Ik verveel me

28-06-2016 22:45 37 berichten
Ik vraag me af of mensen dit herkennen. Mijn vrienden lijken hier namelijk geen last van te hebben. Ik verveel me soms rot nu mijn studie tijdelijk op z'n gat ligt (vervolg mijn opleiding in september weer) en ik fulltime werk. Van mijn vrienden ben ik bijna de enige die nog studeert, de rest werkt allemaal. Maar tjeus, wat moet ik met al die tijd naast werken?? Normaal voelde ik die druk altijd wel om in de avonduren mezelf bezig te houden met studie, maar nu ik dat niet heb mis ik dat echt.



Geen wereldproblemen, wel nieuwschierig of anderen dit herkennen.



En ja, ik sport 3 keer per week en heb verder ook nog een goed sociaal leven
scrapbooken?
Alle reacties Link kopieren
Vrijwilligerswerk?
Alle reacties Link kopieren
Viva-forum
Alle reacties Link kopieren
Boeken lezen? Musea bezoeken? Wandelen? Een cursus fotografie? Tekenen? Handwerken? Fotoboeken maken? Achterstallige films en/of series kijken?
Alle reacties Link kopieren
nee ik verveel me echt bijna nooit. weet je wel hoeveel dingen er te doen zijn??
very metal
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me alleen als ik te moe ben om een van de dingen te doen die ik al opnoemde. Maar zelfs dan... dan ga ik televisie kijken, Pinterest uitpluizen op zoek naar ideeën voor als ik wel weer energie heb of gewoon op bed liggen met een makkelijk boek.



Eigenlijk verveel ik me nooit dus.
Ik verveel me alleen op zondag.
Alle reacties Link kopieren
Als de kerk uit is?
Viva-forum.

Hobbies?
Ik heb 3 kinderen opgevoed, waarvan 1 meervoudig gehandicapt (mentaal + lichamelijk).

Toch heb ik altijd gewerkt: zo'n 40u/week.

Intussen heb ik de zorg over een hulpbehoevende echtgenoot en werk ik nog steeds, alhoewel slechts 32u/ week. Hoezo vervelen?

En ook dit: ik heb 5 kleinkinderen; door problemen heb ik de zorg over oudste kleinkind om de week van

vrijdagavond tot zondagavond.

Ik ben 50+................wat zou ik me graag eens een dag vervelen! ECHT hoor.
Alle reacties Link kopieren
2e baan erbij nemen?

Kun je flink sparen voor een wereld reis ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:Beeldig schreef op 28 juni 2016 @ 23:09:

Als de kerk uit is?
Alle reacties Link kopieren
Neem een relatie



Ga films kijken



Ga alle dingen doen die je niet kon vanwege je studie toen je tijd te kort had



Ga op vakantie



Ga op stap



Of doe gewoon eens niks ofzo,

Ik wou dat ik dat had .....
Geniet ervan

Ga series volgen (neem Netflix)

Lees boeken en tijdschriften

Neem een kind
Ik heb weleens horen zeggen dat vervelen voor domme mensen is.



Dat vind ik wat ver gaan, maar ergens zit er wel een kern van waarheid in. Hoe kun jij jezelf niet bezig houden?
quote:Dubbz schreef op 29 juni 2016 @ 00:01:

Ik heb weleens horen zeggen dat vervelen voor domme mensen is.



Dat vind ik wat ver gaan, maar ergens zit er wel een kern van waarheid in. Hoe kun jij jezelf niet bezig houden?



Ik vind lekker niks doen, luieren en zo juist voor slimme mensen



Ik vind mensen die zich helemaal te pletter werken en nooit eens niks doen of tijd hebben (om zich te vervelen bijvoorbeeld) niet per definitie slim.
Alle reacties Link kopieren
quote:CrepeDeFromage schreef op 28 juni 2016 @ 22:51:

Viva-forum +1
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Cursus Nederlands volgen misschien? Als je niet weet hoe je 'nieuwsgierig' schrijft, is er nog genoeg te leren, lijkt me.
En nou is het afgelopen!
Ik zit op second life.. nooit een saai moment
Kleurboek voor volwassenen!



Puzzelboekje of legpuzzel



Series kijken (ik leen ze van de bieb)



Boeken lezen



Koekjes bakken
quote:Miss-Colorado schreef op 29 juni 2016 @ 01:26:

Ik zit op second life.. nooit een saai moment Lijkt me idd leuk tijdverdrijf . Ben benieuwd naar leuke anekdotes
Netflix!!!

En als alternatief: boeken lezen??
Ik heb nu precies hetzelfde, school ook net afgelopen en begint in september pas weer en heb nu ook vakantie van werk. Woon gelukkig samen dus ik heb nog huishoudelijke klusjes en een tuin om bezig in te zijn. Ik hou me ook nu nog bezig met mijn studie, lees bijvoorbeeld extra over bepaalde vakgebieden die ik erg intressant vind.



Ga daarnaast regelmatig naar mijn ouders, is een eind rijden dus heb dan meteen weer een hele dag gevuld. Meestal is er in de avond altijd wel een vriend/vriendin hier. Maar kan me soms toch nog vervelen, heeft vast ook te maken omdat ik het moeilijk vind om te niksen.



Heb trouwens binnen een week het voor elkaar gekregen om mijn dag/nacht ritme om te draaien en dat werkt ook niet echt mee, want dan slaapt natuurlijk iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moemoe64 schreef op 28 juni 2016 @ 23:19:

Ik heb 3 kinderen opgevoed, waarvan 1 meervoudig gehandicapt (mentaal + lichamelijk).

Toch heb ik altijd gewerkt: zo'n 40u/week.

Intussen heb ik de zorg over een hulpbehoevende echtgenoot en werk ik nog steeds, alhoewel slechts 32u/ week. Hoezo vervelen?

En ook dit: ik heb 5 kleinkinderen; door problemen heb ik de zorg over oudste kleinkind om de week van

vrijdagavond tot zondagavond.

Ik ben 50+................wat zou ik me graag eens een dag vervelen! ECHT hoor.Zo niet relevant dit Een cursus ontstressen lijkt me erg goed voor jou. Ik denk dat je daar al de hulpbehoevenden ook een plezier mee doet
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven