Mogelijk zwanger

02-07-2016 02:23 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
30 juni hebben mijn partner en ik onveilig seks gehad, ik ben niet binnengeweest en ook niet klaargekomen maar wel vocht uit mijn penis gekomen. (Droog seks dus alleen wrijven met penis over kut) We hebben binnen 24 uur Morning after pil genomen en mijn partner neemt medicatie in "ponstyl (ponstel) 500 Mg" die zou volgens Google zwangerschap moeten tegenhouden. Verder kwam er witte afscheiding uit vagina. Mijn vraag is nu hoe groot is de kans dat ze zwanger is? Alvast bedankt

Zwanger?

Totaal aantal stemmen: 41

Ja (34%)
Nee (66%)
Er is een algemeen zwanger of niet topic

De kans is klein maar de enige manier waarop je er achter komt is een zwangerschapstest te doen wanneer ze niet ongesteld wordt.



"ponstyl (ponstel) 500 Mg" die zou volgens Google zwangerschap moeten tegenhouden

dit moet je vergeten, wat een onzin

als jullie zwangerschap willen tegenhouden dan moet je of geen seks hebben of anticonceptiemiddelen gebruiken. een morning after pil is overigens geen anticonceptiemiddel maar een noodoplossing.

Als jullie van plan zijn om vaker met elkaar te vrijen zou ik dus maar samen nadenken over de opties.
Ik vind jullie wel heel krampachtig met sex omgaan...is het verboden in jullie cultuur of zo?
Alle reacties Link kopieren
De kans is heel groot! 99%
Klein. In voorvocht zitten geen zaadcellen, alleen als je vlak ervoor al bent klaargekomen, je bent niet in haar gekomen EN ze heeft de MAP genomen....???



Wat denk je dat jouw zaad is.. Superman?



En laat haar aan de pil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zwanger!! Damn, daar zit je de rest van je leven aan vast kid!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ga wel van een 3ling uit...
Alle reacties Link kopieren
quote:Wieoowiej schreef op 02 juli 2016 @ 03:07:

Ga wel van een 3ling uit...Als het daar bij blijft........You're so screwed!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
"we' hebben binnen 24 uur de morning afterpil genomen?





heb jij hem met vla of met water ingenomen, dat maakt verschil natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 juli 2016 @ 02:44:

Ik vind jullie wel heel krampachtig met sex omgaan...is het verboden in jullie cultuur of zo?

Het zou zomaar kunnen. Als ik Ponstyl in die spelling google, kom ik op allerlei franstalige Marokkaanse sites uit. In het engels (o.a. VS) heet het Ponstel.



TO, ik kende het niet maar het blijkt een NSAID te zijn, een pijnstiller in dezelfde categorie als ibuprofen. Helpt wel tegen menstruatieklachten, maar niet tegen zwangerschap! Als ze wel de MAP neemt, waarom dan niet aan de gewone anticonceptiepil?
quote:lux. schreef op 02 juli 2016 @ 03:05:

Klein. In voorvocht zitten geen zaadcellen, alleen als je vlak ervoor al bent klaargekomen, je bent niet in haar gekomen EN ze heeft de MAP genomen....???



Wat denk je dat jouw zaad is.. Superman?



En laat haar aan de pil gaan..Ehm... Nee doe gewoon een condoom om in plaats van die ellendige hormonen slikken.
http://www.womenonwaves.org/nl/page/670/safe-sex Lees hier alsjeblieft over het hebben van veilige seks. Mijn eerste gedachte is ook dat jullie of een van beide uit een cultuur komt waar seks (voor het huwelijk) taboe is. Die Ponstel is een pijnstiller vergelijkbaar met Ibuprofen en dat voorkomt dus geen zwangerschap! Gebruik in het vervolg een condoom of een ander goedgekeurd voorbehoedsmiddel en geen rare trucjes van internet. Ik hoop trouwens van harte dat ze die pillen van een betrouwbare arts/apotheek heeft en niet op internet besteld, dat moet je echt niet doen je hebt geen idee wat er in zit. Naar de drogist voor condooms is waarschijnlijk veeeeeel minder erg dan je familie moeten vertellen dat je vader wordt of (in het geheim?) met haar naar een abortuskliniek moeten.
Alle reacties Link kopieren
Heet ze Maria?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 juli 2016 @ 08:18:

Heet ze Maria?
aan het typen...
quote:Taralina schreef op 02 juli 2016 @ 07:10:

[...]



Ehm... Nee doe gewoon een condoom om in plaats van die ellendige hormonen slikken.



Ik zou nooit alleen een condoom gebruiken als ik niet zwanger wilde worden. Nouja da's niet waar, inmiddels weet ik dat ik sex kan hebben zonder condoom en dan alsnog niet zwanger word



Maar als ik echt niet zwanger zou willen worden is het condoom wat mij betreft niet afdoende. Met hormonen van de pil is niets mis, vele vrouwen varen er wel bij. Als de vriendin van TO dat geen prettig idee vindt, dan kan ze een koperspiraal overwegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 02 juli 2016 @ 07:10:

[...]



Ehm... Nee doe gewoon een condoom om in plaats van die ellendige hormonen slikken.Doe dat aub niet. Ik ben daar heeeel zwanger van geworden en de gyne vond het schandalig dat "jonge mensen in de piek van vruchtbaarheid" niet beter weten dan enkel een condoom te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
De kans is klein maar ik zal wel gaan nadenken over voorbehoedsmiddelen. Seks moet leuk zijn en dat is het niet op deze manier.
life is worth waiting for

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven