Heksendrop

30-06-2016 22:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week had ik opeens zin in heksendrop toen ik in de winkelstond, MAAR ze hadden ze niet. Heb inmiddels bij vier verschillende supermaktketens gekeken en ze zijn er gewoon niet meer. Vorig jaar nog grote zak voor de vakantie gekocht bij de Lidl, nu alleen de gladde versie en eentje met aardbeiensmaak (?).

Weet iemand waar je ze nog kan kopen?
Bij de Tuinen.
Alle reacties Link kopieren
Ikea!
Alle reacties Link kopieren
Jamin
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Bij de kruitvat zie ik ze weleens liggen. In ieder geval die waarin de binnenkant met salmiak en buitenkant drop.
..
Alle reacties Link kopieren
Bij de Albert Heijn



heksendrop
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
En nu wil ik heksendrop
Alle reacties Link kopieren
Niet de appie van mij iig! Dat is hem wel plumplum, die zoek ik.

Ik zal wel eens bij de kruitvat en jamin kijken.

Waar ik geweest ben: Lidl, Aldi, Jumbo en Appie
Alle reacties Link kopieren
Het assortiment verschilt per filiaal, dus aan ketens heb je helaas niet zo veel. De ene ah heeft het wel en de andere niet, ik heb het er 2 weken geleden nog bij een gekocht.



Bij de albert hein kan je opzoeken of ze het in een bepaald filiaal kan kopen (de app, in je boodschappenlijstje zetten en je loop route vragen), als ze het dan niet in je geselecteerde filiaal hebben staat dat bij het artikel. Kijk eens daar of ze het bij een andere ah in de buurt wel hebben.
anoniem_228585 wijzigde dit bericht op 01-07-2016 18:56
Reden: Typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb het gister nog geschept bij de kruidvat. Dus niet in een zak maar bij de schepsnoep. En volgens mij heeft de hoogvliet het ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 30 juni 2016 @ 22:55:

Het assortiment verschilt per filiaal, dus aan ketens heb je helaas niet zo veel. De ene ah heeft het wel en de andere niet, ik heb het er 2 weken geleden nog bij een gekocht.



Bij de alertheid kan je opzoeken of ze het in een bepaald filiaal kan kopen (de app, in je boodschappenlijstje zetten en je loop route vragen), als ze het dan niet in je geselecteerde filiaal hebben staat dat bij het artikel. Kijk eens daar of ze het bij een andere ah in de buurt wel hebben.



Bedankt voor deze tip! Ben al zo vaak verschillende AH's afgegaan, zoekend naar een specifiek product.

Verleden tijd dus nu door jouw tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven