Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3

14-02-2016 21:31 2975 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder!



Zoe Saldana. Nooit van gehoord, maar wel zwanger. Compleet met jaren 70 zwangerschapstent.



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Gabriel-Kane, zoon van Daniel Day Lewis





Hier met nog een 'zoon van', namelijk Max, de zoon van acteur Jeremy Irons

quote:Maleficent schreef op 26 juni 2016 @ 16:58:

Ik vraag me steeds af of Guusje ook in haar RL Guusje genoemd werd, want haar echte naam was Barbara.

Guusje was afgeleid van haar 2e naam.



wel een superlief en mooi gebaar van beide ouders.Denk het wel. Dinand schreef toch als eerbetoon ook Gussies' song? Dan had dat wel Bab's song geheten.
Alle reacties Link kopieren
Kimye met North

ik wou net zeggen, Kim heeft eindellijk wat normaals aan
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het in eerste instantie ook verkeerd.
ja toch,



Kimberley Walsh opnieuw zwanger



Voormalig Girls Aloud-zangeres Kimberley Walsh is weer in verwachting. De 34-jarige zangeres poseerde voor Hello! Magazine met haar babybuik.



Kimberley vertelt dat ze vlak na haar bruiloft in januari al wist snel gezinsuitbreiding te willen. “Toen ik Justin veertien jaar geleden leerde kennen, zei ik al dat ik vier kinderen wil”, zegt de zangeres over haar echtgenoot Justin Scott. “We zijn allebei dolgelukkig.”



Voor Kimberley was haar zwangerschap geen verrassing, al voordat ze een test deed, wist ze dat haar tweede telg onderweg was. “Ik had geen last van ochtendmisselijkheid, maar merkte aan mijn lichaam dat ik weer in verwachting was.”



Verrassing



De zangeres, die al een zoontje van 21 maanden heeft, voelt zich dit keer meer ontspannen. “Ik weet wat ik kan verwachten. Bij een tweede kind ben je praktischer en ik heb natuurlijk Bobby die me bezighoudt.”



Of ze een zoon of dochter krijgt, wil Justin niet weten. “We hebben de artsen gevraagd het geslacht nog niet te verklappen. Deze baby wordt onze verrassing rond kerstmis.
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 26 juni 2016 @ 19:03:



Kimberley Walsh opnieuw zwanger



Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 25 juni 2016 @ 20:49:

[...]



Omdat ze het tegenwoordig bij 13 weken al kunnen zien.Het geslacht is dan nog niet volledig ontwikkeld, dus dat kan niet. Wat wel kan is bijvoorbeeld een vlokkentest of nipt.
Alle reacties Link kopieren
Emmie Kaatje, dochter van Aukje van Ginneken







Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 26 juni 2016 @ 17:34:

Reese Witherspoon met Ava en Deacon

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/ ... 910799.jpg[/img]

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/ ... 939123.jpg[/img]Ik vind Reese knap. Maar hier heeft ze wel extreem donkere wallen voor haar doen zeg! (Of geen make-up op!)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Apple en Moses zingen mee met Coldplay



https://www.instagram.com/p/BHIogHlBA2z/
Alle reacties Link kopieren
'Gordons vrouw was helemaal niet zwanger'



De vrouw van Gordon Ramsay was niet zwanger en heeft dus ook geen miskraam gekregen. Dat zegt Sarah Symonds, de vrouw waarmee Gordon Ramsay jarenlang een affaire had. De sterrenkok zou tegen zijn minnares hebben gezegd dat hij gesteriliseerd zou zijn, waardoor een zwangerschap zo goed als uitgesloten zou zijn.



De blonde schrijfster zegt tegen Radar Online: "Ik heb het gevoel dat hij om PR-redenen over de nepzwangerschap van zijn vrouw moest praten, zodat hij sympathie zou hebben van zijn fans. Ik vind het ook vreemd dat we nooit het babybuikje van zijn vrouw hebben gezien. Zelfs niet toen ze al vijf maanden zwanger was en ze beweerde een miskraam te hebben gekregen."



Volgens Sarah was de zwangerschap een charmeoffensief van Gordon. "Zijn vrouw heeft nooit over haar zwangerschap gesproken, het was altijd Gordon die het woord deed. Ook toen er sprake was van een miskraam, was hij het die naar voren stapte en een officieel statement op Facebook plaatste."

Sarah laat overigens wel weten met Gordons vrouw Tana mee te leven, mocht zij echt een miskraam hebben gekregen. "Als dat echt zo is, dan houdt dat ook in dat Gordon niet gesteriliseerd is en dat hij dus tegen mij heeft gelogen, alleen maar om onveilige seks te kunnen hebben. Sterker nog, hij gebruikte alleen een condoom tijdens onze laatste vrijpartij. Ik hoorde van anderen dat hij het ook met andere vrouwen deed, waardoor ik geen risico wilde lopen. Gelukkig was ik zelf ook aan de pil. De blondine, die zichzelf omschrijft als een 'professionele minnares', beweert van 2001 tot en met 2008 een knipperlichtaffaire te hebben gehad met de grofgebekte tv-kok. Ze schreef er zelfs een boek over dat de titel Heb je een affaire? Een handboek voor de andere vrouw kreeg. Sarah houdt tegenwoordig een blog bij met als titel Pillow Talk.



Vreemd verhaal. Gezien de "staat van dienst" van deze vrouw en de gevoeligheid van dit onderwerp is mijn inschatting dat het een sneer is naar haar voormalige minaar. (als hij dat al was......)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zij had tot 2008 een affaire met hem en roept nu dit soort dingen? Dan zoek je de publiciteit wel op zeg. Misschien heeft hij in 2010 al wel een hersteloperatie laten doen en zijn ze al 6 jaar bezig opnieuw zwanger te raken. Fijne bijzaak aan het beroemd zijn, dat mensen dingen gaan roepen als je het al druk genoeg hebt met je verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Jee gatver, wat een lage streek van die mevrouw. Ze heeft er zelfs een boek over geschreven, nou poeh, grote meid.
Alle reacties Link kopieren
Ja Farah is weer bezig:







resultaat :

https://www.instagram.com/farrah__abraham/



(2e)
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke foto's op haar instagram. En dat meiske lijkt op oma.
quote:Frizz schreef op 27 juni 2016 @ 19:55:

Wat een vreselijke foto's op haar instagram. En dat meiske lijkt op oma.Ja ze lijkt heel erg op oma! Alsof oma je aankijkt gewoon!
Ze wonen wel leuk. Wat doen die lui for a living in godsnaam?



Oh wacht
Alle reacties Link kopieren
Op sommige van die foto's lijkt ze op Fidan Ekiz.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Mila Kunis

Alle reacties Link kopieren




wat een mooie foto zeg





There’s nothing ironic about a pregnant Alanis Morissette taking a refreshing dip in the pool!



The expectant singer-songwriter, 42, took to Instagram Wednesday to post a serene underwater shot of herself. In the photo, a nude Morissette is submerged in a pool, her baby bump clearly the star of the show.



“You have to be extra gentle around ladies because they are the most helpful people in the world ’cause they make persons,” reads the caption — an adorable quote the soon-to-be mom of two then attributes to her 5½-year-old son Ever Imre.
Alle reacties Link kopieren
Mila



quote:dutchie1976 schreef op 29 juni 2016 @ 17:53:

[afbeelding]



wat een mooie foto zeg





There’s nothing ironic about a pregnant Alanis Morissette taking a refreshing dip in the pool!



The expectant singer-songwriter, 42, took to Instagram Wednesday to post a serene underwater shot of herself. In the photo, a nude Morissette is submerged in a pool, her baby bump clearly the star of the show.



“You have to be extra gentle around ladies because they are the most helpful people in the world ’cause they make persons,” reads the caption — an adorable quote the soon-to-be mom of two then attributes to her 5½-year-old son Ever Imre.Ooo, wat verschillen smaken dan toch, zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Dré Hazes:

Hé ouwe,

65 jaar zou je zijn geworden. Een opa leeftijd. Letterlijk in dit geval. Want ik mag jou een kleinzoon schenken. Wat zou je trots zijn. Net als ik. Elke dag weer. Dat ik jouw naam mag dragen is het allermooiste kado dat jij mij ooit hebt geschonken. En dat mag ik nu doorgeven. Mijn kado aan jou. Kan je nog houden van iemand waarmee je langer zonder leeft dan met? Zeker. Ik mis je steeds meer. Op een dag kom ik boven en dan halen we de verloren tijd wel weer in. Zal wel aan de bar zijn. Maar dan zal die kruk niet leeg zijn naast jou. Geniet lekker daarboven pik!



Nou, dat wordt dus een André Hazes junior junior.



Ik begrijp dat verheerlijken van het alcoholisme niet zo goed, als die man niet zoveel had gedronken had hij zijn kleinkinderen kunnen zien opgroeien. Maar goed, je zal er als kind wellicht een positieve draai aan willen geven ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Was toch al bekend dat er een stamhouder onderweg is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven