By kay mei tai deluxe, huh?!

27-06-2016 11:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bykay mei tai deluxe draagdoek en ik kom er maar niet uit.

Kindje is nu 3 maanden maar lijkt nog te klein. Het voorpand wat tegen zijn rug zit is, als ik het omhaag en strak trek te groot of te lang. Ook als ik het bovenaan een keer omsla zit het voor geen meter. De banden die over de schouders gaan zitten dan voor zijn gezicht. Als hij opzij kijkt heeft hij zon band in zijn gezicht. Daarnaast vind ik het ondanks vele oefenen nog moeilijk om zelf te knopen. Gister bij man om gedaan en op zijn strakst de heupband aangedaan maar toen zat kind met voetjes helemaal onder die band gezakt. Wat begint met het idee om fijn te dragen eindigt in een huilend kind, gefrustreerde moeder die het ding dan maar in de hoek smijt. Ben ik niet geschikt voor deze vorm van dragen? Toch zonde, was een duur ding.

Marsupi lijkt een stuk eenvoudiger maar die ik zou willen is overal uitverkocht. Is er een winkel die ze verkoopt?
Al op marktplaats gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Ja ook maar helaas niet de juiste maat..
Er zijn draagconsulenten, draagfora etc. Misschien daar even op googlen.
Alle reacties Link kopieren
Marsupi you ik iet meer doen, die is tot maat 74 en daar ga je waarschijnlijk niet meer lang plezier van hebben.

Misschien een Manduca?

Of is je kindje heel klein?
Alle reacties Link kopieren
draagdoekentopic deel 8
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Als je op FB even lid wordt van de groep Draagpraat en daar een foto post van hoe het nu zit, heb je waarschijnlijk binnen 10 minuten al de adviezen binnen.
Ha, ik wilde hetzelfde posten als Snowy2!



Of kijken op youtube bij 'wrap you in love', die heeft hele goede tutorials vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de marsupi erg fijn..maar als ke lang wilt gaan dragen is het idd niet zo handig..hier is mijn zoon nu een jaar en geen idee of hij er nog inpast..heb hem maar tot ong een half jaar gebruikt..
http://bykay.com/wp-conte ... nal-2smallpdf.com-2-2.pdf



Die (p5) had je waarschijnlijk al bekeken. Als het rugpand te lang is zou je de heupband wat kunnen oprollen waardoor je het rugpand wat verkort. De rand van het rugpand moet wel tot hoog bovenin de nek komen.



En doe hem niet gelijk de deur uit, als he kindje wat groter is gaat het echt makkelijker.
Ik heb veel hulp gehad bij een facebookgroep: draagadvies van de vdc Misschien als je daar een foto post ze je dan verder kunnen helpen. Hier inmiddels erg veel plezier met dragen, wel met een kliksysteem (ergobaby) en een ringsling voor de kortere stukjes. Wissel dit af met de kinderwagen naar gelang wat handiger is. Ideaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven