Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Dualla schreef op 01 juli 2016 @ 20:49:

Waarom geloof ik dit niet: https://www.facebook.com/ ... 73.100000855522797&type=3 Wie verzint zoiets
Alle reacties Link kopieren
Een HIV banaan. Wie heeft ze al in huis?
Geen HIV-bananen hier, gewoon van die ordinaire geel/groene die bruin worden, zonder afwijkende kleurtjes in de schil.



Iemand al de "verkleden als een eenhoorn" mafkezerij voorbij zien komen? Ik wel, en reageerde. Dat leverde me een PB op dat ik er in getrapt was en nu hetzelfde op mijn tijdlijn moest zetten. En waarvoor? Breast cancer awareness....

Tuurlijk, want de zieken worden zo blij van dat eenhoorngereutel en onderzoekers gaan er wonderen door verrichten....
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog niet gespot Bijzonder. Gelukkig, zou ik bijna zeggen
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 01 juli 2016 @ 21:21:

Een HIV banaan. Wie heeft ze al in huis?



Hier op de kletspagina is iemand in paniek dat er wordt gezegd dat het een hoax is, daar dat ze net een banaan aan haar zoontje gaf die écht rood was van binnen. Een foto die ze had geplaatst toonde wat donker verkleurde plekjes, net als dat je het aan de buitenkant hebt.

Als er acht wat was ingespoten had de schil aan de buitenkant geperforeerd én dus bruin/verrot geweest, dus dat had zeker opgevallen.



De nodige reacties er onder, kind moet een hiv-test ondergaan volgens sommigen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Dualla schreef op 01 juli 2016 @ 20:49:

Waarom geloof ik dit niet: https://www.facebook.com/ ... 73.100000855522797&type=3 Omdat die virussen niet overleven buiten bloed,Dus zelfs al zouden die bananen bestaan, er kan niks gebeuren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 juli 2016 @ 22:19:

[...]





Hier op de kletspagina is iemand in paniek dat er wordt gezegd dat het een hoax is, daar dat ze net een banaan aan haar zoontje gaf die écht rood was van binnen. Een foto die ze had geplaatst toonde wat donker verkleurde plekjes, net als dat je het aan de buitenkant hebt.

Als er acht wat was ingespoten had de schil aan de buitenkant geperforeerd én dus bruin/verrot geweest, dus dat had zeker opgevallen.



De nodige reacties er onder, kind moet een hiv-test ondergaan volgens sommigen..



Echt? Een banaan is toch wel vaker bruin van binnen?
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit soort berichten de laatste tijd ook steeds vaker voorbij komen:



Voor onze nieuwe collectie haarbandjes die volgende week uitkomt zijn wij opzoek naar 3 modelletjes.



-plaats hieronder een foto van je prinses

-deel dit bericht openbaar



Succes ????????????



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren




















Alle reacties Link kopieren
In de vraag en aanbod hoek:

Plaatje van een kat op een schutting. Te koop: straatkat, is irritant en komt elke dag even gluren. Te koop voor €1399. Bij overeenkomst van prijs, graag zelf vangen



Wat ik ook niet begrijp, mensen die allerlei acties van bedrijven liken om iets te kunnen winnen. Komen echt dagelijks voorbij. Zit jouw naam in dit bericht? Dan win je... Bla bla
Alle reacties Link kopieren
Haha, hij is er weer:



This year July has 5 fridays 5 saturdays and 5 sundays. This happens once every 823 years. This is called money bags. So copy this to your status and money will arrive within 4 days. Based on Chinese philosophy of Feng Shui. Those who read and do not copy will be without money. So let's all try our luck at this and see what happens!! ????



Een vriend van mij heeft eronder geschreven:



How did they do it 832 years ago without Facebook? :-)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Zomer28 schreef op 02 juli 2016 @ 08:12:

In de vraag en aanbod hoek:

Plaatje van een kat op een schutting. Te koop: straatkat, is irritant en komt elke dag even gluren. Te koop voor €1399. Bij overeenkomst van prijs, graag zelf vangen



Wat ik ook niet begrijp, mensen die allerlei acties van bedrijven liken om iets te kunnen winnen. Komen echt dagelijks voorbij. Zit jouw naam in dit bericht? Dan win je... Bla blaKwam ik gisteren ook tegen, iets voor kleutermeubels of zoiets. Nou bij die namen stond echt geen Jan Piet of Klaas, maar ga naar een willekeurige basisschool, en je kunt zo alle namen afstrepen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Bij_Zonder schreef op 30 juni 2016 @ 20:47:

"Ik ben zo superduper blij, echt ontzettend blij nu!"



Nou, eh, goh... fijn voor je?

Mensen gaan informeren waarom diegene zo blij is. Reageert de partner:"Haha, de reden wordt vanzelf nog duidelijk hoor!"

Reageert diegene zelf weer:"Mensen worden persoonlijk geïnformeerd hoor, niet alles hoeft op Facebook!"



Aaarghh!!! Begìn er dan ook niet over!! Heb me in kunnen houden en maar gewoon helemaal niet gereageerd, geen zin in gezeik.Gewoon reageren met: zwanger zeker?'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een parel. Ik zit in een crea-bea groep waar mensen hun knutselwerken aan elkaar tonen. Het is een zeer vreedzame groep, er wordt niet gekat, belachelijk gemaakt, iets 'spuuglelijk' gevonden. En dat mag al een wonder zijn, zeker op FB.

Nee, men post de kunstwerken om anderen te inspireren.

Werkt dus prima.



Sinds een tijdje zit een nieuw iemand op de groep, die enthousiast meedoet. Alleen, ze is een beginner, en daarmee zijn haar werkjes nogal eenvoudig. Geeft niet, iedereen moet het leren. Ze krijgt dan ook wel likes.

Daarnaast zitten een paar mensen die echt enorm mooie dingen maken en daarmee de nodige likes ontvangen. Een heleboel likes.



Echter, de nieuwe vrouw is nogal onzeker en heeft vanochtend een bom gedropt met de vraag of de anderen haar als concurrentie zien maar dat dat helemaal niet hoeft want zijzelf krijgt maar 2-3 likes en 'hullie' wel 50.





Inmiddels zijn voor- en tegenstanders hopeloos over elkaar heengebuiteld en is de stemming zwaar verdeeld....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Omg, zeuren over likes
Diep triest zulke mensen
Alle reacties Link kopieren
Vandaag via via op mijn tijdlijn zie ik een statusupdate:



*12 uur geleden* "Vanavond opeens een aangename verrassing! Van de week maak ik bekend wat het is."



Tig reacties met 'Spannend!', 'Mag je raden?' en één iemand met 'Zeg dan niks'.



Anyway....niet veel later:



*11 uur geleden* "Nou jullie hebben geluk. Hierbij dus de verrassing."



Bleek het om een fotoshoot van haar hond the gaan, ze kon het geloof ik toch niet voor zich houden....
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 03 juli 2016 @ 14:24:

Ik heb weer een parel. Ik zit in een crea-bea groep waar mensen hun knutselwerken aan elkaar tonen. Het is een zeer vreedzame groep, er wordt niet gekat, belachelijk gemaakt, iets 'spuuglelijk' gevonden. En dat mag al een wonder zijn, zeker op FB.

Nee, men post de kunstwerken om anderen te inspireren.

Werkt dus prima.



Sinds een tijdje zit een nieuw iemand op de groep, die enthousiast meedoet. Alleen, ze is een beginner, en daarmee zijn haar werkjes nogal eenvoudig. Geeft niet, iedereen moet het leren. Ze krijgt dan ook wel likes.

Daarnaast zitten een paar mensen die echt enorm mooie dingen maken en daarmee de nodige likes ontvangen. Een heleboel likes.



Echter, de nieuwe vrouw is nogal onzeker en heeft vanochtend een bom gedropt met de vraag of de anderen haar als concurrentie zien maar dat dat helemaal niet hoeft want zijzelf krijgt maar 2-3 likes en 'hullie' wel 50.

[afbeelding]



Inmiddels zijn voor- en tegenstanders hopeloos over elkaar heengebuiteld en is de stemming zwaar verdeeld....Triest.
quote:Bij_Zonder schreef op 30 juni 2016 @ 20:47:

"Ik ben zo superduper blij, echt ontzettend blij nu!"



Nou, eh, goh... fijn voor je?

Mensen gaan informeren waarom diegene zo blij is. Reageert de partner:"Haha, de reden wordt vanzelf nog duidelijk hoor!"

Reageert diegene zelf weer:"Mensen worden persoonlijk geïnformeerd hoor, niet alles hoeft op Facebook!"



Aaarghh!!! Begìn er dan ook niet over!! Heb me in kunnen houden en maar gewoon helemaal niet gereageerd, geen zin in gezeik.Je schimmelinfectie is weer over?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 juli 2016 @ 18:57:

[...]





Je schimmelinfectie is weer over? Die ga ik onthouden Heb ook z`n iemand die van die vage teksten plaatst die volg ik niet meer maar nu wel even doen even kijken hoe haar gevoel voor humor is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven