Ebru Umar

26-04-2016 12:18 696 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren plaatste ik een nieuwsbericht over Ebru in het topic van de Duitse cabaretier, maar op het Erdogan-topic staan ook berichten over Ebru. Ebru is zo vaak in het nieuws dat ze een 'eigen' topic verdiend. Ze werd in Turkije opgepakt, voor de rechter geleid, er is in haar woning in Nederland ingebroken en haar muur werd beklad.

Het gaat allemaal om vrijheid van meningsuiting. Dat is een groot goed, hoewel de uitlatingen van de Duitse cabaretier toch echt te ver ging, zo ook die laatste van Hans Teeuwen. Waar is de grens? Ze doen het (denk ik) omdat journalisten in Turkije worden opgesloten als ze iets schrijven wat men niet wil horen.



Mag je een cabaretier, journalist of columniste opsluiten of van bed lichten en mee nemen naar het politiebureau vanwege een kritische mening? Nee, zeker niet. Voor het beledigen? Misschien wel. Mag Turkije een oproep doen aan Nederturken om te klikken over wat Nederlanders in Nederland zeggen? NEE. Dat is haatzaaien en burgers tegen elkaar opzetten.



Is de loyaliteit aan de vrije-mening in ons vrije land in gevaar omdat er mensen zijn die de 'praktijk van onderdrukking' in ere houden?





RTL Nieuws

3 uur geleden



Eerste column sinds arrestatie: 'Gefeliciteerd met jullie totaal mislukte Nederlanderschap'



© ANP



Dat ze momenteel vastzit in Turkije lijkt voor columniste Ebru Umar geen reden om haar toon te matigen. In haar eerste column sinds ze zaterdag werd gearresteerd, heeft Umar hard uitgehaald naar de Nederlanders van Turkse komaf die er volgens haar voor hebben gezorgd dat ze het land niet mag verlaten.



"GEFELICITEERD met jullie totaal mislukte Nederlanderschap", schrijft Umar in haar column in Metro. "GEFELICITEERD met jullie loyaliteit aan een stel berggeiten uit Turkije, geitenneukers zo je wilt, die jullie volgen zodra ze oproepen tot NSB-gedrag. Enig idee wat een NSB'er was? O wacht nee, die lessen over de Tweede Wereldoorlog zijn geschrapt he? Ja, dank voor het weg met ons. Ik feliciteer jullie Nederturken met je NSB-gedrag. Jullie zijn de reden dat ik vastzit in Turkije."



Overuren



Ze dankt in haar column ook familie, vrienden en collega's voor alle steun en de hoofdredacteuren die 'overuren draaien mij naar Nederland te krijgen'. "Zij werken, zodat jullie Nederland kunnen beroven van alle vrijheden waar ook jullie ouders een leven aan gewijd hebben", besluit Umar.



Zie ook:



'De meest onderdrukkende landen ter wereld'
LOEP ME MAAR aub.
quote:Hanaa schreef op 29 juni 2016 @ 20:12:

Een schreeuwlelijkerd waar verder niks uitkomt dan stront en braaksel, die Syrische verdronken gezinnen nog een trap na geeft, etc....worden dat soort types gezien als heldinnen tegenwoordig????OMG!!! Wat zijn we diep gezakt in ons land...Jij voelt je persoonlijk door haar aangevallen, omdat je zelf een moslima bent (en misschien ook Marokkaans?). Ebru legt vaak de vinger op de zere plek. Veel teveel Marokkaanse jongens zijn ook gewoon etters. Natuurlijk niet allemaal, maar een veel te grote groep zorgt nu eenmaal voor een slecht imago. De Marokkaanse gemeenschap wijst vervolgens alleen anderen als schuldig aan, maar zou eens de hand in eigen boezem moeten steken en hun kinderen beter moeten opvoeden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 29 juni 2016 @ 23:43:

[...]





Jij voelt je persoonlijk door haar aangevallen, omdat je zelf een moslima bent (en misschien ook Marokkaans?). Ebru legt vaak de vinger op de zere plek. Veel teveel Marokkaanse jongens zijn ook gewoon etters. Natuurlijk niet allemaal, maar een veel te grote groep zorgt nu eenmaal voor een slecht imago. De Marokkaanse gemeenschap wijst vervolgens alleen anderen als schuldig aan, maar zou eens de hand in eigen boezem moeten steken en hun kinderen beter moeten opvoeden.





Wat is het toch dat er mensen hier actief zijn die bepaalde leden steeds weer in het hokje duwen van 'je kunt zo een mening niet hebben als gewone autochtone Nederlander????(gebeurt niet alleen bij mij maar ik lees dit soms ook bij sommige andere leden die net zo verbaasd zijn over zulke opmerkingen als ik...)

Ebru is GEEN heldin, daar hoef je geen kleurtje voor te hebben om dat te vinden.
quote:Hanaa schreef op 30 juni 2016 @ 04:12:

[...]





Wat is het toch dat er mensen hier actief zijn die bepaalde leden steeds weer in het hokje duwen van 'je kunt zo een mening niet hebben als gewone autochtone Nederlander????(gebeurt niet alleen bij mij maar ik lees dit soms ook bij sommige andere leden die net zo verbaasd zijn over zulke opmerkingen als ik...)

Ebru is GEEN heldin, daar hoef je geen kleurtje voor te hebben om dat te vinden.Dat idee kreeg ik, omdat de manier waarop je Ebru beschreef best grof is. Ik vond je reactie buitenproportioneel.
quote:Hanaa schreef op 30 juni 2016 @ 04:12:

[...]





Wat is het toch dat er mensen hier actief zijn die bepaalde leden steeds weer in het hokje duwen van 'je kunt zo een mening niet hebben als gewone autochtone Nederlander????(gebeurt niet alleen bij mij maar ik lees dit soms ook bij sommige andere leden die net zo verbaasd zijn over zulke opmerkingen als ik...)

Ebru is GEEN heldin, daar hoef je geen kleurtje voor te hebben om dat te vinden.



Misschien moet je eens wat meer aan zelfreflectie doen. Word je niet dommer van, integendeel.

Het is toch niet te geloven dat er heel vaak , en ik zeg bewust heel vaak gedonder is met die lieverdjes waar veel mensen hier inmiddels de buik vol van hebben.

Benoem je het, praat je stront en braaksel. Hij is fijn.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, dat het hier zomaar weer over 'ze' kan gaan, en 'de moslims', terwijl degenen die het hier het meest hartgrondig mee eens zijn, het absoluut niet pikken om zelf niet als individu aangesproken te worden. Dan is het huis te klein.

Dat komt altijd mooi naar voren in topics over racisme en zwarte piet enzo, "Hoezo de Nederlanders? en hoezo de blanken? Jij bent zelf een racist zoals je alles over 1 kan scheert'.



Ook een mooi stukje zelfreflectie voor wie de schoen past.
quote:Hanaa schreef op 29 juni 2016 @ 20:12:

Een schreeuwlelijkerd waar verder niks uitkomt dan stront en braaksel, die Syrische verdronken gezinnen nog een trap na geeft, etc....worden dat soort types gezien als heldinnen tegenwoordig????OMG!!! Wat zijn we diep gezakt in ons land...Eens. Mensen moeten van haar afblijven maar een heldin...nee. Sneu type eerder. En er komt inderdaad weinig fraais of positiefs uit haar mond.
quote:Baudolino schreef op 30 juni 2016 @ 10:06:

Grappig, dat het hier zomaar weer over 'ze' kan gaan, en 'de moslims', terwijl degenen die het hier het meest hartgrondig mee eens zijn, het absoluut niet pikken om zelf niet als individu aangesproken te worden. Dan is het huis te klein.

Dat komt altijd mooi naar voren in topics over racisme en zwarte piet enzo, "Hoezo de Nederlanders? en hoezo de blanken? Jij bent zelf een racist zoals je alles over 1 kan scheert'.



Ook een mooi stukje zelfreflectie voor wie de schoen past.Goed gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 30 juni 2016 @ 21:05:

[...]





Eens. Mensen moeten van haar afblijven maar een heldin...nee. Sneu type eerder. En er komt inderdaad weinig fraais of positiefs uit haar mond.Als je bedenkt wat er met Pim Fortuyn, Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali gebeurt is, dan mag je Ebru rustig dapper noemen. De bedreigingen komen en kwamen steeds maar weer uit dezelfde hoek.
quote:Baudolino schreef op 30 juni 2016 @ 10:06:

Grappig, dat het hier zomaar weer over 'ze' kan gaan, en 'de moslims', terwijl degenen die het hier het meest hartgrondig mee eens zijn, het absoluut niet pikken om zelf niet als individu aangesproken te worden. Dan is het huis te klein.

Dat komt altijd mooi naar voren in topics over racisme en zwarte piet enzo, "Hoezo de Nederlanders? en hoezo de blanken? Jij bent zelf een racist zoals je alles over 1 kan scheert'.



Ook een mooi stukje zelfreflectie voor wie de schoen past.



Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens is voor hun 22e in aanraking geweest met de politie. Dat is dus een heel grote groep die beeldbepalend is. Dan heb ik het nog niet eens over degenen die nog niet met de politie in aanraking zijn geweest, maar die zich toch misdragen. Het is dan toch niet raar dat er niet zozeer meer over individuen wordt gesproken als het om zo'n grote groep gaat?



Als meer dan de helft van de Nederlanders zou discrimineren of racist zou zijn dan is een reactie als Nederlanders zijn racistisch of discrimineren ook te begrijpen zijn. Het gaat echter maar om een klein deel van de Nederlanders die discrimineren of racistisch zijn, dus de kans dat iemand niet discrimineert of een racist is is dus klein.



Daarnaast vind ik het nogal een verschil dat Nederlanders andere Nederlanders er op aanspreken als zij discrimineren of racistisch zijn. Binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt er weinig gedaan aan het wangedrag van hun jongens. Het enige wat ik telkens hoor en zie is dat er beschuldigend naar anderen gewezen wordt.
quote:Tresmarias schreef op 30 juni 2016 @ 21:22:

[...]





Als je bedenkt wat er met Pim Fortuyn, Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali gebeurt is, dan mag je Ebru rustig dapper noemen. De bedreigingen komen en kwamen steeds maar weer uit dezelfde hoek.Helemaal mee eens!
quote:Pientjexxxx schreef op 30 juni 2016 @ 23:52:

[...]





Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens is voor hun 22e in aanraking geweest met de politie. Dat is dus een heel grote groep die beeldbepalend is. Dan heb ik het nog niet eens over degenen die nog niet met de politie in aanraking zijn geweest, maar die zich toch misdragen. Het is dan toch niet raar dat er niet zozeer meer over individuen wordt gesproken als het om zo'n grote groep gaat?



Als meer dan de helft van de Nederlanders zou discrimineren of racist zou zijn dan is een reactie als Nederlanders zijn racistisch of discrimineren ook te begrijpen zijn. Het gaat echter maar om een klein deel van de Nederlanders die discrimineren of racistisch zijn, dus de kans dat iemand niet discrimineert of een racist is is dus klein.



Daarnaast vind ik het nogal een verschil dat Nederlanders andere Nederlanders er op aanspreken als zij discrimineren of racistisch zijn. Binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt er weinig gedaan aan het wangedrag van hun jongens. Het enige wat ik telkens hoor en zie is dat er beschuldigend naar anderen gewezen wordt.



En wat is dat dan, 'in aanraking geweest met de politie'? Nogal een vaag begrip. Als je als verdachte gezien wordt maar onschuldig blijkt te zijn ben je in aanraking van de politie geweest. En aangezien de politie nogal van de racial profiling is en behoorlijk bevooroordeeld zit je daar al snel aan als Marokkaanse jongen. Het feit dat mijn blonde kinderen al jarenlang probleemloos zonder ID op zak lopen omdat ze toch nooit gecontroleerd worden maar Marokkaanse jongeren zich onder dezelfde omstandigheden heel regelmatig moeten identificeren zegt al genoeg. Je zegt dat er ook nog een groep is die zich misdraagt en er mee weg komt, dus dat de groep amokmakers eigenlijk nog groter is dan die helft. Ik denk dat massa's Nederlandse jongeren die rotzooi trappen of criminele dingen doen er mee wegkomen. Ofwel omdat ze niet op voorhand als verdachte gezien worden (het zal wel weer een lichtgetinte jongen zijn geweest, dus die blonde wordt bij voorbaat al over het hoofd gezien), of het feit wordt bij Marokkaanse jongens bestempeld als crimineel en bij Nederlandse jongens als 'boys will be boys' kwajongensstreken en daardoor vaker wegkomen met een vermanend vingertje terwijl buitenlandse jongeren een bon of een arrestatie tegemoet kunnen zien.



En Nederlanders die elkaar aanspreken op discriminatie? Laat me niet lachen. Dat is op dit forum al haast onbespreekbaar. En op een verjaardag waar ome Henk de gasten tracteert op het ene na het andere vooroordeel, de lachers op zijn hand heeft met racistische grapjes en besluit met 'het is toch zeker zo, dat negers nou eenmaal lui zijn' gaat echt niemand ome Henk eens even vertellen dat hij een dikke vette racist is.
@ maylina: Het feit dat mijn blonde kinderen al jarenlang probleemloos zonder ID op zak lopen omdat ze toch nooit gecontroleerd worden maar Marokkaanse jongeren zich onder dezelfde omstandigheden heel regelmatig moeten identificeren zegt al genoeg.



Goed voorbeeld voor je kinderen ben je dan als moeder. Je moet een ID kaart bij je hebben. Is gewoon verplicht. Omdat je toch nooit gecontroleerd wordt is de ID kaart niet nodig? Vreemde redenatie.

En omdat jouw kinderen zich " waarschijnlijk " netjes gedroegen , had de politie geen reden om ernaar te vragen Geluk dus voor jouw portemonnaie. De politie vraagt de ID kaart alleen als dat nodig is.

En je kan 100 van dit soort voorbeelden opnoemen, de cijfers liegen niet, en de beelden al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tresmarias schreef op 30 juni 2016 @ 21:22:

[...]





Als je bedenkt wat er met Pim Fortuyn, Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali gebeurt is, dan mag je Ebru rustig dapper noemen. De bedreigingen komen en kwamen steeds maar weer uit dezelfde hoek.



Grappig dat je Ayaan noemt. Die is door die lieve Ebru nog persoonlijk verlinkt bij Verdonk.



Als iémand een haatcampagne tegen Ayaan heeft opgezet, is het Ebru zelf wel.
quote:Pientjexxxx schreef op 30 juni 2016 @ 23:52:

[...]





Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens is voor hun 22e in aanraking geweest met de politie. Dat is dus een heel grote groep die beeldbepalend is. Dan heb ik het nog niet eens over degenen die nog niet met de politie in aanraking zijn geweest, maar die zich toch misdragen. Het is dan toch niet raar dat er niet zozeer meer over individuen wordt gesproken als het om zo'n grote groep gaat?



Als meer dan de helft van de Nederlanders zou discrimineren of racist zou zijn dan is een reactie als Nederlanders zijn racistisch of discrimineren ook te begrijpen zijn. Het gaat echter maar om een klein deel van de Nederlanders die discrimineren of racistisch zijn, dus de kans dat iemand niet discrimineert of een racist is is dus klein.



Daarnaast vind ik het nogal een verschil dat Nederlanders andere Nederlanders er op aanspreken als zij discrimineren of racistisch zijn. Binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt er weinig gedaan aan het wangedrag van hun jongens. Het enige wat ik telkens hoor en zie is dat er beschuldigend naar anderen gewezen wordt.



Binnen de Marokkaanse gemeenschap doet iedereen die het 'beter' doet die ik ken vrijwilligerswerk juist om te helpen dit probleem te voorkomen.

Ik heb Marokkaanse collega's die heel bewust met deze jongeren werken (niet 1 maar honderden) en daarnaast ook nog zelf huiswerkbegeleiding, sportactiviteiten etc.

Ik herken hier niks van.



Verder zou ik daarnaast eens willen zien hoeveel blonde jongens in aanraking komen met de politie als we daarop etnisch gaan profileren.

Een veel voorkomend beeld hier is samenwerking: De Hollands uitziende lieverdjes werken mee omdat bij hen de pakkans kleiner is, rijden de vluchtauto's etc.

Heb ik in ieder geval gehoord van de politie.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 01 juli 2016 @ 07:26:

[...]





Grappig dat je Ayaan noemt. Die is door die lieve Ebru nog persoonlijk verlinkt bij Verdonk.



Als iémand een haatcampagne tegen Ayaan heeft opgezet, is het Ebru zelf wel.Das waar ook.
quote:maylina schreef op 01 juli 2016 @ 05:05:

[...]





En wat is dat dan, 'in aanraking geweest met de politie'? Nogal een vaag begrip. Als je als verdachte gezien wordt maar onschuldig blijkt te zijn ben je in aanraking van de politie geweest. En aangezien de politie nogal van de racial profiling is en behoorlijk bevooroordeeld zit je daar al snel aan als Marokkaanse jongen. Het feit dat mijn blonde kinderen al jarenlang probleemloos zonder ID op zak lopen omdat ze toch nooit gecontroleerd worden maar Marokkaanse jongeren zich onder dezelfde omstandigheden heel regelmatig moeten identificeren zegt al genoeg. Je zegt dat er ook nog een groep is die zich misdraagt en er mee weg komt, dus dat de groep amokmakers eigenlijk nog groter is dan die helft. Ik denk dat massa's Nederlandse jongeren die rotzooi trappen of criminele dingen doen er mee wegkomen. Ofwel omdat ze niet op voorhand als verdachte gezien worden (het zal wel weer een lichtgetinte jongen zijn geweest, dus die blonde wordt bij voorbaat al over het hoofd gezien), of het feit wordt bij Marokkaanse jongens bestempeld als crimineel en bij Nederlandse jongens als 'boys will be boys' kwajongensstreken en daardoor vaker wegkomen met een vermanend vingertje terwijl buitenlandse jongeren een bon of een arrestatie tegemoet kunnen zien.



En Nederlanders die elkaar aanspreken op discriminatie? Laat me niet lachen. Dat is op dit forum al haast onbespreekbaar. En op een verjaardag waar ome Henk de gasten tracteert op het ene na het andere vooroordeel, de lachers op zijn hand heeft met racistische grapjes en besluit met 'het is toch zeker zo, dat negers nou eenmaal lui zijn' gaat echt niemand ome Henk eens even vertellen dat hij een dikke vette racist is.Precies. Eens.
quote:jo-elise schreef op 01 juli 2016 @ 07:10:

@ maylina:

Goed voorbeeld voor je kinderen ben je dan als moeder. Je moet een ID kaart bij je hebben. Is gewoon verplicht. Omdat je toch nooit gecontroleerd wordt is de ID kaart niet nodig? Vreemde redenatie.

.Waar lees je dat m geen id kaart bij zich heeft of haar kinderen er ook geen geeft?
quote:Het-groepje schreef op 01 juli 2016 @ 08:09:

[...]





Waar lees je dat m geen id kaart bij zich heeft of haar kinderen er ook geen geeft?

En waar lees jij dat Jo-elise dat schrijft?

M schrijft zelf dat haar kinderen al jaren probleemloos zonder ID rondlopen en Jo-elise stelt dat het verplicht is om een ID op zak te hebben.

Nergens in Jo's post staat dat M haar kinderen geen ID geeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 01 juli 2016 @ 08:06:

[...]





Das waar ook.Inderdaad, dat vergeten mensen dan opeens heel toevallig. Dat Ebru foetert op NederTurken die haar verraden, maar die zelf de naam van een ernstig door moslim-extremisten bedreigde activiste verraadt. Over snitchen gesproken. Dat Ebru diezelfde Ayaan een beroepsprovocateur en aandachtstrekster met een privé-oorlogsvoering noemt, die vooral niet moet denken dat ze bescherming moet krijgen, door de Nederlandse burgers betaald. En die Ayaan de schuld geeft van de dood van haar beminde Theo van Gogh, in plaats van Mohammed B. Overigens hebben zowel Ayaan en Theo meer talent en intellect in hun pink dan Ebru in haar hele lijf. Die kan namelijk alléén maar trappen.
quote:maylina schreef op 01 juli 2016 @ 05:05:

[...]





En wat is dat dan, 'in aanraking geweest met de politie'? Nogal een vaag begrip. Als je als verdachte gezien wordt maar onschuldig blijkt te zijn ben je in aanraking van de politie geweest. En aangezien de politie nogal van de racial profiling is en behoorlijk bevooroordeeld zit je daar al snel aan als Marokkaanse jongen. Het feit dat mijn blonde kinderen al jarenlang probleemloos zonder ID op zak lopen omdat ze toch nooit gecontroleerd worden maar Marokkaanse jongeren zich onder dezelfde omstandigheden heel regelmatig moeten identificeren zegt al genoeg. Je zegt dat er ook nog een groep is die zich misdraagt en er mee weg komt, dus dat de groep amokmakers eigenlijk nog groter is dan die helft. Ik denk dat massa's Nederlandse jongeren die rotzooi trappen of criminele dingen doen er mee wegkomen. Ofwel omdat ze niet op voorhand als verdachte gezien worden (het zal wel weer een lichtgetinte jongen zijn geweest, dus die blonde wordt bij voorbaat al over het hoofd gezien), of het feit wordt bij Marokkaanse jongens bestempeld als crimineel en bij Nederlandse jongens als 'boys will be boys' kwajongensstreken en daardoor vaker wegkomen met een vermanend vingertje terwijl buitenlandse jongeren een bon of een arrestatie tegemoet kunnen zien.



En Nederlanders die elkaar aanspreken op discriminatie? Laat me niet lachen. Dat is op dit forum al haast onbespreekbaar. En op een verjaardag waar ome Henk de gasten tracteert op het ene na het andere vooroordeel, de lachers op zijn hand heeft met racistische grapjes en besluit met 'het is toch zeker zo, dat negers nou eenmaal lui zijn' gaat echt niemand ome Henk eens even vertellen dat hij een dikke vette racist is.Dan moeten zij ome Henk geen reden geven om dat te doen op een verjaardag. Wordt een beetje moe van dat alles maar kunnen doen en niks mogen zeggen anders discrimineer je. Het is zoals het is!
En trouwens mijn zoon is blond en wordt ook overal tussen uit gehaald om zich of te legitimeren of staande gehouden met zijn auto! Wat een discriminatie zeg!
quote:YellowDiamond schreef op 01 juli 2016 @ 08:21:

[...]



En waar lees jij dat Jo-elise dat schrijft?

M schrijft zelf dat haar kinderen al jaren probleemloos zonder ID rondlopen en Jo-elise stelt dat het verplicht is om een ID op zak te hebben.

Nergens in Jo's post staat dat M haar kinderen geen ID geeft. Waarom vind ze dan dat diegene niet het goede voorbeeld geeft? J e heeft een hel foeterpartijtje over een id kaart.
quote:Lovely7 schreef op 01 juli 2016 @ 08:32:

[...]



Dan moeten zij ome Henk geen reden geven om dat te doen op een verjaardag. Wordt een beetje moe van dat alles maar kunnen doen en niks mogen zeggen anders discrimineer je. Het is zoals het is!

De omes henk die ik ken vragen me serieus of we volgende week ook zo'n last gaan krijgen van al die moslims die schapen op hun balkon slachten.

En komen daarna met nog tien sprookjes aan (oa dat mijn zevenjarige vast vaak voor hoer wordt uitgescholden door moslims want dat doen ze)

Als ik bijv iets zeg over het zwerfvuil in de straat dan weet de man (die zijn dorp niet uitkomt) mij precies uit te leggen dat de moslims dat bij mij in de straat veroorzaken.

Het is gewoon bullshit wat die mensen uitkramen en dat wordt gezien als amusant. Of nog erger: Door mensen als jij gezien als waar.
quote:Het-groepje schreef op 01 juli 2016 @ 21:33:

[...]



De omes henk die ik ken vragen me serieus of we volgende week ook zo'n last gaan krijgen van al die moslims die schapen op hun balkon slachten.

En komen daarna met nog tien sprookjes aan (oa dat mijn zevenjarige vast vaak voor hoer wordt uitgescholden door moslims want dat doen ze)

Als ik bijv iets zeg over het zwerfvuil in de straat dan weet de man (die zijn dorp niet uitkomt) mij precies uit te leggen dat de moslims dat bij mij in de straat veroorzaken.

Het is gewoon bullshit wat die mensen uitkramen en dat wordt gezien als amusant. Of nog erger: Door mensen als jij gezien als waar.T is dan natuurlijk ook erg normaal om schapen te slachten op het balkon. Hoe durven wij Nederlanders daar wat van te zeggen!
quote:Tresmarias schreef op 30 juni 2016 @ 21:22:

[...]





Als je bedenkt wat er met Pim Fortuyn, Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali gebeurt is, dan mag je Ebru rustig dapper noemen. De bedreigingen komen en kwamen steeds maar weer uit dezelfde hoek.Juist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven