Wat voor raars eet jij?

27-06-2016 21:38 360 berichten
Ik ben gek op de steel van broccoli en de stengels van bloemkool. Eet ik zo van de groente af.



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook graag salami met honing, bedenk ik opeens. En ik eet graag 'hapjes-eten'. Dan maak ik een bord met dingen die bij elkaar niet specifiek lekker zijn, maar los van elkaar heerlijk. Als avondeten, als manlief niet mee eet. Paprika, jonge en oude kaasblokjes, een stukje chocolade, spinazie met dadels en nootjes en balsamico, een stukje Turks brood getoast met chilisaus en een appel in stukjes. Zoiets
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 juni 2016 @ 21:37:

Lekkerste voor het laatst.

Dat doe ik ook altijd. Mister vriend doet het juist andersom, al sinds zijn jeugd. "Want wat als er een meteoriet inslaat en je alleen het vieze al hebt gegeten?"
Alle reacties Link kopieren
Brood dippen in de jus is inderdaad ook iets van de krappe tijden, net als die macaroni met melk en suiker.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Macaroni met mayonaise
Alle reacties Link kopieren
Beide lang niet gedaan, maar



Cheetos verkruimelen in zak en met lepeltje opeten





Met lolly in de droppoeder dopen en smikkelen
Nog iemand die graag bloemkool met witte saus en ketchup eet?



Mijn moeder maakte hem vroeger altijd met witte saus.

Ze heeft er één keer ook wat tomaat doorgedraaid.



Sindsdien kieper ik er de helft van de tijd ketchup bij .
Alle reacties Link kopieren
Komkommer gekookt en gepureerd
Een blij gezicht opend vele harten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of dit een rare combo is maar ik eet weleens een soort van "speculaas papje". Ik neem wat speculaas koekjes en wat water (niet te veel) en prak dat dan totdat het soort dik speculaas papje is, van m'n moeder geleerd En ik lepel ook altijd m'n kroketten uit. Ik eet ook zo een zak gesneden ijsbergsla op .



Dit is volgens mij niet echt een rare combo, maar ik drink altijd een glas melk als ik paprika chips eet. Ik vind dat zo'n lekker combinatie.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik doopte vroeger liga in sinaasappelsap... en nu soms melbatoast met fanta...
quote:Protocol schreef op 28 juni 2016 @ 21:09:

Oh ja, ik vind de smaak van koffie zo lekker bij jonge kaas! Nu is het natuurlijk niet zo raar om een kop koffie bij je boterham met kaas te nemen, maar ik neem liever een blokje kaas dan een koekje bij de koffie haha.Sommige koffiesoorten combineren heel goed met kaas. Dus helemaal niet raar, eerder culinair verantwoord!
Ik eet momenteel knoflook brood met maggi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 28 juni 2016 @ 22:19:

Macaroni met mayonaise



Alleen macaroni met mayonaise? Of zit er nog andere ingedienten erbij?

Zout, peper? Of echt gewoon macaroni met mayo?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Slagroomsoesjes die rechtstreeks uit de vriezer komen smaken wat mij betreft vele malen beter dan wanneer ze (half) ontdooid zijn.



Gezond is het niet, maar als kind vond ik het af en toe heerlijk om van rauw cakebeslag te snoepen. Ik vond dit zelfs vele malen lekkerder dan een gare cake. Ach ik ben er nooit ziek van geworden.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook. Het cakebeslag opeten ipv een cake ervan bakken.



Ik weet niet of het raar is maar vind de tomatensoep lekkerder met stukjes brood erin.
quote:mich_me schreef op 28 juni 2016 @ 21:50:

[...]





Dat doe ik ook altijd. Mister vriend doet het juist andersom, al sinds zijn jeugd. "Want wat als er een meteoriet inslaat en je alleen het vieze al hebt gegeten?" Heb ik ook al vaker gehoord! Nee want als dat gebeurt, baal je natuurlijk wel héél erg van dat ene stukje vlees o.i.d.
quote:Lotte35 schreef op 28 juni 2016 @ 21:39:

Ik vind croissants het lekkerst als ze maar nét aan gaar zijn.

Dan zijn ze zo lekker klef, dat vind ik heerlijk.

Ik vind de croissants van de Jumbo het lekkerst, maar als er geen heel erg lichte in die bak liggen, hoef ik ze niet. Dan bak ik thuis een diepvriescroissant af (van Délifrance), en dan ook maar nét aan gaar.Dat heb ik met cake, die haal ik altijd eerder uit de oven, zodat hij net niet gaar is
quote:Chiao schreef op 29 juni 2016 @ 01:25:

Slagroomsoesjes die rechtstreeks uit de vriezer komen smaken wat mij betreft vele malen beter dan wanneer ze (half) ontdooid zijn.



Gezond is het niet, maar als kind vond ik het af en toe heerlijk om van rauw cakebeslag te snoepen. Ik vond dit zelfs vele malen lekkerder dan een gare cake. Ach ik ben er nooit ziek van geworden.Ik ook en mijn hond ook. Zodra ik de mixer uitzet staat hij klaar
Alle reacties Link kopieren
Pindakaas met een goede laag sambal en daar plakjes banaan op!



Beschuit met muisjes en dan chocopasta ipv roomboter.



'Tosti' met kipfilet, kaas, sambal in een pitabroodje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het al een keer voorbij komen hier, de combi appelmoes met mayonaise. En nu heb ik dus zin in frietjes met dit sausje!
Alle reacties Link kopieren
behalve de coffeecreamer en de gambastaartjes vind ik niks van wat voorbij komt écht raar hoor.

zelf peuter ik het plastic laagje van kaaskorstjes af en eet ze dan op, maar dat is dan ook het enige echt rare dat ik kan bedenken

oh en ik eet graag rietsuikermelasse op brood, dat is een soort zoutige stroop die een beetje naar drop smaakt. Dat doen ook niet veel mensen geloof ik.
quote:humanista schreef op 27 juni 2016 @ 22:09:

yoghurt met een beschuit en kaneel



lekker!



Lauwwarme melk met beschuit en suiker, ook heerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:mich_me schreef op 28 juni 2016 @ 21:50:

Dat doe ik ook altijd. Mister vriend doet het juist andersom, al sinds zijn jeugd. "Want wat als er een meteoriet inslaat en je alleen het vieze al hebt gegeten?"

Dan weet je dat toch niet meer.



Wat als er geen meteoriet inslaat, en je hebt al het lekkere al op?

Dan zit je mooi met dat matige restje
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiao schreef op 29 juni 2016 @ 01:25:

Gezond is het niet, maar als kind vond ik het af en toe heerlijk om van rauw cakebeslag te snoepen. Ik vond dit zelfs vele malen lekkerder dan een gare cake. Ach ik ben er nooit ziek van geworden.

In een ander topic heb ik geleerd dat er tegenwoordig ook cakebeslag-ijs bestaat.

Hebben ze in sommige ijssalons.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Boterkoekdeeg is trouwens nog lekkerder.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 29 juni 2016 @ 07:27:

Dat heb ik met cake, die haal ik altijd eerder uit de oven, zodat hij net niet gaar is Zullen we dan op onze verjaardag halfgare cake serveren?
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven