Onmogelijke liefde loslaten (docent)?

30-06-2016 00:16 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Allereerst dankjewel voor het lezen van dit topic!

En dan, hoe te beginnen met mijn verhaal....



Afgelopen 10 weken heeft mijn leven een beetje op zijn kop gestaan, zonder dat iemand in mijn omgeving hier iets van wist/weet. Nooit gedacht dat ík, die altijd zo nuchter is, over dit onderwerp ooit een topic zou gaan openen.



Ik studeer sinds september vorig jaar de HBO opleiding social studies ergens in het noorden van het land. Een onwijs leuke studie waar ik het heel erg naar mijn zin heb.



Echter was er midden april nogal een onverwachtse wending. We begonnen aan een nieuwe periode met allemaal nieuwe vakken. Ik denk dat jullie hem wel voelen aankomen.... meteen toen ik de docent voor het eerst zag maakte mijn hart een sprongetje. Dit herkende ik helemaal niet van mezelf, ik kende hem tenslotte nog niet eens????? Ik hoopte dat dit gevoel snel weer zou zakken maar toen hij zich vervolgens ging voorstellen leek het wel een sprookje. De manier waarop hij vertelde, in het leven staat, zijn werkervaring, interesses, hobby's noem het maar op. Jip ik was verkocht. Maar helaas is dat niet handig op allereerst je docent en daarbij op een getrouwde man met twee kinderen.



Vanaf die dag zijn mijn gevoelens op hol geslagen zonder dat ik er nog grip op had. De gehele periode zijn die gevoelens alleen maar nog maar meer geworden. Het leek wel alsof hij alles mee heeft en overal super goed in is (altijd een begripvol antwoord op de meest perfecte manier geformuleerd, iedere dag vrolijk en opgewekt).