Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
Ha hopps, van harte welkom hier. Succes met het programma! De richtlijn van WW is dat je 0,5 tot 1 kilo per week afvalt. Ik verlies de laatste maanden gemiddeld zo'n 3 ons per week. Maar ik merk dat ik echt andere gewoontes heb aangeleerd. Ik ben dus tevreden met hoe het nu gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn resultaat weer, Samarkand! En die witlofsalade klinkt heurlijk! :D



Wat fijn dat je er weer goed in zit Single, you can do this! :D



Welkom Hopps! Schrijf gezellig mee!



Ik zit er echt lekker in deze week, heb een planning gemaakt en houd me er ook aan.

Heb alles ook gewoon in de app ingevoerd voor de komende dagen, dus elke hap staat eigenlijk al vast.

Vond ik eerder wat benauwend, maar vind het nu wel prettig merk ik!

Neem niet weg dat ik het wel lastig vind, nu mijn vriend een paar dagen van huis is.

Eerder at ik dan alles wat los en vast zat, want dan was ik alleen. Dat gevoel zit er nog wel een beetje, maar merk wel dat ik dat heel gemakkelijk aan de kant kan zetten.

Verstandige keuzes in huis en weinig lekkers, dus het komt helemaal goed :D
Alle reacties Link kopieren
Oh Dorii, dat klinkt goed zeg! Een plan hebben werkt idd het beste om moeilijke dagen te doorstaan. Hoe lang ben je nog alleen thuis?

Vaste gewoontes doorbreken is zo moeilijk, dus ik ben vanaf hier trots!
Alle reacties Link kopieren
Aah, dankje Samarkand! :D

Maandagochtend is hij weer thuis, het weekend moet ik nog wel ff doorkomen, maar komt wel goed.

Vandaag nog even knallen op 't werk, biiiijna weekend!! :D
strak plan zet hem op dit weekend
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet liegen, had het net wel ff moeilijk.

Om kwart voor zeven was ik thuis en moest ik nog eten.

Op het station stond ik in de patatlucht van de friettent en toen we met de bus langs ons favoriete afhaalrestaurant reden, had ik al bijna thuisbezorgd.nl ingetypt op mn telefoon.

Uiteindelijk niet gedaan, gewoon lekker scholfilet gebakken, aardappels en bloemkool erbij (lust m'n vriend niet, ik neem het ervan!).

Als toetje een mini-twister voor 2sp. Heerlijk!

Trots op mijn keuzes!



Nu ga ik mijn pyamabroek aantrekken en mijn gezicht wassen, want ik ben in staat om nog naar de supermarkt te lopen voor een zak chips! Zodra ik m'n sloffen aanheb en er een kop thee voor mn neus staat, zal die drang ook wel weer meevallen.

Blij dat ik hier af en toe even mijn moeilijkere momenten kan delen ^^
Goed gedaan Dorrii dat zijn de moeilijkste momenten als je moe bent en eigenlijk geen zin hebt om te koken , petje af !

Met de rest ook alles goed ?
Wees trots op jezelf dorii.



Ik ga zo naar bed ben moe en dan wil ik eten zoeken en daar begint single niet aan
Jaaaaaaaaa de -15kg is een feit op naar een volgend doel even bedenken of dat dat de 115 word of dat ik er nog een mini doel tussen prop.
Yes Single goed gedaan

Op naar de 115 kilo !!
Alle reacties Link kopieren
Yess!! Wat goed Single!! Wat een klapper! :D

Super! :D

Je gaat gewoon keihard naar die 115 joh! Lekker hoor
Ben er echt super blij mee op naar mijn volgende doel
Goed gedaan Single!!
bedankt hopps
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat goed Single!



Hier even een kort berichtje, druk dagje vandaag, zo lekker mijn bed in. Maar hier ook toch weer mooi afgevallen. Nu in totaal -4,5kg in 4 weken. Ik ben er heel blij mee
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de hele dag in stuiter-modus Single?

Heb je al bepaald wat je volgende doel is? De 115 of doe je er nog een tussendoel bij?



Vandaag de laatste dag alleen thuis, natuurlijk mis ik mijn vriend, maar vond een paar dagen alleen helemaaal niet erg.

Zeker sinds hij overspannen thuis is komen te zitten, heb ik weinig tijd écht voor mezelf gehad.

Dus dat was wel even fijn. Hij heeft de tijd van z'n leven daar en we hebben regelmatig ff gebeld.

Maar ben blij dat hij vannacht weer thuiskomt



Vanmiddag ga ik naar mijn beste vriendin en haar 2 kindjes en daar eet ik ook.

Ben benieuwd wat we gaan koken, heb er in ieder geval ruim wat punten voor weggezet, want ik weet dat ze niet altijd supergezond eten.

Kans is groot dat ze frietjes wil halen of iets anders wil bestellen.

Ga niet mijn eigen eten meenemen, maar ga wel bewuste keuzes maken en niet te veel eten.

Morgen weer wegen, dus met dat in mijn achterhoofd moet het wel goed komen..
Menx wat goed



Dorii wees trots op jezelf dat je de verleidingen zo goed heb weerstaan weet zeker dat je er maandag op de weegschaal voor word beloond.



Ik heb er toch nog een tussen doel tussen gepropt ik ben een beetje van de getallen Maar als ik op de 116.6 zit zit ik kwa kilo`s dichter bij de 100 dan dat ik zit bij mijn start gewicht. Ik zie het als symbolisch doel en dan door naar de 115.



Krijg als het goed is deze week mijn nieuwe wandel shirt binnen en zie dat echt als een beloning voor de -15kg
Alle reacties Link kopieren
O, dat is een mooi doel ja!

Ik ben normaal gesproken niet echt van de cijfers, maar met afvallen wel.

Dan reken ik ineens percentages uit en alles..
percentages doe ik dan weer niet aan maar deze getallen vind ik dan wel weer grappig om uit te reken. Na de 115 zal de -20kg in beeld komen en dan zal ik ook onder een bmi van 40 willen duiken.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk werd het inderdaad friet.

Had het zelf uiteraard niet gekozen (zeker de dag voor mijn weegdag niet), maar spijt heb ik er niet van.

Het is gewoon zo. Na weightwatchers zullen er ook dit soort onverwachte momenten zijn, niks aan te doen.

Ben erg benieuwd naar morgenavond. Zin in de nieuwe week!
zulke dingen horen er ook bij hier a.s vrijdag ook een etentje en zaterdagochtend wegen het hort er bij ik ga het wel zien of ik moet voor een keertje vrijdag wegen dat kan ook. Dan speel ik een klein beetje vals
Inderdaad w mogen echt wel eens een keer friet of iets anders minder gezonds .

Gisteren en vandaag bbq gehad met helaas weinig groene salades of gegrilde groente. Dat vind ik wel weer jammer maar ach ja overleven we ook weer wel ;)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat we er hetzelfde over denken.

En het is natuurlijk ook niet zo dat je van 1 frietje een kilo aankomt.

Het hoort er inderdaad gewoon bij!

We zien het morgen wel!
Het moet gewoon kunnen van je week punten ik heb gisteren ook 1 churro op kwam een vriendin tegen en die had ze gekocht.



Weeg jij thuis helemaal niet Dorii?
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie klapper heb je gemaakt Single!! Wat ga je goed, ondanks de slechte dagen toch een heel mooi resultaat!



Dorii, frietjes zijn niet eens zo heel vreselijk veel punten. Het gaat pas mis bij de mayonaise en eigenlijk houd ik nog meer van satesaus. Fijn dat je vriend weer bijna thuis is.



Menx, mooi resultaat!!



Wij waten het weekend weg om onze kampeeruitrusting uit te proberen. In een gebied zonder internetdekking, dus ik was er helemaal uit. Heerlijk gehad, maar qua eten niet zo wel goed. Vrijdag frietjes op, want te veel regen om voor de tent te koken. Zaterdag terras met bitterballen en een wijntje. Gelukkig ook veel bewogen. Morgen weer een nieuwe dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven