welk traphekje

28-06-2016 22:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel keus... Hebben jullie tips, welke wel goed zijn en welke absoluut niet. Alvast bedankt
Hier alle 3 soorten van de gamma. Prima hekjes
Alle reacties Link kopieren
Wat voor trap hebben jullie? Voor veel trappen volstaan simpele hekjes, maar bij sommige trappen niet. Die zijn bijvoorbeeld te breed of er is niet echt de ruimte om hem fatsoenlijk te openen.



Ik vind een soort heerlijk, maar zijn gekd niet waard als een simoel hekje volstaat (ook omdat wij day geld gewoon niet overhebben) Deze: http://www.wehkamp.nl/Win ... SCwEimtGpCTH2EaAmmR8P8HAQ



Edit: Verder heb ik veel verschillende hekjes gebruikt (als oppas) en de verschillende mechanismen voor het openen heb je zo onder de knie, het enige wat ik wel zou aan raden is het vast boren en geen vouwrekje (met die ruitjes zegmaar) . Een klem hekje vind ik zelf niet betrouwbaar genoeg als er een peuter tegen aan leunt en een vou weekje is niet veilig maar verkopen ze volgens mij ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Gen van debouwmarkten nemen. Ze hangen altijd op half 11 in de winkel. volgens consumentenbond won die van de ikea.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariekevezels schreef op 28 juni 2016 @ 22:35:

Gen van debouwmarkten nemen. Ze hangen altijd op half 11 in de winkel. volgens consumentenbond won die van de ikea.



En die van Ikea moeten allemaal terug, want daar schijnt de sluiting niet veilig van te zijn. Balen, want heb er zelf 1 hangen en het was de enige die zonder ingrijpende verbouwing past.



http://www.ikea.com/nl/nl ... kinderhekjes-patrull-2016
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 28 juni 2016 @ 22:34:

Wat voor trap hebben jullie? Voor veel trappen volstaan simpele hekjes, maar bij sommige trappen niet. Die zijn bijvoorbeeld te breed of er is niet echt de ruimte om hem fatsoenlijk te openen.



Ik vind een soort heerlijk, maar zijn gekd niet waard als een simoel hekje volstaat (ook omdat wij day geld gewoon niet overhebben) Deze: http://www.wehkamp.nl/Win ... SCwEimtGpCTH2EaAmmR8P8HAQIk denk niet breder als normaal, zal t morgen nog even opmeten. Dat hekje is wel gaaf maar is hier geen optie vanwege de katten.. En vind 4x €125 ook een beetje veel van t goeie..
Alle reacties Link kopieren
quote:mariekevezels schreef op 28 juni 2016 @ 22:35:

Gen van debouwmarkten nemen. Ze hangen altijd op half 11 in de winkel. volgens consumentenbond won die van de ikea.



Ikea heeft alle traphekjes uit de winkel gehaald en een terugroepacties gestart. Was vorige week in het nieuws.



Wij hebben zelf ook een Ikea hekje en hoewel we hem gewoon laten hangen denk ik wel dat ik snap hoe er ongelukken mee hebben kunnen gebeuren. Als je hem te lafjes dicht doet kan hij nl weer open. Je moet echt even opletten of hij goed dicht zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartje123 schreef op 28 juni 2016 @ 22:40:

[...]





Ik denk niet breder als normaal, zal t morgen nog even opmeten. Dat hekje is wel gaaf maar is hier geen optie vanwege de katten.. En vind 4x €125 ook een beetje veel van t goeie..Als je met een simpel hekje af kan zou ik dat doen al gaan die hekjes waar ik oppas prima met de katten die daar wonen (en duur zijn ze zeker). Probeer anders er een paar uit, in een babyzaak kan je vast wel een paar hekjes vinden die je kan openen en sluiten om te kijken wat je prettig vind. Persoonlijk vind ik met een knopje dat je indrukt en een handel die je tegelijk moet draaien van het kdv hier erg fijn of een waar je wat samen moet knijpen en tegelijkertijd het hekje op moet tillen ook lekke makkelijk. Kleine schuifjes icm het optillen vind ik het schuif soms wat stroef van dus zou ik zelf niet als eerste kopen. Maar ook die doen hun werk en misschien vind jij het wel heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze. Kwam goed uit de test van de Consumentenbond, niet duur en persoonlijk vind ik hem mooier dan de als beste geteste van de IKEA. Hij bevalt prima!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ze van Childwood in het wit hout, staat mooi (trap in woonkamer dus vond ik belangrijk) en erg stevig!

Geloof bij babydump vandaag in een aanbieding.
Wij hebben 4 A3 traphekjes, helemaal veilig. En heel stevig, sloopproof! (onze kleine is een sloperd) ik moet zeggen dat ik het een fijne sluiting vind. Je kunt hem makkelijk met 1 hand open en dicht doen.



Ik had er 4 op marktplaats gekocht in totaal voor 60,-
http://www.babypark.nl/kidsriver-flexy- ... white.html



wij hebben 3 van deze, ben er erg blij mee. Wij hebben wat bredere openingen dan standaard zijn.
onze kat gaat er trouwens gewoon onderdoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven