Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Knap dat jullie het weer proberen.
Alle reacties Link kopieren
Loec, fijn dat jullie het weer willen proberen.

Is het niet wat snel voor wat jij zei als "je eigen leven oppakken". Is dat in 1,5 maand allemaal los te laten en opnieuw op te pakken?

Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
Nou bij ons komt het in ieder geval niet meer goed en hij zal mij ook niet gaan missen! Want hij kan genoeg meiden krijgen via die tinder. Hij zei dat ie al met een aantal meiden had afgesproken en meerdere pogingen hadd kunnen doen om seks te hebben. Maar met 1 meid klikte het enorm en hij kon haar "niet weerstaan" op dat moment waren zijn woorden. Dus ze hebben een hotel geboekt... En toch zegtie dat ie duidelijk is naar haar en niet gelijk een relatie wil omdat onze relatie nog niet was weggevloeid, maar ik geloof dit gewoon niet. Hij zegt dit omdat ik me dan minder druk maak... Hij geeft om me maar de gevoelens zijn weg zijn de woorden die hij zegt.



En dat meisje accepteerd het dat hij blowt. En daar word ik zo verdrietig van! Waarom kan zij het wel en ik niet? Het voeldt alsof ik degene ben die een fout maakt, ik geef mezelf ineens de schuld. Waarom kon ik hem zijn gang niet laten gaan met 2 jointjes op een dag ofzo...



Maar toch, ik ga straks lekker naar de tt in Assen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je drugsgebruik moeten accepteren. Zie haar maar niet als een winnaar...zij heeft een loser
Alle reacties Link kopieren
@Woman. Anderhalve maand is zeker snel. Maar ik heb dingen tijdens de relatie verwaarloosd en hij heeft dat ook gedaan. Dit hebben we beide weer opgepakt. Bij ons is het niet uitgegaan omdat we niet meer van elkaar hielden of elkaar niet meer leuk vonden. We zaten vast, in een sleur, en we kwamen er maar niet uit. Ik had in de relatie al afstand genomen, alleen was het toen niet officieel. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat hij degene was die er een punt achter heeft gezet. Ik kan dat niet. Ik wil het nog even aankijken en hopen dat het inderdaad niet zoals vanouds wordt. Anders wil ik geen relatie meer. Dat weet hij ook. Raar maar waar, ik heb hem echt los weten te laten de afgelopen weken.. Ik denk dat ik dat tijdens de relatie al heb gedaan. Maar ik kan niet voor mijn ex vriend spreken.



@Teddy. Dat je iemand aantrekkelijk vindt en met hem/haar het bed wilt induiken, betekent niet dat hij verder wilt dan dat. Ik denk eerlijk gezegd dat hij er nog niet aantoe is, maar de lusten en niet de lasten wilt hebben. Ik ken hem niet, maar dat is meestal wel het geval. Als hij wel iets met haar zou willen, maar iets heel anders beweert naar jou toe dan weet je ook meteen wat voor man hij is!
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor! Vandaag even baalmoment: alle uitgaven komen nu op een moment cv-ketel, nieuwe auto, nieuw bed en verven woning. Ex heeft nooit aan onderhoud/heel beperkt deel hypotheek mme betaald waardoor hij flink heeft kunnen sparen en nu moet ik op eens flink geld gaan uitgeven, best zuur :(
Alle reacties Link kopieren
quote:bresant schreef op 24 juni 2016 @ 17:57:

Waarom zou je drugsgebruik moeten accepteren. Zie haar maar niet als een winnaar...zij heeft een loserDankje! Dat moest ik juist ff horen. Idd ze heeft nu een loser, ze komt er hopelijk vanzelf achter want nu lijkt hij nog zo leuk! Ik kan me niet voorstellen dat een nuchtere dame voor iemand kiest die dagelijks blowt. Ik heb op den duur hopelijk een leuke vent die ook anti drugs is! Hehe
Alle reacties Link kopieren
Mensen hou me ajb tegen..



Vanavond ga ik opstap met een vriendin die mijn ex nog op fb heeft. Nu heb ik zo de neiging haar te vragen of ik zijn fb mag checken, zodat ik kan uitzoeken met welke meid hij scharrelt omdat ik toch wat info heb.



Ik denk dat ik dit helemaal niet moet weten want ik zal mezelf dan wel helemaal gek maken denk ik! Niet verstandig toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee idd dat wil en moet je helemaal niet weten! Echt niet... daar word je alleen maar ongelukkig van.



Dus meid, ga lekker op stap met die vriendin van je, ga lekker leuke dingen doen en vraag of zij hem eventueel ook van dr fb gooit. Kom je helemaal niet in die verleiding.



Lekker je eigen leuke avond maken en vooral niet jezelf gaan zitten pijnigen!

Drankje dansje feesten.. hoppakee gaan!

Ik ben gister ook geweest en ga nu weer. Lekker aan de wijn en dansjes doen. Ik ben er klaar voor!
@ teddy, mag ik je ook tegenhouden?

Ik herken dit van jaren geleden, en weet je wat mijn redding toen is geweest?

Er bestond nog geen soc. media, geen whats-app, en hij woonde 200km bij mij vandaan, en ik had geen rijbewijs...

Toen hij me dumpte was het ook echt voorbij, nooit meer wat van gehoord, en als ik terugkijk, ben ik daar heel dankbaar voor, het wordt hoe dan ook rot, dus ga er dan ook compleet voor, dan heb je het gehad, steeds blijven vasthouden stelt het echte verdriet alleen maar uit, waardoor je proces alleen maar stukken langer duurt.

Van sommige dingen is het de bedoeling dat je elkaar nooit meer ziet of spreekt, en geloof me, dit is een van die dingen.

Sterkte, en vraag niet naar hem, hoe verleidelijk het ook is.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk! Ik dacht dit zelf namelijk ook. Mijn verstand weet het allemaal wel, maar mijn hart oeff! Ik moet zometeen lekker genieten bij de tt-nacht. Want als ik dit uit ga pleuzen loop ik toch de hele tijd met die gedachten rond en de dagen er na net zo.



Ik kan het beter niet weten, hoe graag ik zou willen weten wie dat meiske is.
Alle reacties Link kopieren
lekker stappen!! lekker genieten en even je ex vergeten, laat het even los. hoe moeilijk ook, maar maak dit even jouw avond!



wat heb je eraan om te weten wie het is? om haar af te kraken? om te vergelijken? om haar de hemel in te prijzen? wat voor reden dan ook.. jij gaat je er niet beter door voelen om het te weten, dus probeer daar ook niet achter te komen.



je red het zonder hem, echt waar.. en probeer lekker rond te kijken naar andere leuke mannen





update hier: hier gaat het minder, sinds hij heeft gezegd er nog niet te zijn, voelt het alsof er een opening is... maar die is er niet :(, ik heb het gevoel alsof ik hem nog moet laten weten hoeveel ik om hem geef en van hem hou.. maar ik doe het niet ( met moeite).



pff dat hij zei dat hij zo van me hield, alles voor me wilde doen.. zo ontzettend blij met me was.. maar nu me niet eens meer wil zien.. :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lekker aan het stappen geweest en heb de telefoon van die vriendin van me niet gecontroleerd! Het was geweldig, heb amper aan mn ex gedacht. Soms schoot het even door mn hoofd heen maar het was ook zo weer weg!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Teddy. Ik ben trots op je!



Ik hoorde gister van mijn vriendin dat mijn ex niet alleen die ene chick had uitgenodigd, maar de andere dag van het weekend ook nog 2 andere meiden.

Een daarvan scheelt ruim 6 jaar met hem.

Oké dan. Heb haar gevraagd om dit soort dingen voortaan voor zich te houden want ik heb er helemaal niks aan behalve dat ik me er rot bij voel.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Teddy,



Nou ik heb ex net gezien, helaas geen succes. Hij zocht ruzie en boorde mij steeds de grond in terwijl ik hem alle hulp aanbied die ik kan en gewoon normaal, niet verwijtend doe. Snap er even helemaal niks van. Hij is boos dat hij wat anders moet zoeken en nu paar dagen bij vriend moet logeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 26 juni 2016 @ 14:12:

Geweldig Teddy. Ik ben trots op je!



Ik hoorde gister van mijn vriendin dat mijn ex niet alleen die ene chick had uitgenodigd, maar de andere dag van het weekend ook nog 2 andere meiden.

Een daarvan scheelt ruim 6 jaar met hem.

Oké dan. Heb haar gevraagd om dit soort dingen voortaan voor zich te houden want ik heb er helemaal niks aan behalve dat ik me er rot bij voel.Heel goed lieverd dat je dit tegen je vriendin zegt. Ik ben vaak niet zo sterk en wil dan alles weten, terwijl ik daar niks mee op schiet en me alleen maar verdrietiger voel! Mannen kunnen blijkbaar niet zonder een meid.. Ookal doen ze zich zo zelfstandig voor!!



Ik ben zo blij dat ik niet in mn vriendin haar telefoon zijn fb heb gecheckt, anders wist ik waarschijnlijk al wie zijn nieuwe flirt is. Het doet zeer om te weten dat ie al seks heeft met een ander na 4 maanden, maar beter na de relatie als in de relatie denk ik dan.



Wij komen ook ooit weer een leuke vent tegen, ookal zien we dat nog niet voor ons!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 26 juni 2016 @ 17:36:

Fijn Teddy,



Nou ik heb ex net gezien, helaas geen succes. Hij zocht ruzie en boorde mij steeds de grond in terwijl ik hem alle hulp aanbied die ik kan en gewoon normaal, niet verwijtend doe. Snap er even helemaal niks van. Hij is boos dat hij wat anders moet zoeken en nu paar dagen bij vriend moet logeren.Lieverd, exen aanvaarden geen hulp meer van ons, tenzij ze het zelf aangeven. Mannen denken echt heel anders als ons... Misschien wel beter dat hij naar een kameraad toe gaat! Dikke knuff x
Alle reacties Link kopieren
Ik had een paniekaanval vandaag. Nog nooit eerder gehad.

Heb morgen nog 1 kans om mijn praktijkexamen te halen voor mijn opleiding anders kan ik fluiten naar mijn diploma. Ik ben helemaal alleen, ouders zijn allemaal op vakantie.

En dat mijn steunpilaar weg is, en na 2 maanden al andere meiden doet, helpt ook niet.

Het kwam allemaal even zo hard binnen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik ben er wel heel trots op dat ik hem niet gebeld heb.

Maar verder ben ik nu emotioneel echt op. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen morgen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag jewell!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 26 juni 2016 @ 23:46:

[...]

Lieverd, exen aanvaarden geen hulp meer van ons, tenzij ze het zelf aangeven. Mannen denken echt heel anders als ons... Misschien wel beter dat hij naar een kameraad toe gaat! Dikke knuff x



Daar is hij gelukkig al, maar de boosheid ik schrok ervan. Hij heeft het uitgemaakt ik niet.

Nou ja gelukkig enigszins kunnen slapen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 26 juni 2016 @ 23:55:

Ik had een paniekaanval vandaag. Nog nooit eerder gehad.

Heb morgen nog 1 kans om mijn praktijkexamen te halen voor mijn opleiding anders kan ik fluiten naar mijn diploma. Ik ben helemaal alleen, ouders zijn allemaal op vakantie.

En dat mijn steunpilaar weg is, en na 2 maanden al andere meiden doet, helpt ook niet.

Het kwam allemaal even zo hard binnen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik ben er wel heel trots op dat ik hem niet gebeld heb.

Maar verder ben ik nu emotioneel echt op. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen morgen.





Die paniekaanvallen zijn eng. Ik heb er veel gehad en therapie voor gehad de afgelopen 1,5 jaar. Knap dat je hem niet gebeld hebt.



Veel succes vandaag!
Teddy, je hebt het echt goed gedaan dit weekend.

Schrijf het op en onthou dat je een fijne avond had zonder iets van hem te horen. Dat zal je helpen om hem ook de volgende keren niet op te zoeken/te appen.



Ik heb mijn ex gisteren weer gezien. Hij draaide rond zowat alle vrouwen die daar aanwezig waren. Ik heb hem een kus op de wang gegeven, maar verder niet gesproken. Ik had wel heel de tijd in de gaten waar hij was...

En ik ben pas beginnen huilen toen ik naar huis wandelde. Dus ik heb me voor hem wel sterk gehouden en gedaan alsof het me allemaal niets doet. Maar het doet mij heel veel eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
@jewel kun je niet naar jouw ouders? Dat brengt bij mij altijd veel rust.



@elisa lijkt mij wel vervelend om jouw ex zo tegen te komen. Hebben jullie veel gezamenlijke vrienden?



Ik ga vanavond op date, ben benieuwd hoe dat is!
Alle reacties Link kopieren
Ahh rot is dat elisia. Knap dat je je groot hebt gehouden.



Ook ik heb het weekend mn ex gezien. Onze kids waren bij hem, maar hij besloot toch naar hetzelfde feestje als ik te gaan waarvan hij wist dat ik er zou zijn.

Hij had zn "vriendin" niet bij. En hij kwam bij ons staan....

Ik zie hem natuurlijk vaak vanwege de kids, maar ik stond gezellig te dansen en drinken en kletsen met andere mannen (die ook weten dat wij uit elkaar zijn) en dat vond hij niet echt prettig.

Ik was wel blij dat hij er was toen ik iemand echt van me af moest slaan. Dat dan weer wel. Dat heeft hij mooi even opgelost.

Maar ik heb nadien nog wel wat berichten gekregen hoor. Over dat hij het moeilijk had me zo te zien. Dat ik wel de enige was waar hij vaker naar keek. Alcohol he. Want toen hij de kinderen de dag erna thuis bracht was hij maar stilletjes. Wellicht bang dat ik het tegen hem zou gaan gebruiken door het aan zn "vriendin" te vertellen ofzo.

Dat doe ik niet. Dat is niet nodig. Iedereen heeft ons gezien, dus de tamtam doet zn ronde wel

Maar goed. Hoe dan ook... natuurlijk voel ik me er niet helemaal fijn bij. Ik wil het los kunnen laten en mijn eigen leven kunnen opbouwen, maar we hebben teveel samen wat ons naar elkaar toe blijft halen.

Niet zozeer dat we dan dus weer een relatie willen beginnen, nee dat zeker niet. Want ons verstand zegt wel beter.

Maar we worden door alle omstandigheden wel steeds op de proef gesteld en met onze neuzen op de feiten gedrukt.

Bah het is vervelend. Ik voel me ook totaal niet op mn gemak vandaag op mn werk.

Puur door het nadenken...



@missmadam: leuk op date! Veel plezier! Ben je zenuwachtig? Lekker open erin gaan.

Ik hoop dat het een gezellige avond wordt. Wat ga je doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een drankje doen met een kerel van tinder. Ga er ook gewoon open in, gewoon eens kijken hoe het met een andere man voelt. Het is echt heel ander type dan ex. Weet vooral niet wat ik aan moet trekken



De ruzie met ex gisteren heeft mij aan het denken gezet: hij is vanaf het begin van aan (heel) jaloers op mij geweest omdat hij vindt dat ik nergens voor hoef te werken en dat alles mij aan komt waaien. In zijn eigen woorden wat hij doet is nooit goed genoeg. En mijn ouders staan altijd klaar om te helpen als er iets is, dat verwijt hij mij dat ik verwend ben. Maar hij heeft daar tijdens onze relatie altijd van mee mogen profiteren. Ook is hij boos op zijn ouders dat het "provincialen" zijn die niet gestudeerd hebben en dat hij daardoor een achterstand heeft op andere mensen. Of hij vind mijn ouders stom omdat ze veel drinken en vrij luidruchtig in het openbaar kunnen zijn. Tijdens mijn afstuderen heeft hij ook gezegd dat mijn behaalde cijfer geen prestatie was, maar dat ik minimaal een 9 had moeten halen, want dit kon hij ook wel (voor de info parttime postmaster, daarnaast 40/50 uur per week werken, 2,5 jaar lang).



Daardoor groeit het besef dat ik de relatie nooit had kunnen redden of repareren, hij moet eerst aan zichzelf gaan werken zodat hij zichzelf (en zijn ouders en anderen) accepteert zoals het is. Hij was gisteren ook weer boos omdat ik aanbood om dat hij mijn auto kon gebruiken om spullen naar vriend te brengen of later deze maand als hij nodig is, dat was voor hem een bevestiging dat hij niets zelf kan.



Wel een lichtpuntje: ex heeft laten weten dat hij vanaf medio juli een appartement heeft =D. Dat wil zeggen dat hij ook over een maand echt weg is, die afstand zal zeker helpen. Gelukkig hebben we geen kinderen, zodat wel elkaar als we niet willen elkaar nauwelijks hoeven te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven