moet ik mij zorgen maken.....

02-07-2016 00:00 68 berichten
Xx
anoniem_640cd58e3bc64 wijzigde dit bericht op 05-07-2016 20:08
Reden: weg wegens privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 02 juli 2016 @ 00:20:

Alarmbellen zouden rinkelen maar niet zo zeer dat ik denk dat jouw vriend iets van haar moet maar ik bedoel meer misschien heeft zij bepaalde intenties ? Ik vind het in ieder geval raar maar je vriend doet er niet sneaky over in ieder geval. Toch?Wat een andere vrouw haar intenties zouden zijn moet eigenlijk er niet toe doen . Niemand kan verleid wordem tot iets als de persoon goed in zijn relatie zit . Dus mijn tip praat met je partner met hem heb je een relatie en geef aan wat je niet prettig vind . Je zou kunnen overwegen om aan te geven dat je liever ziet dat het contact zichl beperkt tot alleen werkgerelateerde zaken .
alles is energie
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juli 2016 @ 01:31:

Ik zou terug appen " Piet mist jou ook enorm, denk ik. Hij zit nu effe te schijten, maar ik zal zeggen dat hij je zo even moet appen. groetjes van mij ook voor je man " .

Ik denk dat ze het dan wel door heeft.
Ja, ik heb donderdag mijn werk uitgezwaaid voor een maand vakantie, zegt mijn (vrouwelijke) naaste collega ook dat ze me erg zal missen.



Ja dat snap ik wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:3121 schreef op 02 juli 2016 @ 01:34:

[...]



Wat een andere vrouw haar intenties zouden zijn moet eigenlijk er niet toe doen . Niemand kan verleid wordem tot iets als de persoon goed in zijn relatie zit .



Ja, hoor. Als de verleiding maar héél groot is. En de kans op uitkomst klein is.

Ik vind er ook niks mee om soms als partner een klein geurspoortje uit te zetten. Even laten weten dat jij niet achterlijk bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juli 2016 @ 01:31:

Ik zou terug appen " Piet mist jou ook enorm, denk ik. Hij zit nu effe te schijten, maar ik zal zeggen dat hij je zo even moet appen. groetjes van mij ook voor je man " .

Ik denk dat ze het dan wel door heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 02 juli 2016 @ 01:52:

Ja, ik heb donderdag mijn werk uitgezwaaid voor een maand vakantie, zegt mijn (vrouwelijke) naaste collega ook dat ze me erg zal missen.



Ja dat snap ik wel.



Zij mist een collega op het werk.

Vraag me af of ze dit ook gezegd zou hebben als zij degene is die op vakantie gaat.

Een collega missen op het werk is iets heel anders dan tijdens je vakantie iemand missen.



Is snap Wel dat TO hier niet blij mee is, zou ik ook niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juli 2016 @ 01:31:

Ik zou terug appen " Piet mist jou ook enorm, denk ik. Hij zit nu effe te schijten, maar ik zal zeggen dat hij je zo even moet appen. groetjes van mij ook voor je man " .

Ik denk dat ze het dan wel door heeft.helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juli 2016 @ 01:31:

Ik zou terug appen " Piet mist jou ook enorm, denk ik. Hij zit nu effe te schijten, maar ik zal zeggen dat hij je zo even moet appen. groetjes van mij ook voor je man " .

Ik denk dat ze het dan wel door heeft.helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind dat echt een no-go

zulke appjes stuur jij toch ook niet naar collega's terwijl je zelf lekker op vakantie bent.



als ik op vakantie ben met mijn vriend zijn me collega's wel de laatste die ik mis..
quote:Aanoniemous schreef op 02 juli 2016 @ 06:49:

als ik op vakantie ben met mijn vriend zijn me collega's wel de laatste die ik mis..

Maar het zijn inmiddels geen collega's meer. Het zijn vrienden geworden.



Ik zou wel even een gek gevoel krijgen bij zo'n appje denk ik. Maar hij is er wel gewoon open over en misschien is zij gewoon zo spontaan en is dit haar manier van schrijven zonder dat er bijbedoelingen bij zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg raar om kusjes e.d. te sturen naar een gewone collega. Tijdens een vakantie met je man een bericht sturen dat je je collega mist is nog veel vreemder. Op vakantie mis ik mijn collega's niet, hoe aardig ik ze ook vind. Dat doe je echt niet zomaar en bij mij gaan er wel alarmbellen rinkelen. Gelukkig vertelt je vriend het wel aan je, ik hoop dat hij snapt dat jij je er niet prettig bij voelt en haar op haar plaats zet.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Alle reacties Link kopieren
Sleeping, hier moet je echt duidelijk eens met m over praten. Zou voor mij niet acceptabel zijn zeker gezien ik je ken vanuit een ander topic.



Ik heb dit jaren geleden gehad wij waren 2/3 jaar samen en toen liep mijn vriend voor de gein hand in hand met z'n collega in de stad en kwam mijn familie tegen die mij gelijk op de hoogte bracht. Dat werd oorlog natuurlijk ik kon er geen eens normaal over praten zo boos was ik. Dat moet je ook niet doen want dat is zinloos en dan krijg je misschien niet de waarheid te horen maar vragen wat dit te betekenen heeft en wat je kan verwachten lijkt me heel goed! Sterkte!
Hij liet mij app lezen omdat er wat anders bij stond, of het toevallig was dat ik het las....

Heb het er ook gelijk uitgegooid en hen erover uit gevraagd.....



Hij overtuigde mij wel dat er echt niks is... wat hem betrefd. Hij weet niet wat haar intentie is..

Daar twijfel ik over, zeker na vorige acties...



Eigenlijk had ik haar moeten terug appen haha???? dat bedenk ik op dat moment niet
Alle reacties Link kopieren
Ach, het kan onschuldig zijn. Ik communiceerde ook zo met mijn directe (mannelijke) collega jaaaaaaren geleden. Hij stuurde me gerust ook dat hij me miste als hij in het buitenland was (was weg voor werk dan wel volgens mij), en eindigde ook iedere sms met kusjes en noemde me lieverd, schat, en wat nog meer.



Toch zat er niets achter. Nooit wat met hem gehad, noch gewild en naar mijn weten hij ook niet met mij. Ik was wel een stuk jonger toen overigens en ik zou het nu niet meer doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens tegen een collega geroepen dat ik van haar houd, maar dat is dan de setting en we wisten van elkaar dat het niet meer betekende dan dat we gewoon goed met elkaar op kunnen schieten. En daarvan ook nog even bevestiging gevraagd bij haar (klinkt raar, weet het niet beter te omschrijven op dit moment)...maar die bevestiging kwam idd. We mochten elkaar gewoon en vonden elkaar verder niet lekker, interessant of potentieel relatiemateriaal.



Dus: ff belangrijk volgens mij. Je kent haar taalgebruik (laat ik het zo noemen) van haar richting jou man. En hoe is het andersom?



Tuurlijk mag je aankaarten dat je er onzeker door wordt. Nooit leuk als een ander achter je partner aan zit. En voor hem is het wel ego-strelend. Snap ik ook wel weer. Als je hem nou aangeeft dat je er onzeker door wordt omdat je haar wel begrijpt (namelijk, hij is gewoon heel erg leuk en mooi en lekker etc etc): zijn mannen al helemaal gevoelig voor. En laat ze alles weer in perspectief zien
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Vanessakusje1987 schreef op 02 juli 2016 @ 08:04:

Sleeping, hier moet je echt duidelijk eens met m over praten. Zou voor mij niet acceptabel zijn zeker gezien ik je ken vanuit een ander topic.



Ik heb dit jaren geleden gehad wij waren 2/3 jaar samen en toen liep mijn vriend voor de gein hand in hand met z'n collega in de stad en kwam mijn familie tegen die mij gelijk op de hoogte bracht. Dat werd oorlog natuurlijk ik kon er geen eens normaal over praten zo boos was ik. Dat moet je ook niet doen want dat is zinloos en dan krijg je misschien niet de waarheid te horen maar vragen wat dit te betekenen heeft en wat je kan verwachten lijkt me heel goed! Sterkte!



Ja inderdaad dat had ik ook met het lunchen.... op gegeven moment ldeed hij dat stiekem omdat ik het vervelend vond. Nu vind ik dat wel oké, mits niet stiekem



Maar dit voelt echt niet tof!
Wat er dan nog voor stond. .. He vriendje...hoe istiiie?..mis je.



Uhmmm dat las ik dan net toevallig...



Nouja ben benieuwd hoe het nu zal gaan...
Alle reacties Link kopieren
Vriendje? ? Dat zeg je niet tegen een willekeurige collega.
Mot met to
Ik zou het vooral vervelend vinden dat mijn vriend dit allemaal accepteert en haar niet afremt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sleepingbeauty87 schreef op 02 juli 2016 @ 00:10:

In verleden ook wel eens buiten mijn weten om afgesproken dat doet hij nu niet meer



Dat vind ik ook wel een veeg teken.



Met haar afspreken zonder dat je dat weet, appjes van 'kusjes', 'schatje' en 'ik mis je', je hebt gelijk dat je je daar niet fijn bij voelt. Stuur haar inderdaad een app zoals BGB voorstelt waarmee je haar op haar plek zet.
Alle reacties Link kopieren
Oh hell no! Ik zou hier ook niet blij van worden!

Stiekem afspreken? No go!

Ik vind dat respectloos en raar.

Ik zou uit mijn vel springen van dit soort dingen.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet accepteren, en alarmbellen zouden afgaan als het ook stiekem gedaan is. Dat doe je niet als je niets te verbergen hebt en het allemaal onschuldig en vriendschappelijk is. En als zijn excuus was dat hij bang was voor jouw reactie, dan is hij een slapjanus.
Alle reacties Link kopieren
quote:sleepingbeauty87 schreef op 02 juli 2016 @ 08:20:

Hij liet mij app lezen omdat er wat anders bij stond, of het toevallig was dat ik het las....

Heb het er ook gelijk uitgegooid en hen erover uit gevraagd.....



Hij overtuigde mij wel dat er echt niks is... wat hem betrefd. Hij weet niet wat haar intentie is..

Daar twijfel ik over, zeker na vorige acties...



Eigenlijk had ik haar moeten terug appen haha???? dat bedenk ik op dat moment nietHij weet niet wat haar intentie is?? Nou, dat vind ik dus zorgelijk. Hoezo weet hij dat niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 03 juli 2016 @ 10:19:

Vriendje? ? Dat zeg je niet tegen een willekeurige collega.Lezen! Is nu al een paar genoemd dat ze geen willekeurige collega's zijn maar vrienden. Maar dan zou hij haar intentie toch moeten weten TO?
Ja hij zegt dat er geen intentie is tot meer.... in ieder geval van zijn kant niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven