Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Alle reacties Link kopieren
Bud Spencer en Terence Hill, zoveel spannender dan James Bond in hun topjaren. Helaas kan ik ze me alleen zwaar nagesynchroniseerd in het Duits herinneren, lijkt me leuk om er eens eentje in het Engels te zien.
Zo flauw als je ze nu kijkt.

Maar zoooooo leuk in die tijd!

Ach Bud Spencer. Ik zit me nu af te vragen of al die films in het Engels nagesynchroniseerd waren. Echt lang geleden dat ik er voor het laatst een heb gezien. Wij haalden ze altijd bij de videotheek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 28 juni 2016 @ 07:11:

Bud Spencer en Terence Hill, zoveel spannender dan James Bond in hun topjaren. Helaas kan ik ze me alleen zwaar nagesynchroniseerd in het Duits herinneren, lijkt me leuk om er eens eentje in het Engels te zien.

Kan me nog herinneren dat ik op zondag met mijn broer en neefjes op bezoek bij oma naar deze films keek. Alles in het Duits nagesynchroniseerd, mooie herinnering. Ik zou het niet eens in het Engels willen horen of zien.



Het ga je goed, Bud.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:MinkeDeWit schreef op 28 juni 2016 @ 08:35:

Ach Bud Spencer. Ik zit me nu af te vragen of al die films in het Engels nagesynchroniseerd waren. Echt lang geleden dat ik er voor het laatst een heb gezien. Wij haalden ze altijd bij de videotheek.Wij ook. Volgens mij was het gewoon nederlands ondertiteld
Alle reacties Link kopieren
Wij als Limburgers keken vaak naar de Duitse TV en daar was het nagesynchroniseerd. In Duitsland waren ze er helemaal gek op!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik woonde in Duitsland, dus er was niets anders. Álles werd daar nagesynchroniseerd.
Ja, Bud Spencer en Terrence Hill. Leuke films. Ik heb ze allemaal in de bios gezien en waren in Engels. Die twee waren zeer populair bij de tieners van die tijd.
Alle reacties Link kopieren




Eigenlijk lijken ze wel een beetje op elkaar.



Maar Götz George was in zijn tijd een lekker ding. Dat kan van Bud Spencer niet gezegd worden, toch?
óu sont les neiges d'antan

quote:merano schreef op 28 juni 2016 @ 10:11:

[afbeelding]

[afbeelding]

Eigenlijk lijken ze wel een beetje op elkaar.



Maar Götz George was in zijn tijd een lekker ding. Dat kan van Bud Spencer niet gezegd worden, toch?

Nou, dat zeg jij nou, maar ik vind Bud een heerlijke teddybeer hoor en aan zijn gezicht te zien was het ook een ongelooflijke kroelkont.

Op Götz had ik niet kunnen vallen.
Alle reacties Link kopieren
In zijn jonge jaren was hij zwemkampioen, is zelfs nog voor Italië uitgekomen op de olympische spelen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Wauw.



Ik bedoel niet zozeer dat ik hem niet aantrekkelijk vind, Cateau, maar dat hij ook niet neergezet werd als sexsymbool, dacht ik.



Terwijl sex appeal wel duidelijk onderdeel uitmaakte van het karakter Shimanski.



Of vergis ik me, daarin?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Even voor het evenwicht:





óu sont les neiges d'antan

quote:merano schreef op 28 juni 2016 @ 11:42:

Wauw.



Ik bedoel niet zozeer dat ik hem niet aantrekkelijk vind, Cateau, maar dat hij ook niet neergezet werd als sexsymbool, dacht ik.



Terwijl sex appeal wel duidelijk onderdeel uitmaakte van het karakter Shimanski.



Of vergis ik me, daarin?

Hij werd inderdaad niet neergezet als sexsymbool, maar dat kwam ook deels doordat hij altijd de rol speelde van domme kracht en Hill was de slimme.



In Duitsland was Götz een sexsymbool, vast, maar ik zie het niet. Hij past in het lijstje met Burt Reynolds, dat was ook een sexsymbool, maar daar zag ik het ook niet aan af.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 28 juni 2016 @ 10:11:

[afbeelding]

[afbeelding]

Eigenlijk lijken ze wel een beetje op elkaar.



Maar Götz George was in zijn tijd een lekker ding. Dat kan van Bud Spencer niet gezegd worden, toch?Ik zou voor allebei NIET weglopen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 28 juni 2016 @ 08:47:

[...]



Kan me nog herinneren dat ik op zondag met mijn broer en neefjes op bezoek bij oma naar deze films keek. Alles in het Duits nagesynchroniseerd, mooie herinnering. Ik zou het niet eens in het Engels willen horen of zien.



Het ga je goed, Bud.Jaaaah, iets met 'vier handen op een buik' of zo iets toch?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik vroeger Terence Hill al een knappe man vond
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 28 juni 2016 @ 13:41:

Ik weet dat ik vroeger Terence Hill al een knappe man vond hier ook, die staalblauwe ogen
quote:Corona67 schreef op 28 juni 2016 @ 09:07:

[...]





Wij ook. Volgens mij was het gewoon nederlands ondertiteldEn dan in het Italiaans? Grappig, dat kan ik me dus echt niet meer herinneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 28 juni 2016 @ 11:07:

[...]



Nou, dat zeg jij nou, maar ik vind Bud een heerlijke teddybeer hoor en aan zijn gezicht te zien was het ook een ongelooflijke kroelkont.

Op Götz had ik niet kunnen vallen.Hij wel op jou????
quote:Kate2000 schreef op 28 juni 2016 @ 20:46:

[...]





Hij wel op jou????Zeker weten, hij was gaan kwijlen.
Ze spraken italiaans in de 4 vuisten films en waren dan in het Engels nagesynchroniseerd ????

Heb de films nooit niet- nagesynchroniseerd gezien, maar goed, spreek ook geen italiaans!
Ach, Don Cammilo speelde in Italië maar dat was dan weer Frans. Hoewel ik geloof dat het wel in het Italiaans was. Die doen ook alles nagesynchroniseerd die Fransen.

Terence Hill heeft ook nog die rol van Don Camillo gespeeld. Er staat een foto van op wiki. Hij heeft nog steeds diezelfde blauwe ogen, maar voor de rest is hij wel meer op Bud gaan lijken.



Samen waren ze op hun leukst. Die is wel echt Italiaans.

Ik dacht heel even dat hij ook in deze van Roman had gespeeld, maar is een andere komiek: http://www.imdb.com/title/tt0091757/med ... m244567552



http://www.imdb.com/title/tt0067355/med ... m239474688 <--- Plaatje op Imdb van BUD en Terence in hun glansrollen. Ik was te klein. Heb ze wel voorbij zien komen. De rest van de kijker had dolle pret. Dus was het zeker wel gezellig dank zij die twee. Maar dat sex-symbool? Ik was denk voor alles nog te klein.

Ach, de Sumo worstelaars zijn het ook. Waarom Bud dan niet ook? Ik geloof dat dan wel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mack_Rice is ook overleden op hoge leeftijd.

Hij speelde in de Blues Brothers. Dat is een muziekfilm. Of beter gezegd ZIJN muziek speelde een belangrijke rol in die film.



As a solo recording artist, he had two chart hits: "Mustang Sally", which reached number 15 on the Billboard R&B chart in 1965, and "Coal Man", which reached number 48 on the soul music chart in 1969.[3] Besides "Mustang Sally", which also became a major hit for Wilson Pickett in 1966, and "Respect Yourself", a hit for the Staple Singers, his other songs include "Betcha Can't Kiss Me (Just One Time)", "Cheaper to Keep Her", "Cadillac Assembly Line", "Money Talks", "Cold Women With Warm Hearts", "Do the Funky Penguin, Pt. 1", "It Sho Ain't Me", and "Santa Claus Wants Some Lovin'". His compositions have been performed by many well-known artists, including the Staple Singers, Ike and Tina Turner, Albert King, Johnnie Taylor, Shirley Brown, Rufus Thomas, Etta James, Billy Eckstine, Eddie Floyd, Buddy Guy, The Rascals, The Kingsmen, Wilson Pickett, Albert Collins, Busta Rhymes, Lynyrd Skynyrd, Otis Clay and The Blues Brothers (in Blues Brothers 2000).



Het Respect yourself. Wie kent dat nummer niet? https://www.youtube.com/watch?v=ynwrWnu8YNA

Ik kan de versie van Aretha Franklin niet vinden. Wel die van Joe Cocker. Het staat in de top 500 dat nummer en is heel vaak gecoverd.

Dan maar deze: https://www.youtube.com/watch?v=nn1HC2XXEF8 van Joe Cocker. Die is er ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ach, daar hebben we de Wiki-koningin weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven