heb eigenlijk van alles wat een beetje, waardoor het toch extra moeilijk gaat in mijn leven.

Ik heb nu een hele fijne andere therapeut gevonden waar het super mee klikt, samen gaan we kijken wat ik nu nodig heb om sterker en gelukkig te worden. (ws schematherapie in combinatie met haptonomie). Verder heb ik nu echt zoiets van ik wil zelf gelukkig zijn en niet mijn geluk bij andere zoeken. Eerst rust!!! Wat ik nu heb is goed en vanhier uit door therapie rustig werken aan mezelf.

Update ex: Ik merk dat ik iets minder denk aan hem, maar ik heb hem nog niet helemaal losgelaten.

Ik hoop nog steeds dat hij bij me terug komt, maar dan helemaal van zijn kant uit. Ik heb al zijn gegevens weggegooid en kan hem daarom ook niet appen/bellen.

Ik begin aan mijn herstel, laat al mijn invloeden op hem los en ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik leg het neer bij een hogere macht. Mochten we bij elkaar komen dan stuurt hij hem weer op mijn pad. Verder kan ik er niks mee. Waar ik wel iets mee kan is aan de slag met mezelf en genieten van wat ik allemaal wel heb inplaats van treuren wat ik niet heb.

Ups en downs dus.



Welkom nieuwelingen!! Ik heb niks terug gelezen sorry daarvoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven