Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, hoor, maar ik blijf me maar verbazen over Cees en hoe ze met hem omgaan. Die rookverslaafde wil een alcohol verbod. De egoïst! Ik kan er gewoon niet over uit... En dat er nog mensen zijn die het met hem eens zijn, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Cees heeft natuurlijk groot gelijk. Elke nacht wakker gehouden worden door een stel dronken mafklappers, ik vind dat hij nog mild reageert. Mijn nachtrust is me heilig, ik had romy aan dr haar door het doucheputje getrokken met dat gekrijs van haar.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 juni 2016 @ 10:28:

Cees heeft natuurlijk groot gelijk. Elke nacht wakker gehouden worden door een stel dronken mafklappers, ik vind dat hij nog mild reageert. Mijn nachtrust is me heilig, ik had romy aan dr haar door het doucheputje getrokken met dat gekrijs van haar.Elke nacht?
Alle reacties Link kopieren
Zeer regelmatig.
...
Ik hoop dat er een referendum komt voor het alcoholverbod. Ik zou voor stemmen; gewoon om te zieken
Als Utopia alcoholvrij moet worden dan ook direct een rookverbod aub! Daar pak je die Cees eens goed mee. Een voorbeeld voor de samenleving...zijn eigen woorden toch? Wat zal hij dan een spijt krijgen
Ik verheug me er nu al op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 juni 2016 @ 11:48:

Zeer regelmatig.Ik dacht alleen zo nu en dan met een feestje. Dat het dus echt uit de klauwen loopt, hè? Er zal uiteraard wel vaker gedronken werden, maar geen drankmisbruik. Tja, en dat het er met een feestje een keer wat ruiger aan toe gaat, moet een keer kunnen, toch? Dat krijg je als je in zo'n samenleving gaat wonen, je moet zo nu en dan eens wat pikken van elkaar. Natuurlijk, als er zeer regelmatig excessen plaats vinden, dan moet je het misschien wat aan banden gaan leggen. Alleen 's weekends bijvoorbeeld. Maar een alcoholverbod? Dan zou ik per direct ok een rookverbod eisen. Alleen al voor Cees. Minkukel.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 24 juni 2016 @ 13:06:

Ik hoop dat er een referendum komt voor het alcoholverbod. Ik zou voor stemmen; gewoon om te zieken Ik niet, als ik al zou stemmen. Al is het maar om Cees te zieken die ervan overtuigd is dat het erdoor komt. Tènzij dat idd betekent dat er ook een rookverbod komt.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bruja78 schreef op 24 juni 2016 @ 17:50:

[...]





Ik niet, als ik al zou stemmen. Al is het maar om Cees te zieken die ervan overtuigd is dat het erdoor komt. Tènzij dat idd betekent dat er ook een rookverbod komt.Ik denk dat er verschillenden zijn die daar graag hun joker voor inzetten.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 24 juni 2016 @ 14:13:

[...]



Ik dacht alleen zo nu en dan met een feestje. Dat het dus echt uit de klauwen loopt, hè? Er zal uiteraard wel vaker gedronken werden, maar geen drankmisbruik. Tja, en dat het er met een feestje een keer wat ruiger aan toe gaat, moet een keer kunnen, toch? Dat krijg je als je in zo'n samenleving gaat wonen, je moet zo nu en dan eens wat pikken van elkaar. Natuurlijk, als er zeer regelmatig excessen plaats vinden, dan moet je het misschien wat aan banden gaan leggen. Alleen 's weekends bijvoorbeeld. Maar een alcoholverbod? Dan zou ik per direct ok een rookverbod eisen. Alleen al voor Cees. Minkukel.Weer Eensch, en de grootste zuiplap Rob is er al uit. Cees is alcoholist en hij gunt zijn medebewoners gewoon hun plezier niet. Armetierige zielige zuignap !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het saaaaaaai in Utopia land.... vandaag tijdens het sporten gekeken maar van ellende gaan mensen een dansje doen voor de markt. Alsof dat volle zalen trekt
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 28 juni 2016 @ 00:08:

Ik vind het saaaaaaai in Utopia land.... vandaag tijdens het sporten gekeken maar van ellende gaan mensen een dansje doen voor de markt. Alsof dat volle zalen trekt



Saai hè, ik heb zelfs een paspoort aangemaakt om op dat domme referendum te reageren.

Je denkt toch niet dat het te vinden is.



ERROR 404



Wat een knulligheid,.

Na de stemming rijd ik er wel even langs, en knikker 50 flessen sterke drank over het hek,

Legaal of illegaal .....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh, inmiddels referendum gevonden pffff, en natuurlijk tegen het idee gestemd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind de vraag 'hemel of hel' toch een beetje vaag. Want wat is voor jou, TS, de hemel of de hel? Ik kijk het overigens uit leedvermaak soms
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproetjespost schreef op 28 juni 2016 @ 12:42:

Ik vind de vraag 'hemel of hel' toch een beetje vaag. Want wat is voor jou, TS, de hemel of de hel? Ik kijk het overigens uit leedvermaak soms



Ik herken het alleen als zin uit de programma tune...............

Ik geloof noch in hemel of hel, dus ik heb er ook weinig mee, kan mij ook niet herinneren dat ik het benoemd heb??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Want je bedoelt mij als zijnde TS ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Cees weer te janken dat ze hem niet serieus nemen en dat ze snel waren gaan schoonmaken. Maar er dan niet bij vertellen dat Rianne wilde gaan schoonmaken en daar maar even mee moest wachten van hem. Zielepoot.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ik ben niet de enige met een bloedhekel aan Ramona, die mocht er van mij na 1 week al uit. Wel ben ik afwijkend wat betreft Cees ik mag ik wel ondanks z'n vitterij. En hij had wel gelijk. Ze zeggen dat ze het accepteren als GJ ze aanspreekt op rommel maar Cees namen ze nooit serieus.

Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag van het referendum en hoe het de verhoudingen misschien op scherp zal zetten.

Mijn favoriet is nog steeds Cemal. En Jessie is idd beter te pruimen dan in het begin. Vic is Vals!
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 29 juni 2016 @ 00:25:

Gelukkig ik ben niet de enige met een bloedhekel aan Ramona, die mocht er van mij na 1 week al uit. Wel ben ik afwijkend wat betreft Cees ik mag ik wel ondanks z'n vitterij. En hij had wel gelijk. Ze zeggen dat ze het accepteren als GJ ze aanspreekt op rommel maar Cees namen ze nooit serieus.

Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag van het referendum en hoe het de verhoudingen misschien op scherp zal zetten.

Mijn favoriet is nog steeds Cemal. En Jessie is idd beter te pruimen dan in het begin. Vic is Vals!Tja, en waarom nemen ze Cees niet serieus. Met zijn gezeur de hele tijd. Ik zou gek worden van die man. Maar wat Ramona betreft ben ik het met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens wat zijn ze 'soepel' met uitjes. Rowena eerst naar haar zus en daarna begrafenis van haar oom en Karin naar haar dochter. Was dit het 1e jaar ook zo, nee toch? Toen keek ik nog niet.



M.b.t. Benjamin, ja weinig aanwezig en weinig toevoeging en voorheen wel veel in beeld bij drinkfeestjes met drinkbuddy Robbemans.



En het gezeik onderling over Do ben ik ook wel zat. Ook ze kleeft een beetje (veel) aan Bas (maar dat deden Mark en Gina ook) maar ze werkt volgens hard mee met veel dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 29 juni 2016 @ 00:25:

Gelukkig ik ben niet de enige met een bloedhekel aan Ramona, die mocht er van mij na 1 week al uit. Wel ben ik afwijkend wat betreft Cees ik mag ik wel ondanks z'n vitterij. En hij had wel gelijk. Ze zeggen dat ze het accepteren als GJ ze aanspreekt op rommel maar Cees namen ze nooit serieus.

Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag van het referendum en hoe het de verhoudingen misschien op scherp zal zetten.

Mijn favoriet is nog steeds Cemal. En Jessie is idd beter te pruimen dan in het begin. Vic is Vals!Zozeg, die uitval van Cemal gisteren tegen Ruud, heerlijk jong Cemal , zo 1 die niet kwaad te krijgen is, maar àls hij dan kwaad is , en een harde werker
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat Ruud de stier mag kopen doet mij toch denken aan een lang verblijf en immuniteit voor deze wezenloze, ranzige klaploper.



BAH!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 29 juni 2016 @ 00:34:

[...]



Tja, en waarom nemen ze Cees niet serieus. Met zijn gezeur de hele tijd. Ik zou gek worden van die man. Maar wat Ramona betreft ben ik het met je eens. Die luie meid krijgt een steeds groter wordende straatsmoel mond.

Ik had er al 3 x 1 opgeklapt, zooo vòl !, aanpakken.

Paars staat haar toch goed, zie lippen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 29 juni 2016 @ 13:53:

[...]





Die luie meid krijgt een steeds groter wordende straatsmoel mond.

Ik had er al 3 x 1 opgeklapt, zooo vòl !, aanpakken.

Paars staat haar toch goed, zie lippen En dan de mond vol over forummers op het 'een huis vol' topic. Man man man, nu al aan de drank of zo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven