Uitgerekend begin maart 2017

26-06-2016 19:19 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom om mee te schrijven meiden! De tabel is wel even vol nu voor het overzicht! Maar uiteraard kun je gezellig mee kletsen.

Op een mooie een voorspoedige zwangerschap dames



NaamLeeftijd(en)Kindje nr#UitgerekendBijzonderheden(Geslacht)Roosjetulp26/292e1 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?Shirles27/291e11 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?Nylenna35/321e5 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?Purple_Eyes341e1 maart 2017 1e echo 10-08 ?Chantal198828/272e6 maart 2017 09-08 1e echo ?MissFlowerPower29/301e3 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?Women7837/401emaart 2017 Begin augustus 1e echo ?Zonnebloemmetje361e4 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?ZonnigKleintje30/322e10 maart 2017 1e echo 16-08!?MoonV37/481e12 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?FlipFlopper24/261e2 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?Elcid7937/362e9 maart 2017 10-08 1e echo ?Tamara_9224/251e16 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?Marzo1728/271e14 maart 2017 10-08 echo ?Snoopy16301e4 maart 2017 Kloppend hartje gezien! ?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Ik doe niet mee hoor ;) heb er 2 en dat is genoeg.

Hoop dat er veel dames aansluiten.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Grappig, het is nu een jaar verder dan toen ik net zwanger was. Ons maart-kindje ligt nu boven in de wieg te slapen :-) een fijne zwangerschap gewenst!
Alle reacties Link kopieren
haha Patsy-Stone, bedankt! 2 vind ik ook een mooi aantal moet ik zeggen



@Despie, bedankt! Ach dat is wel gek he dat jij dat een jaar geleden zo ervaarde en dat nu al zo lang geleden lijkt... Jullie nu lekker genieten dan van jullie kleine!
Alle reacties Link kopieren
Hoi roostulpje!

Hier ook afgelopen zaterdag een positieve test gehad (vanmorgen nog steeds hihi check check dubbel check)!

Ook mijn officiële uitgerekende datum is 4 maart volgens womanlog.

Spannend hè? Heb jij ook meerdere keren getest? Al aan mensen verteld? Hoe reageerde je vriend? Hoe heb je het verteld? Voelde je al dat je zwanger was? Hebben jullie lang geprobeerd?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey Margrietje!



Jij ook gefeliciteerd dan!

Haha nou heb op dat ene moment 3 testen gedaan, eerst vd kruidvat, toen van Action en als dubbel check die van clearblue



Wij vertellen het over 3 weekjes pas aan familie (dan is onze dochter jarig en is iedereen bij elkaar!) Wel lang nog hoor om je mond te houden pffff. Aan de buitenwereld vertellen we het met 12 weken. En jullie?



Vorige maand waren we voor eerst echt 'serieus' aan het proberen en had ik ook alle symptomen die je maar kon hebben, toe was ik dus niet zwanger! Nu ronde 2 ging ik er veel nuchterder in, had wel pijnlijke borsten... en yes! Toch wel stiekem voorgevoel. Had jij al symptomen?

Bij ons eeste kindje deden we er trouwens 6 rondes over, dus ik ben erg blij! Is het jullie eerste kindje?



Leuk dat je mee wil schrijven en er komen vast gauw meer dames!
Alle reacties Link kopieren
Dag Allemaal!



Ik schrijf graag mee .

Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn!!

Sinds vrijdag weten we dat ik voor t eerst zwanger ben. Ik had de hele week al wat vage klachten.. en bleek dus de tweede poging al raak te zijn????. Ik heb in totaal 2 keer getest.. eerst n goedkope van de Action en later n dure, voor de zekerheid haha. We zijn er heel blij maar we vinden t ook spannend. Ik ben bezig met t kiezen van n verloskundige en heb al n heel baby kamertje in m'n hoofd hihi!



Het is heel lastig om t voor me te houden. Heb t gevoel dat mensen t gewoon zien We hebben afgesproken om tot de eerste ego te wachten... dus nog even volhouden!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden! Mijn geschatte uitgerekende datum is 2 maart!! Na 22 maanden en 3 iui's eindelijk een plusje op de test fantastisch gevoel! Wel nog eventjes spannend om af te wachten voor de echo!! Voelen jullie al wat klachtjes? Ik vooral wat gerommel in mijn darmen en ik voel een vol gevoel in mijn baarmoeder! Daarnaast hoofdpijn! Erg benieuwd naar jullie verhalen
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Leuk!!



Ik heb zaterdag een positieve test gehad. Volgens mij ook ongeveer 4 maart uitgerekend. Maar dat kan iets later zijn. Dit was de eerste ronde, ging vrij rap dus.



We hebben al meer kinderen, wilden er graag nog 1. Ik ben vooral heel moe. Voor de rest geen kwaaltjes.



Mijn vriend heel blij. We gaan her nog aan niemand vertellen. Eerst de eerste echo even afwachten. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het tegen onze families verteld, het was ook geen geheim meer dat we hier ontzettend mee bezig waren na bijna 2 jaar! Dus ipv opgevangen te worden omdat het wederom niet raak was mochten we nu fijn nieuws brengen:)! Daar hebben we dus ook niet op gewacht!! Maar voor de rest hebben we een vroege echo ivm ons traject met 6,5 week en daarna denk ik bij de vk rond week 8! Hierna gaan we het wel al wat vrienden vertellen, bij 12 weken pas de werkgever! Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Missflowerpower, leuk dat je ook mee wil schrijven en natuurlijk gefeliciteerd!! Mooi zeg de tweede ronde en dat mensen het lijken te zien ken ik hahaha. Alhoewel ik sowieso nog een buikje had na de eerste zwangerschap, oepsss



Bosbloem, ook welkom en ook gefeliciteerd!!! Wat gaaf na 22 maanden en zo jullie gegund!

Lijkt me echt heel pittig, elke maand die hoop en de vraag of je zwanger kunt worden. Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van! En fijn voor jullie de vroege echo, dat is natuurlijk wel even geruststelling!

De rommelende darmen heb ik ook... en af en toe heel wat vlaagjes misselijkheid en af en toe gevoelige borsten en moeeeee... maar dat kan ook komen omdat onze dochter nu veel energie vergt



Zonnetje, ook gefelicteerd! Tof de eerste ronde!



Ik heb gister zh gebeld en sta 22 juli ingepland voor eerste echo. Duurt zo lang haha.. maar ik moet het nog even verzetten zodat man ook mee kan!



Al meer geplande echo's?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik heb zaterdag positief getest, 4 maanden geleden gestopt met nuvaring;) ik raakte een beetje in paniek en dacht, zal alles wel in orde zijn..ik ben een beetje bang merk ik maar ook erg blij. Gefeliciteerd allemaal trouwens!!

Ik ben ong 3 maart uitgerekend en heb het tegen een vriendin verteld, wilde het even delen.



Ik ben in de avond soms misselijk, soms een gevoelige buik en moe...Verder voel ik me prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik hier ook mee kan gaan schrijven...

Ben eind dertig, heb al een kindje met een genetische aandoening die al echt een cadeautje was lang geleden en de kans op weer een kindje met dezelfde aandoening is 25%. Gebruiken al jaren geen voorbehoedsmiddelen meer omdat ik toch niet zwanger kon worden, dacht ik...

Vorige week enorme rugpijn de hele nacht, en sindsdien duidelijke signalen van zwangerschap. Vanmorgen dan toch echt een positieve test.

Morgen afspraak met huisarts, als alles goed gaat zal ik zeer wrs een vruchtwaterpunctie moeten ondergaan om vast te stellen of dit kindje ook de genetische aandoening heeft. Geen idee wat we dan besluiten, daar moeten we eens goed over nadenken. Vooralsnog zegt m'n zesde zintuig ;) dat het wel goed zit met deze. We wachten af.

Geen idee wanneer ik uitgerekend ben, heb wel regelmatige cyclus maar heb totaal niet bijgehouden wanneer mijn menstruaties waren. Ga eens even in mijn geheugen graven...
Alle reacties Link kopieren
WoW thinkerbel, wat een cadeautje!! Gefeliciteerd met die prachtige nieuws!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb gister positief getest! Denk dat ik rond 6 maart uitgerekend ben. Heel spannend allemaal! Wij hebben al een zoontje van 2,5 jaar.



Wanneer we het gaan vertellen weet ik nog niet. Kom er niet onder uit om het mijn zwager en schoonzus snel te vertellen. Wij zijn tegelijk op de camping 3 weken en dan valt het heel erg op dat ik geen wijn drink. Of we het alleen hun vroeg vertellen of iedereen weet ik nog niet. Als mijn schoonmoeder het weet, weet de hele wereld het want die kan haar mond niet houden.



De eerste is geboren met een spoedkeizersnee, de volgende wordt een geplande. Ik ga echt nooit meer proberen gewoon te bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, gefeliciteerd allemaal!



Ik schrijf ook graag mee! 27-6 eerste positieve test terwijl ik eigenlijk dacht dat ik ongesteld zou worden. Had namelijk bloed na mijn ontlasting. Uiteindelijk heb ik dat niet meer gehad en toch maar een testje gedaan. Deze was licht positief en dinsdag de clearblue digital die zwanger aangaf! Super blij. Bij ons de eerste keer raak wat ik nooit had verwacht. We hebben al een dochtertje van bijna 14 maanden dus die is rond de 22 maanden als de tweede komt. Ik ben 6 maart uitgerekend voor zover nu bekend.

9 augustus echo! Spannend. Wij vertellen het deze keer niet direct aan onze ouders. Ik heb een leuk shirtje gekocht bij huusje.nl met daarop Hoera ik word grote zus. Deze willen we na de echo aandoen bij mijn dochtertje. Ik hoop overigens dat ik het zo lang verborgen kan houden want de vorige keer groeide bij buik erg snel.



Op dit moment heb ik veel last van duizeligheid/licht in mijn hoofd. Verder erg moe als ik uit mijn werk kom

moet ik eerst even liggen.



De eerste is geboren met een keizersnee en grote kans dat dat nu weer nodig zal zijn.



Geniet allemaal!
There is no way to happiness. Happiness is the way.
Alle reacties Link kopieren
Hi @ Lizzy, ook gefelicteerd! Fijn dat je je verder prima voelt!



@Thinkerbell28 Wat bijzonder en wat spannend! Ik duim voor je dat alles goed is en dat je zesde zintuig wat je zelf zei, maar gelijk mag hebben!



@Juffie, lastig als je het dan geheim moet houden met veel gedoe, kun je het inderdaad net zo goed vertellen! Ja ks dus? Helse begin van je bevalling gehad?



@Chantal1988, gefeliciteerd ook! Wat duren die echo's toch lang he haha. Maar goed, beter later dan dat je meer kans hebt op een kloppend hartje dan dat je te vroeg een echo laat maken met die onzekerheid of er wel hartactiviteit is! Leuk jullie leeftijdsverschil met jullie oudste straks.



Wij hebben besloten het met verjaardag van oudste te vertellen. Dan ben ik wel pas 7,5 week, maar dan zijn mijn ouders, broer/zus/schoonfamilie bij elkaar (echt naaste familie alleen).

Iedereen woont zo ver uit elkaar, en moeten we het week daarna anders vertellen. Mocht het toch niet zo zijn dat alles goed is met echo, dan kunnen we dan ook met hen delen. Ik ga een taart bestellen met foto en heb een foto van de oudste met de tekst; '**** wordt grote zus in 2017'!



Kijken wie het als eerste ziet



Hoe is het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Chantal, gefeliciteerd! Het moe zijn herken ik wel! Ben echt kapot!



Roosjetulp, leuk dubbel feest dus met de verjaardag.



Thinkerbel, wat een mooi cadeautje! Is het een ernstige aandoening? hopelijk heeft je zesde zintuig gelijk en zit het helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen hier

Heb gisteren een echo geregeld voor 26 juli. Daarnaast vanmorgen met een arts van onze zoon gesproken, zeer waarschijnlijk wordt het toch een vlokkentest rond 12 weken omdat dat sneller uitslag geeft.

Ons 1e kind heeft een zeer zeldzame aandoening waardoor deze wrs niet oud wordt, en tot die tijd zeer regelmatig (al dan niet vervelende) onderzoeken moet ondergaan om het verloop te monitoren. Wij houden ontzettend veel van dit kind en van een volgende zouden we net zo houden, maar zijn er wel over uit dat we dit een volgend kind niet aan willen doen en dus ook de zwangerschap zullen beëindigen als er sprake is van dezelfde aandoening (25% kans).

Voel me prima, alleen 1 erg gespannen borst. Misschien iets meer honger en iets meer moe? Maar heb het de laatste tijd erg druk gehad dus vind het lastig te zeggen.

We hopen alles stil te kunnen houden tot er volledige duidelijkheid is, maar met de 1e was ik ook al heel snel zichtbaar zwanger, dus misschien de 'spanx' maar uit de kast halen
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel heftig dat je nu al weer dat je zoon niet oud zal worden. Ik snap ook heel goed dat je dat voor een tweede niet wil. Voor jezelf maar zeker ook voor het kind.



Misselijk ben ik gelukkig nog niet echt soms een beetje savonds maar heb nog niet hoeven spugen. Heb wel de hele tijd een soort "kramp" in m'n buik alsof ik ongesteld ben maar dan niet zo heftig. Ook droom ik echt verschrikkelijk veel en raar.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen!!



ik weet sinda deze ochtend dat ik zwanger ben!



Had al een week ontzettend honger en alleen maar trek in macdonalds, verder lage rugpijn en iets gevoelige borsten en een 'rare' buik. Dacht daar nog niet zo veel bij want dacht vorige rondes ook allemaal klachten te hebben. Maar toen de kat afgelopen dagen ineens op mn buik kwam liggen wat ze normaal nooit doet ging ik toch denken dat t wel eens raak kon zijn. Vanmorgen een kruidvat test gedaan (dik positief!) en net een clearblue digital en die geeft aan 'zwanger 1-2'.



Dit was onze 4e ronde, dus best netjes! Het nieuws moet nog even landen geloof k, stond vanmorgen te shaken en mn vriend moest huilen. En later onder de douche hebben we als 2 kleine kinderen de hele tijd staan gniffelen
Alle reacties Link kopieren
Haha herkenbaar Shirles dat het nog even moet landen.



Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor Moeders voor Moeders vorige keer niet gedaan dus ben benieuwd.



Morgen een borrel met vriendinnen dus ik moet even een goede smoes bedenken om een wijntje af te slaan.
There is no way to happiness. Happiness is the way.
Alle reacties Link kopieren
Wow Thinkerbell, wat heftig en zo begrijpelijk dat jullie dat niet nog een keer mee willen maken! Hopen op de 75%!



Shirles ook gefeliciteerd! Even de tijd nodig om het te laten bezinken.



Chantal, ik ook toevallig MvM aangemeld, volgende week woensdag afspraak. Had vorige keer ook niet mee gedaan omdat ik heel onzeker was of die zwangerschap goed zou gaan.



Ik heb net lekker een Radlertje 0.0% ingeschonken!
Alle reacties Link kopieren
Shirles gefeliciteerd!! Heel

Herkenbaar dat bezinken, het duurd even voor het echt wordt he?!



Ik doe dit keer niet mee aan MvM hoewel ik me eigenlijk verplicht voel om mee te doen. Ken te veel mensen bij wie het niet uit zichzelf lukt. En ookal heeft het bij ons nu ruim een jaar geduurd het is wel "vanzelf" gegaan. Maar zie het nu niet zitten. Moeten eerst verhuizen en gaan daarna vrijwel meteen op vakantie.



Proost, roosjetulp!
Ha meiden, Ik zou graag meeschrijven hier :-). Weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben. Had erg vroeg getest (4 dagen voor nod) omdat ik zulke pijnlijke borsten had en we woensdag zouden vertrekken voor een buitenlands huwelijk. Ik ben lekker thuisgebleven dus hoef gelukkig geen ingewikkelde smoezen te verzinnen over niet drinken :-)



Voel me tot nu toe prima, ga zo lekker sporten voor het straks niet meer kan.



Ben trouwens zwanger van de tweede, mijn oudste is een meisje en viert bijna haar eerste verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven