Nog een kans geven?

01-07-2016 16:34 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost. Slotje
Of je zoekt een leuke vrouw die niet gelijk haar beentjes spreidt. Kan ook nog.



Liefde is niet dood anno 2016. Dat weiger ik te geloven.
Hij is al de stad in
Yep maar ik denk om flink te zuipen en te klagen tegen zijn vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yappie91 schreef op 01 juli 2016 @ 23:22:

[...]





Vanavond de stad in en de eerste beste slet met een beetje lust gaat mee naar huis. Geen liefde meer de vrouw anno 2016. Als er geen geduld meer is, dan houdt het op. Liefde bestaat niet. Niet meer in mijn woordenboek. Enkel seks en lust. En dan lekker meegenieten van alle huiltopics van de vreemdgaande mannen van de zielige vrouw anno 2016Hij begon zielig en zanikend, hij eindigt verbitterd
quote:Littlebit schreef op 02 juli 2016 @ 00:03:

[...]





Hij begon zielig en zanikend, hij eindigt verbitterd Het ultieme slachtoffer. ..
Engerd
Alle reacties Link kopieren
De 'echte' kerel anno 2016. Brrr
Laten we blij zijn dat die meid deze hoofdprijs bespaard is gebleven!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier



Gelukkig is het nu helder voor jezelf hoe je over haar denkt na dit gedrag en hoef je er verder geen tijd aan te verspillen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yappie91 schreef op 01 juli 2016 @ 23:22:

[...]





Vanavond de stad in en de eerste beste slet met een beetje lust gaat mee naar huis. Geen liefde meer de vrouw anno 2016. Als er geen geduld meer is, dan houdt het op. Liefde bestaat niet. Niet meer in mijn woordenboek. Enkel seks en lust. En dan lekker meegenieten van alle huiltopics van de vreemdgaande mannen van de zielige vrouw anno 2016Droeftoeter
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Yep een 16 jarige..
Wat een berg vrouwenhaat in die paar posts. Verongelijkt en wel, alsof je ergens recht op hebt. Je noemt het wel 'liefde' maar wat jij beschrijft heeft niks met liefde te maken, maar alles met je eigen angsten en onzekerheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven