Windjesfetish

23-06-2016 16:47 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geraak dus opgewonden van dames die winden laten. Bij voorkeur met hard geluid en lekker lang.... ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond. Maar de meeste verklaren me natuurlijk voor gek en vinden het goor ( begrijpelijk). Dus ik spreek hier zelden of nooit over natuurlijk. Op Internet veel info over scheetfetish gevonden. En veel mannen hebben deze kick blijkt. Dus ik ben niet uniek hierin. Nou laat maar komen de verwerpelijke reacties of vrouwen die ook ruimdenkend zijn. :-) Zijn er vrouwen die dit voor hun vriend / man zouden doen?
Alle reacties Link kopieren
Tja... ik las er ook 1 die word opgewonden van horloges.... maar ik denk dan gewoon laat die man in zijn waarde. Of iemand die werd opgewonden van stinkpoten.

Zolang je jezelf niet insmeert met poep vind ik het nog wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:54:

Hengelen is verboden pik. Je hoeft me niet te PB-en.Je doet je naam wel eer aan gezien dit onderwerp. Je keept met scheten uit je gat. Een GateKeeper.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 23 juni 2016 @ 20:53:

[...]



Ik ben hoogzwanger en als je hoort wat er aan geluiden uit mijn aarsje komen, dan valt het reuze mee dat de spetters hier niet op het plafond zitten.

En stinken, niet te doen die lucht.



Vind je het wat?Zeker.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 21:10:

.... .
Alle reacties Link kopieren
[quote]Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 21:10:-
Alle reacties Link kopieren
He iedereen ze eigen ding. Wist alleen niet dat deze fetisj uberhaupt bestond. Begrijp ook eerlijk gezegd niet wat je wil bereiken met dit topic, want je begrijpt dat het merendeel van de vrouwen hier (denk zelfs bijna allemaal) het wel een rare gewoonte vind.
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt serieus dat ik je ga vertellen over mijn scheten in een PB? Over hoe ze klinken en ruiken enz. Mottig ben je.
Alle reacties Link kopieren
quote:laura23 schreef op 24 juni 2016 @ 03:28:

He iedereen ze eigen ding. Wist alleen niet dat deze fetisj uberhaupt bestond. Begrijp ook eerlijk gezegd niet wat je wil bereiken met dit topic, want je begrijpt dat het merendeel van de vrouwen hier (denk zelfs bijna allemaal) het wel een rare gewoonte vind.Zou jij het doen voor je vriend als hij daar geil van zou worden? Eerlijk antwoord he... :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:01:

Gast, jij hebt echt therapie nodig of een knuffel met een stoel in t gezicht.Nog een leuk weetje. GateKeeper wenst dat ik bewerkt word met een stoel. Ik las in een ander topic over scheten dat zij het fijn vind om haar scheetjes op te vangen in haar hand en onder de neus van haar vriend te stoppen en dan vraagt of het naar popcorn ruikt.
quote:OldWood schreef op 24 juni 2016 @ 03:43:

Jij denkt serieus dat ik je ga vertellen over mijn scheten in een PB? Over hoe ze klinken en ruiken enz. Mottig ben je.



Heerlijk



Offtopic: lieverd, gaat het goed met je en hoe lang moet je nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 17:07:

[...]





Jij vind mijn spelling slecht. Maar jij kan niet goed lezen. Geef niks hoor dat je mannen haat. Je kan altijd nog pot worden cute
quote:Tommy83 schreef op 24 juni 2016 @ 08:07:

[...]



Nog een leuk weetje. GateKeeper wenst dat ik bewerkt word met een stoel. Ik las in een ander topic over scheten dat zij het fijn vind om haar scheetjes op te vangen in haar hand en onder de neus van haar vriend te stoppen en dan vraagt of het naar popcorn ruikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 24 juni 2016 @ 03:43:

Jij denkt serieus dat ik je ga vertellen over mijn scheten in een PB? Over hoe ze klinken en ruiken enz. Mottig ben je.Ja why not. Bij de dokter moet je ze soms ook kunnen beschrijven....
Alle reacties Link kopieren
Je begrijpt niet dat de dames hier niet zo gediend zijn van je sneue gehengel om scheetverhalen? Niet hier op het topic en niet in PB?



Weet je wat de woorden hengelen, staffen en bannen betekenen?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 juni 2016 @ 12:50:

Je begrijpt niet dat de dames hier niet zo gediend zijn van je sneue gehengel om scheetverhalen? Niet hier op het topic en niet in PB?



Weet je wat de woorden hengelen, staffen en bannen betekenen?nee leg is uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 25 juni 2016 @ 14:37:

[...]

nee leg is uit

Commandeer je hondje en blaf zelf.

Lees anders de spelregels van dit forum even.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 juni 2016 @ 14:46:

[...]



Commandeer je hondje en blaf zelf.

Lees anders de spelregels van dit forum even.Ok Roosje
Alle reacties Link kopieren
quote:Victoriaatje schreef op 23 juni 2016 @ 16:53:

jij moet een vrouw hebben die biefstuk met eitjes en chilli con carne supers vindt!Haha ja... staat alleen een beetje lullig op een datingsite profiel....
Is er niet een scheetfetisjforum, ipv dit op Viva te gooien? Wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:intothewild schreef op 25 juni 2016 @ 15:06:

Is er niet een scheetfetisjforum, ipv dit op Viva te gooien? Wat wil je met dit topic?Staat duidelijk beschreven. Onderaan. Maar ik weet al voldoende. :-)
quote:Tommy83 schreef op 25 juni 2016 @ 12:39:

[...]



Ja why not. Bij de dokter moet je ze soms ook kunnen beschrijven....Ja,bij de dokter. Niet bij een random geilneef die daar toevallig om vraagt. Oldwood is geen fetishdispenser, ze is een persoon.
quote:Tommy83 schreef op 25 juni 2016 @ 15:12:

[...]



Staat duidelijk beschreven. Onderaan. Maar ik weet al voldoende. :-)Wat schiet jij ermee op te weten of een random vrouw op een forum dat wel/niet voor d'r vriend zou doen? Sommige vrouwen vast wel, sommige vrouwen vast niet. Zo werkt het in the real world vast ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:intothewild schreef op 25 juni 2016 @ 15:27:

[...]





Wat schiet jij ermee op te weten of een random vrouw op een forum dat wel/niet voor d'r vriend zou doen? Sommige vrouwen vast wel, sommige vrouwen vast niet. Zo werkt het in the real world vast ook.Sommige? Haha bijna geen 1
Alle reacties Link kopieren
quote:RosesAreRed schreef op 23 juni 2016 @ 16:55:

Lekker belangrijk wat een ander daarvan vindt. Zoek een lekker wijf die flink gas kan geven. Enjoy.Toffe reactie
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat deze fetisj bestond. Maar in dat geval wil ik je wel de tent uit ruften. Ik kan er soms aardig wat van, gezien m'n PDS. Bij mijn vriend werk ik hem hiermee op de lachspieren en heeft hij ook al een toepasselijke bijnaam voor mij gevonden waarmee hij mij liefdevol lachend toespreekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven