Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Aanvulling op verpakkingsleed: tubes en flesjes waar onder de dop nog

een stukkie zit.

Die krijg je dan na 15 minuten nog niet open waardoor je je tanden gaat gebruiken en die halve fles dressing (of wat het ook is...) naar binnen krijgt.

Echt wie dat verzonnen heeft...
Bij de tandpasta kun je de dop gebruiken om dat dingetje eraf te halen en soms kun je het in duwen met een puntje op de dop
Dat weet ik, die bedoelde ik ook niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik wel de kroon span hoor.

Ik ben net een kwartier bezig geweest om die 'wasbol' van de fles wasmiddel af te krijgen.

Ik kon er wel gewoon aan draaien, maar eraf trekken lukte met geen mogelijkheid.

Jullie mogen weten: ik was pislink.



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 26 juni 2016 @ 14:59:

[...]





Dat kan ook wel, maar ze blijft ondanks dat bellen/ mailen/ appen voor last minute afspraken. Sinds het uit is met haar vriend is het helemaal erg, er gaan eigenlijk geen 3 dagen voorbij dat ze me niet benaderd om iets te gaan doen of even langs te komen.



Als het pas uit is heeft ze je nodig nu, dat zal vanzelf weer iets minder worden.

Waardeer jij de vriendschap verder ook?

Dan zou ik een goede vriendin zijn en nu even net iets meer afspreken dan waar jij behoefte aan hebt.
quote:Lotte35 schreef op 26 juni 2016 @ 19:36:

Ik denk dat ik wel de kroon span hoor.

Ik ben net een kwartier bezig geweest om die 'wasbol' van de fles wasmiddel af te krijgen.

Ik kon er wel gewoon aan draaien, maar eraf trekken lukte met geen mogelijkheid.

Jullie mogen weten: ik was pislink.



[img=250]http://www.waspoedershop.nl/image/cache ... 00x800.jpg[/img]

dat heb ik een x met de gele variant gehad...



Echt wanneer ik minister president word ga ik alle verpakkingen gewoon verbannen. Ga je die ellende maar met een emmertje halen of zo...
Alle reacties Link kopieren
Net online Backgammon gespeeld en aardig wat punten kwijt geraakt. Die anderen hadden steeds dubbele wanneer het hun uitkwam. En er hing al zo'n donkere PMS-wolk boven mijn hoofd.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind mijn nagels irritant...

Die krengen groeien te hard en vijlen of knippen vind ik rete irritant...
Alle reacties Link kopieren
quote:mariel1989 schreef op 26 juni 2016 @ 19:45:

[...]





Als het pas uit is heeft ze je nodig nu, dat zal vanzelf weer iets minder worden.

Waardeer jij de vriendschap verder ook?

Dan zou ik een goede vriendin zijn en nu even net iets meer afspreken dan waar jij behoefte aan hebt.



Het is al bijna een jaar uit

Ik waardeer de vriendschap wel, maar blijkbaar op een ander niveau dan zij. Ik vind het leuk om af en toe af te spreken en wat te gaan doen. Zij wil graag iemand die elke week wel 1 of 2 keer beschikbaar is op momenten dat zij zin heeft om wat te doen.



Of we daar ooit een middenweg in gaan vinden weet ik niet maar voor nu is het een (onbenullige) ergernis voor mij
Pivot! PIVOT!!!
Collega's die overal over zeuren en dat er dan weer een vergadering moet komen 'om de lucht te klaren'. Want a heeft gezegd dat ze b niet aardig vindt, tegen c. C zei dat tegen d en nu wil d een gesprek met a, b en c erbij en collega e en mij (f) om de lucht te klaren. (C en d zijn leidinggevenden.)

Echt. Wat een gemiep. Ik denk dan.. Kan a niet gewoon in gesprek met b en eventueel met c erbij?



Zucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flitseflats schreef op 27 juni 2016 @ 11:23:

Collega's die overal over zeuren en dat er dan weer een vergadering moet komen 'om de lucht te klaren'. Want a heeft gezegd dat ze b niet aardig vindt, tegen c. C zei dat tegen d en nu wil d een gesprek met a, b en c erbij en collega e en mij (f) om de lucht te klaren. (C en d zijn leidinggevenden.)

Echt. Wat een gemiep. Ik denk dan.. Kan a niet gewoon in gesprek met b en eventueel met c erbij?



Zucht.



Nee daar moet het hele alfabet bij.

Sorry, flauw grapje, maar ik herken het wel, het is bloedirritant.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft voor het eerst iets volgens de gebruiksaanwijzing van de Ikea in elkaar gezet. En plop, stuk. Een houten deuvel die er aan de verkeerde kant uitkwam. En hij dacht nog, zal ik hem aan de andere kant er in zitten. Is hij één keer niet eigenzinnig...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ja-maar mensen collega's. Djeez wat zijn dat energy-suckers voor mij. Goede ideeen meteen onderuit halen met 'ja maar als dat-en-dat dan fout gaat, dat kan niet, oh dat hebben we al eens geprobeerd en dat werkt niet...' ZO KOM JE NOOIT VOORUIT.
Ik wil eindelijk weer eens lekker zomerweer! Ben die stomme regen meer dan beu.. En dan bedoel ik geen hittegolf maar een temperatuurtje rond de 25 graden ofzo. Maar voorlopig zal het wel dit weer blijven ben ik bang..
quote:Kwebbeltje91 schreef op 27 juni 2016 @ 18:37:

Ik wil eindelijk weer eens lekker zomerweer! Ben die stomme regen meer dan beu.. En dan bedoel ik geen hittegolf maar een temperatuurtje rond de 25 graden ofzo. Maar voorlopig zal het wel dit weer blijven ben ik bang..Ik ben het ook wel een beetje zat... alhoewel ik ook niet blij word van 30 graden en meer...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 23 juni 2016 @ 20:47:

[...]



Dit probleem speelt ook op de laptop.

Het is echt waardeloos.

Pas wilde ik een topic aanklikken.

Voor ik eindelijk in het goede topic kwam, zat ik twee keer in het verkeerde en was ik ook nog een keer uitgelogd, omdat het scherm zo versprong dat ik op de uitlog-knop klikte.



Ik heb het al een paar keer gemeld in het bug-topic (lang geleden alweer hoor), maar blijkbaar kan er niets aan gedaan worden.

Erg irritant.Dat had ik het afgelopen weekend ook, ik was uitgelogd en was vergeten wat mijn wachtwoord was, kon ik ook nog een keer een nieuwe aanvragen
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 27 juni 2016 @ 19:34:

Dat had ik het afgelopen weekend ook, ik was uitgelogd en was vergeten wat mijn wachtwoord was, kon ik ook nog een keer een nieuwe aanvragen

Oh, dat is helemáál irritant!



Mijn irritatie speelt zich al een paar dagen af bij het Kruidvat.

Ik wil handcrème kopen.

Ik heb altijd dezelfde, en wil alleen maar die, omdat die niet vettig is en heel snel intrekt.

Het is van Kruidvat eigen merk. Ze hebben vijf of zes verschillende soorten.



Kruidvat 1: alle soorten nog volop, behalve de mijne. Dat vak is leeg. Kan gebeuren.

Kruidvat 2: alle soorten nog volop, behalve de mijne. Dat vak is leeg. Kan nog steeds gebeuren, hoewel al licht irritant.

Kruidvat 3: alle soorten nog volop, behalve de mijne. Dat vak is leeg. Mijn irritatiegrens wordt al rap benaderd.

Kruidvat 4: alle soorten nog volop, behalve de mijne. Dat vak is leeg. Ik ben bloedlink.



Want het lijkt er dus op dat ze precies de míjne uit het assortiment hebben genomen!

Nondeju
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet proberen 'm online te bestellen en naar jouw kruidvat te laten zenden?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook al aan gedacht, maar helaas.....







You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Bummer



Heb net gekeken op kruidvat.be maar staat daar - zoals te verwachten was - ook niet meer leverbaar.



Op zoek dus naar een nieuwe handcrème. Kan je al vertellen welke je beter niet probeert:



- Dove Derma Spa: nogal aanwezige geur, crème is te slap, duurt 'lang' (langer dan 5 seconden) voor het intrekt

- Neutrogena: kun je net zo goed je handen insmeren met pure vaseline



Ik heb nu ene van de Aldi, die staat me het minste tegen maar vind 'm nog niet goed genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wel bedankt voor het checken!

En ook bedankt voor de tips, of beter gezegd: waarschuwingen



Ik kan er écht niet tegen als m'n handen ook maar een beetje vettig aanvoelen.

Ik heb hier een best wel dure handcrème liggen van Rituals, uit een cadeaupakket dat mijn moeder een keer gewonnen heeft. Dolblij was ik ermee, maar ik vind het drie keer niks.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Aanrader, nutriextra (geloof ik) van Vichy! Heel fijn en niet vet, daar heb ik namelijk ook een schurfthekel aan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, staat genoteerd!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van ellende wel 's dagcrème op mijn handen gesmeerd, die trekt nl. wel snel in, maar vind dat ook weer zo'n zonde.
Alle reacties Link kopieren
De sos-handcreme van het kruidvat?! Ik vind hem best oké, ruikt niet zo sterk. Maar ik durf nu even niets te zeggen over of het heel snel intrekt. Smeer het namelijk 's avonds pas op.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven