Beeld komt niet overeen met het geluid

28-06-2016 08:12 17 berichten
Goedemorgen,



Ik heb gister een nieuwe tv gekocht, een philips 49pus6401.



Als ik op mn telefoon youtube verbindt met de tv en videos bekijk dan loopt het beeld niet gelijk met het geluid. Het ziet eruit alsof het in slow motion afgespeeld wordt.



Nu heb ik dit alleen met videos waarin gesproken wordt, muziek videos worden gewoon goed afgespeeld.



Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik kan doen zodat het beeld gelijk loopt met het geluid?
Alle reacties Link kopieren
Hoe verbind je je telefoon met de TV?
Oh dear, how sad, never mind.
Gebruik je Chrome cast om te streamen?
Nee ik gebruik geen chrome cast.



Als ik op mn telefoon op youtube videos aan het bekijken ben heb ik rechtsboven een keuze om de video te verbinden met de tv. Ik heb niks moeten instellen om mn telefoon te verbinden met de tv.
Oké duidelijk. Ik moet wel zeggen dat sommige programma's van uitzending/rtl gemist op mijn tv (ook een philips) ook vertraagd word afgespeeld. Maar als ik netflix aanzet ik wel gewoon perfect beeld en geluid heb. Dus zou het misschien daar aan kunnen liggen?
Ik gebruik zelf wel Chromecast. En ik speel af via mijn laptop.
Ja gek he. Terwijl muziek videos wel goed worden afgespeeld. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Volgens mij werkt youtube prima op de tv alleen bij videos waarin gesproken wordt hoor ik het geluid eerst en is het beeld in slowmotion.



Had al naar geluidinstellingen gekeken maar helaas..
Dat is zeker vreemd/gek! Kompjuuterzzzzz en Audio.... hahahhaa het is allemaal soms zo ingewikkeld. Ik hoop dat je er achter komt of misschien weet een andere forummer een oplossing?
Ik hoop het ook.



Denk je dat het werkt om het op fabriekinstellingen te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden dit precies hetzelfde. Hebben een Chromecast gekocht en probleem is helemaal verholpen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Cinderella00 schreef op 28 juni 2016 @ 10:32:

Ik hoop het ook.



Denk je dat het werkt om het op fabriekinstellingen te zetten?Dat weet ik echt niet, geen verstand van. Kun je dat misschien anders aan een verkoper vragen in de winkel waar je hem hebt gekocht??
quote:IBIopviva schreef op 28 juni 2016 @ 10:39:

Wij hadden dit precies hetzelfde. Hebben een Chromecast gekocht en probleem is helemaal verholpen.Ja werkt goed hé Chromecast
Ik ga Philips vanavond even bellen om te vragen. Thanks!
quote:IBIopviva schreef op 28 juni 2016 @ 10:39:

Wij hadden dit precies hetzelfde. Hebben een Chromecast gekocht en probleem is helemaal verholpen.Maar waarom zou je een chromecast kopen? Met me telefoon hoor ik ook gwn youtube videos te kunnen verbinden naar me smart tv. Mogelijkheid is er, waarom een chromecast?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 28 juni 2016 @ 21:29:

[...]





Maar waarom zou je een chromecast kopen? Met me telefoon hoor ik ook gwn youtube videos te kunnen verbinden naar me smart tv. Mogelijkheid is er, waarom een chromecast?



Omdat blijkt dat die leuke optie in de praktijk niet goed werkt.





Maar als je een smart tv hebt waarom zou je dan via je telefoon youtube streamen op je tv??? Met een smart TV heb je (onder andere) een youtube app op je tv die je kan gebruiken, dat werkt volgens mij ook prima. Dat is wat je tv "smart" maakt. Apps installeren op tv :-)





Wij hebben ook smart tv. Maar gebruiken vooral de apple tv, veel stabieler. Boven in slaapkamer wel chromecast.
Wie wind zaait zal storm oogsten
quote:Franka76 schreef op 29 juni 2016 @ 10:27:

[...]





Omdat blijkt dat die leuke optie in de praktijk niet goed werkt.





Maar als je een smart tv hebt waarom zou je dan via je telefoon youtube streamen op je tv??? Met een smart TV heb je (onder andere) een youtube app op je tv die je kan gebruiken, dat werkt volgens mij ook prima. Dat is wat je tv "smart" maakt. Apps installeren op tv :-)





Wij hebben ook smart tv. Maar gebruiken vooral de apple tv, veel stabieler. Boven in slaapkamer wel chromecast.



Maar die leuke optie hoort gewoon goed te werken, helemaal bij een nieuwe smart tv.



Via me telefoon vind ik het namelijk wat makkelijker. Makkelijk om ff een iets in te tikken op youtube op me telefoon en dan doorverbinden. Het is een smart tv dus een chromecast zou eigenlijk helemaal niet nodig zijn, zou je denken.



Vandaar dat ik het raar vind.
Alle reacties Link kopieren
Smart tv idee is leuk, maar praktijk blijkt anders. Wij gebruiken de smart opties niet meer, hebben apple tv en dat werkt toch prettiger.



Draadloos streamen is nu eenmaal niet zo stabiel. Via apple tv en chromecast wel omdat die prodcten speciaal daarvoor ontworpen zijn.

Die functie op je tv is een leuke kreet voor de verkoper, maar niet zo doorontwikkeld dat het goed werkt, helaas
Wie wind zaait zal storm oogsten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven