Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 27 juni 2016 @ 20:18:

Oeh, een glanzende eikel, nice! Ik alleen nog maar wat random zaad Hahaha....maar toch gekregen, dus dan vindt een katje het leuk in jouw tuin
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik heb mijn eerste momento ook mogen ontvangen!



En in die trein kunnen inderdaad een stuk of 4/5 katten zitten, echt superleuk! Er is zelfs een conducteur-katje met een petje en fluitje, zo schattig!
Vivo per lei




En inmiddels van 3 katten een Memento gekregen. Yes.
Bij welke inrichting kun je het meeste aan spullen kwijt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 28 juni 2016 @ 18:05:

Bij welke inrichting kun je het meeste aan spullen kwijt?Volgens mij maakt dat niet uit.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Tubbs heeft gewoon in z'n eentje het hele bakje Ritzy Bitz opgegeten!



Alle reacties Link kopieren
Tubbs eet alleen alles uit het schaaltje dat buiten staat. Dus het echt dure voer, leg ik alleen binnen neer, anders schrokt hij alles op. Ik heb al een hele tijd geen memento's meer gehad, moet er nog steeds nog 6....
quote:LadyPhoxy schreef op 30 juni 2016 @ 17:18:

Tubbs eet alleen alles uit het schaaltje dat buiten staat. Dus het echt dure voer, leg ik alleen binnen neer, anders schrokt hij alles op. Ik heb al een hele tijd geen memento's meer gehad, moet er nog steeds nog 6....Shit... Ik had sashimi buiten staan en wilde dat naar binnen hebben. Vorige keer lukte het om het te bewaren als het nog niet aangegeten is, maar nu blijft de sashimi grijs. Dag vijf gold fish.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 30 juni 2016 @ 16:28:

Tubbs heeft gewoon in z'n eentje het hele bakje Ritzy Bitz opgegeten!



Ik zei toch dat het een dikke aso was!
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 30 juni 2016 @ 20:41:

[...]





Ik zei toch dat het een dikke aso was!Inderdaad.
Conducteur Whiskers heeft zich gemeld! (En op de foto kunnen nemen.) Wat schattig dat petje.
Alle reacties Link kopieren
Ah die is leuk! Die ging bij mij meteen in de locomotief zitten



Ik vind Billy the Kid Kitten ook erg leuk Heb je die al gezien?



Ik ben nu aan het sparen voor de uitbreiding, zodat ik ook dat huis heb. Gaat aardig snel vind ik zelf, want ik zit al op 140 goud.
Vivo per lei
Billy volgens mij nog niet gezien/op de foto kunnen zetten. Is hij echt een kitten? Kleiner dan de anderen?
Ik koop via de appstore visjes als ik uitbreiding van/ander huis wil. Geen geduld om te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij kwam Joe DiMeowgio langs maar daar kon ik dus geen foto van maken. Ik zag hem staan maar de foto pakte hem niet.



En ook mijn eerste memento is binnen, een flowered collar.
Alle reacties Link kopieren
Nee Billy the kitten is gewoon een normaal formaat kat. Maar hij is vernoemd naar de cowboy 'Billy the Kid' en hij draagt dan ook een cowboyhoedje, heel schattig! Ik vond die verwijzing Kid/Kitten erg leuk bedacht.



Heb inmiddels 5 memento's verzameld en 35 verschillende katten ontmoet!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Zeg, ik heb al zeker 2 uur geleden die app geinstalleerd en meteen dingen gekocht, maar ik heb nog geen kitty gezien! (en er is ook nog geen langs geweest!) En dat terwijl ik echt elke 5 minuten wel kijk. Boe! Hoe lang gaat dit duren? (Niet ongeduldig hoor..)
Alle reacties Link kopieren
Is je voederbakje wel gevuld?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee_leutje101 schreef op 01 juli 2016 @ 16:43:

Zeg, ik heb al zeker 2 uur geleden die app geinstalleerd en meteen dingen gekocht, maar ik heb nog geen kitty gezien! (en er is ook nog geen langs geweest!) En dat terwijl ik echt elke 5 minuten wel kijk. Boe! Hoe lang gaat dit duren? (Niet ongeduldig hoor..)Heb je er aan gedacht eten in het bakje te stoppen?
quote:thee_leutje101 schreef op 01 juli 2016 @ 16:43:

Zeg, ik heb al zeker 2 uur geleden die app geinstalleerd en meteen dingen gekocht, maar ik heb nog geen kitty gezien! (en er is ook nog geen langs geweest!) En dat terwijl ik echt elke 5 minuten wel kijk. Boe! Hoe lang gaat dit duren? (Niet ongeduldig hoor..)Bij mij duurde dat 24 uur... (Mét eten in het voerbakje.)
quote:Zwartvlekje schreef op 01 juli 2016 @ 15:27:

Bij mij kwam Joe DiMeowgio langs maar daar kon ik dus geen foto van maken. Ik zag hem staan maar de foto pakte hem niet.



En ook mijn eerste memento is binnen, een flowered collar.Soms doet een foto het inderdaad niet. Even op het kruisje drukken en weer opnieuw de camera ingaan en nogmaals een foto proberen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hm, het is wel duidelijk dat ik niet vaak spelletjes speel ???? Het voerbakje is inmiddels leeg, maar er staat geen kat in mijn catbook.. Daar komen ze toch in ook al zie je ze niet langs komen? Ook heb ik geen grijze vissen meer (maar nu wel sashimi in het bakje liggen ????)
Alle reacties Link kopieren
Je catbook heeft ong. 14 pagina's, en alle katten hebben een vaste plek in het boek, dus het kan zijn dat je een paar lege pagina's hebt, en dan weer ineens één kat ergens. En zo te zien heb je per ongeluk dure sashimi gekocht ipv normaal voer, oeps.
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Ha! Ik heb inmiddels al een paar bezoeken gehad en ook gifts, yay! Pas na opnieuw opstarten zag ok de catbook, daarvoor zag ik alleen lege pagina's (ook zonder fotovensters). De sashimi ligt er nog steeds trouwens. Ik had gedacht dat die wel populair zou zijn ofzo.
Yesss!!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven