Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ligt er wel een beetje aan hoe je de relaties vormt geeft denk ik. Ik zou niet nog een minnaarsrelatie willen zoals ik met Date heb. Maarreh.. Nou eh.. Misschien past een leuke meneer er best bij.
Yeah, een nieuwe date met J gepland. Nog ruim twee weken aftellen, maar dat is te overzien!

Nu nog bedenken of ik, indien praktisch haalbaar , all the way wil gaan.



Alle reacties Link kopieren
Waar hangt het vanaf?
...
Alle reacties Link kopieren
Twijfel je alleen over het praktisch haalbare gedeelte?
@roos en @theemok:

Het hangt er vooral vanaf of ik het durf door te zetten.

En ik wil eigenlijk de keuze van te voren maken, en me niet op dat moment mee laten slepen in the heat of the moment.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ben benieuwd als je besluit om het niet te doen, of je dat inderdaad vol kunt houden als je geil en gewillig in zijn bed ligt.
Alle reacties Link kopieren
Yes, lang getwijfeld, nu toch gedaan in gekke bui, er staat een triple PAK gepland voor volgende week donderdag! Nog acht nachtjes slapen en ben nu al zenuwachtig, dat gaat nog wat worden



Mannen weten van niks op vaste seksvriendje na die op eigen verzoek de laatste in de rij is...
Alle reacties Link kopieren
Is dat dan ook een opdrachtje van het vaste seksvriendje BHM, 3 mannen op een rij?



Moppie, wat voor soort date heb je dan? Het is natuurlijk onzin dat je persé seks moet hebben op een date, maar als je een hotelbed geboekt hebt, dan is het wel een uitdaging om niet all the way te gaan als jullie allebei gretig naakt in bed liggen.
Alle reacties Link kopieren
Het is in zoverre geen opdrachtje dat het idee van mij kwam, maar seksvriendje heeft me wel gepusht om het te doen zeg maar.
quote:Phoebal schreef op 29 juni 2016 @ 19:44:

Is dat dan ook een opdrachtje van het vaste seksvriendje BHM, 3 mannen op een rij?



Moppie, wat voor soort date heb je dan? Het is natuurlijk onzin dat je persé seks moet hebben op een date, maar als je een hotelbed geboekt hebt, dan is het wel een uitdaging om niet all the way te gaan als jullie allebei gretig naakt in bed liggen.



We gaan ergens iets eten. Tot nu toe hebben we dat soort dates: museum, wat eten, kroegje.

En dan ergens flink staan zoenen. In het museum, in de kroeg, in de trein

Als we verder willen gaan, moeten we wat regelen. Maar behalve uitspreken dat we daarover dromen en fantaseren zijn we nog niet geraakt.
quote:theemok2 schreef op 29 juni 2016 @ 19:23:

Hmmm, ben benieuwd als je besluit om het niet te doen, of je dat inderdaad vol kunt houden als je geil en gewillig in zijn bed ligt.



Als ik bij hem in een bed beland niet nee. Dat weet ik wel zeker.

Maar dat bed zou nog wel geregeld moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Moppie, ah ja, dan snap ik je twijfel wel. Je kunt in ieder geval een doosje condooms aanschaffen en go with the flow doen. Of gewoon een balletje opgooien wat voor date je er nu van gaat maken.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2016 08:22
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
God ik lach me dood. Gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Wie wordt er nu geil van een clown...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een beeld van Bassie voor me, ik zeg mijn date zo af. Dit komt niet meer goed
quote:Phoebal schreef op 01 juli 2016 @ 07:53:

Wie wordt er nu geil van een clown...



Niet?

Ikke wel hoor.

De gedachte aan dat oranje haar, die grote roooode mond...
Alle reacties Link kopieren
Het was toch likken als Lassie ipv likken als Bassie?
Alle reacties Link kopieren
En als de grootte van de schoenen iets zegt over de grootte van de paal...
Alle reacties Link kopieren




Straks een kennismakingsdate. Weet niet precies wat hij in petto heeft maar het is iets geheel verticaals en nog leerzaam ook geloof ik.

Ben heel benieuwd.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat je hebt gemist? Een clown die zichzelf in de aanbieding gooide en nog om zijn eigen non-grapje lachte ook.



Heffun op je kennismakingsdate!
Alle reacties Link kopieren
Ook benieuwd Roos. We lezen vast wel ergens een verslagje :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m afgezegd, zie het echt niet zitten om mezelf met dit prutweer op de fiets te gooien. Maar nou komt die $%$#$^ niet online en heeft het dus niet gelezen.

Mannen!
...
Alle reacties Link kopieren
Oh niet handig... Kan ie jou niet ergens ophalen? Met een pluutje naar de bushalte lopen ook geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Mja, dat was allemaal een optie geweest als we hadden kunnen overleggen en hij een beetje standby was geweest.

Voor nu ben ik er klaar mee. Ik snap dat niet hoor, je berichten niet meer lezen vlak voor een meet. Ben daar al vaker de brug mee opgegaan, zat ik thuis en hij was op plek van bestemming. Zo onhandig.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven