Werchter, wat mee te nemen?

14-05-2016 11:59 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Werchter. Tevens de eerste keer op een festival slapen.

Ik heb geen idee wat ik mee moet nemen.



Ik ga met mijn 12 jarige.

We staan op camping Hyve Resort.

Kampeerplek 8 m2 vast.

Normaal sanitair.

Niet koken op de plek.



Ik heb een klein werptentje, kampeer ik al jaren mee.

We gaan met de auto.

Is het parkeren dichtbij de camping?



Tips and tricks zijn meer dan welkom!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de tarp een goed idee is. Ik vroeg me af of het niet raar zou zijn, maar ik heb een hele kleine tent en leef graag buiten

Veel eten neem ik niet mee en het is maar een paar minuten lopen vanaf de parkeerplaats schijnt.

WC papier idd niet vergeten!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Wij hebben naar Lowlands altijd 2 partytenten mee, alle ingangen van de tentjes eronder. Tarpen zien we ook vaak bij kleine groepjes. Kan prima als je een beetje ruimte nog hebt bij het opzetten. Lekker droog en schaduw. Nog 2 weekjes toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 17 juni 2016 @ 18:42:

Wij hebben naar Lowlands altijd 2 partytenten mee, alle ingangen van de tentjes eronder. Tarpen zien we ook vaak bij kleine groepjes. Kan prima als je een beetje ruimte nog hebt bij het opzetten. Lekker droog en schaduw. Nog 2 weekjes toch?

12 dagen!!



Ik zet idd ook de ingang van mijn tent onder de tarp. Het zijn vaste plekken, 8m2. Ik vind het alleen lastig om me te bedenken hoeveel plek mijn spullen innemen
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Vergeet dit jaar niet voldoende vuilzakken en eventueel zelfs rubberen laarzen!



Door de vele regen schijnen de kampeerterreinen zowat volledig onder water te staan.

Ze hopen van het nog een beetje redelijk te krijgen, maar ... nat zal het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Laarzen. Ik zag foto's van de situatie op Graspop en man oh man, wat ben ik blij dat ik daar niet ben.
Alle reacties Link kopieren
Door het parkeerprobleemgebrek gaan we toch met de trein. Geen plek voor laarzen dus, maar zoon gaat op kistjes en ik op mijn Docs.



Nog een noob vraag. Hoeveel voedselbonnen is aan te raden? Nu kan ik nog in de presale kopen en dat scheelt best.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Even een upje.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Extra zeiltje mee? Zo'n verfzeiltje van de gamma maakt al veel uit.
Alle reacties Link kopieren
Ja, haal ik nog even bij de Action.

Upte even voor de muntjes
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 25 juni 2016 @ 13:57:



Nog een noob vraag. Hoeveel voedselbonnen is aan te raden? Nu kan ik nog in de presale kopen en dat scheelt best.



Dit is het enige wat ik op de website kan vinden:

"1 drankbon is vanaf dit jaar goed voor 50cl Spa Reine"



Maar het geeft wel een indicatie hoe de prijzen liggen. Ik gok dat een biertje (klein) 1 drankbon kost en een halve liter (als ze die hebben) 2 of 3 bonnen. Dat soort tarieven zie je in de HMH ook. Jammer dat ze geen menukaart op hun website zetten.
Bekijk dit bericht effe:



http://www.showbizzsite.b ... ter-het-actieplan-1530800



Staan nog een aantal tips in wat zeker meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Neem zeker wat mee tegen de muggen!! Ik woon niet ver van de wei en door de hevige regen de laatste weken zitten er savonds echt veel muggen.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip Enope, dank je!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Neem een fan outfit mee voor de voetbalwedstrijd sorry, verder lijken alle tips al gegeven. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt als je gaat douchen van tevoren een nummertje halen. Je kunt op een groot bord zien wanneer je aan de beurt bent. Net zoals bij de slager :D.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Webs_ schreef op 28 juni 2016 @ 20:00:

Neem een fan outfit mee voor de voetbalwedstrijd sorry, verder lijken alle tips al gegeven. Veel plezier!Ik ga géén voetbal kijken
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Azzem schreef op 28 juni 2016 @ 22:43:

Je kunt als je gaat douchen van tevoren een nummertje halen. Je kunt op een groot bord zien wanneer je aan de beurt bent. Net zoals bij de slager :D.Dat is handig! Op alle campings?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 28 juni 2016 @ 22:47:

[...]



Dat is handig! Op alle campings?Geen idee eigenlijk. Wij zaten ook op die bee hyve. Was trouwens best ver lopen naar het terrein. Ohja1, en nog een tip: Fred en Ed chocopasta/jam/smeerkaas. Zit in een tube, dus wordt niet vies, super handig! Verder kun je gewoon eten op de camping. Ze hebben daar een soort plein met allerlei eetdingen. Scheelt ook weer een hoop gesjouw. Ohja2, je kunt na aankomst op de camping al je bandje ophalen, scheelt ook weer wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van die 1persoonscupjes beleg.

Kan je er eigenlijk brood kopen?



Bandje kan je op de camping halen?



Ik twijfel enorm tussen mijn docMartens of kaplaarzen...
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 28 juni 2016 @ 22:56:

Ik heb van die 1persoonscupjes beleg.

Kan je er eigenlijk brood kopen?



Bandje kan je op de camping halen?



Ik twijfel enorm tussen mijn docMartens of kaplaarzen...



Ja, je kunt er brood kopen. Ze hebben een kraampje/winkeltje/ding op de camping en daar kun je broodjes kopen en beleg (en koffie, thee, melk, yoghurtdrink, fruit etc)



Ja, bandje kun je op de camping halen, maar volgens mij wel alleen de dag voordat het festival zelf begint.



Beide meenemen. Misschien valt het mee met de blubber. Dan kun je dan nog beslissen. Laarzen zijn wel echt een aanrader (op eventuele blaren na dan...)
Alle reacties Link kopieren
Het nadeel is dat laarzen zoveel plek innemen

Ik kijk dan toch maar of ik ze ergens tussen gepropt krijg. Hele dagen met natte voeten lopen is ook verschrikkelijk.



Fijn dat er een winkeltje is voor vers brood.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je de laarzen dan niet aan als je gaat en schoenen ingepakt? Heb je ze in elk geval bij je.

Veel plezier vast!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze aan de trolley vastgemaakt
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven