Ik ben zwanger praatgroep vervolg II

14-04-2015 10:19 3081 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we gewoon weer verder met schrijven



Reeds bevallen



NaamLeeftijd1e, 2e..kindje Gestopt sindsGeslachtUitgerekende dataBevallenLaury26/251e05/14jongen10-04-201630-03-2016Bernadette28/292e10/14meisje09-03-201609-03-2016Lionlily35/361e04-13Meisje29-11-201506-12-20150401201623/251eJongen11-12-201502-12-2015Crazyheidi30/371e9-12Jongen10-11-201512-11-2015Wiennie24/251e12-13Meisje ovb07-11-201519-10-2015Myrna23/241e07-14Jongen03-10-201520-09-2015Kitty30/301e01-14Meisje05-09-201510-09-2015Gatekeeper32/311e10-12Meisje02-09-201501-09-2015W00229/321e09-14Jongen21-08-201519-08-2015Lieffies31/311e06-13Zoon05-07-201513-07-2015Lotte28/361e12-13Meisje13-04-201522-04-2015Dance26/261e02-14Meisje14-03-201507-03-2015Theo27/291eMeisje25-03-201505-03-2015Bloem25/301eJongen08-01-2015*-01-2015Spruit22/241e01-14Meisje24-12-201410-12-2014IME20/231e01-14Jongen01-11-201420-10-2014





Wijzigingen graag even in dikke letters.



Update 11-04-2016
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zwangere! Leuk om te lezen!!!



Wij zijn al heel lang niet meer bezig met een 2e door omstandigheden.

Laat mn dochter eerst maar even zindelijk worden ook. Ze is behoorlijk "druk". Je hebt bijvoorbeeld van die enige kindjes die gewoon bij je blijven als je met ze gaat wandelen.. Mijn dochter gaat meteen op onderzoek uit. Ook kent ze haar rust niet, ze valt nooit in de box of tijdens het spelen in slaap haha.



Ze is enorm druk met praten dat wel! Zo zegt ze o.a. aap poot pies (naar de tv serie) Ze is echt een kleine ondeugt, super leuk! Al moet ik soms wel erg lachen als ik haar eigenlijk moet "corrigeren". Van dat voorbeeldige doorslapen is helaas niks meer over.. sinds de kiezen door kwamen is ze rond 23:00 bijna altijd wakker.



Ik merk wel dat ik deze leeftijd veel leuker vind dan toen ze zo inimini was. Ze begrijpt wat we tegen haar zeggen en reageert ook echt op vragen en dingen geven etc. We gaan deze zomer langzaam beginnen met zindelijk worden, ze vind het potje erg interessant en geeft aan wanneer ze moet poepen. Niet geschoten is altijd mis haha.



Zal hier weer eens wat vaker lezen!



Hoe groeien jullie kindjes? Mijn dochter is nu 18 maanden en 10kg en 80cm. Kleding is wel echt nog maat 74 en soms past ze zelfs nog 68.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Hoi spruit leuk weer te lezen! Dat rondrennen en onderzoeken gebeurd hier ook hoor, is gewoon normaal toch? Hier het slapen nog steeds super maar ze heeft nog geen kiezen hoop niet dat het gaat als bij jou als die doorkomen... en de box ging bij ons net 9mnd al de deur uit dus dat probleem heb ik ook niet haha... enige moment dat ze zelf op een stoel gaat zitten is als babytv aanstaat



Wij zijn ook net begonnen met het zindelijk maken, ze vindt het potje helemaal leuk en gezellig en net het boekje over die mol waarbij op zijn hoofd is gepoept besteld.



Wat past jouw dochter nog in kleine kleertjes zeg, mijn dochter is lichter 9.8kg maar zit echt al in 80/86..



Deze leeftijd vind ik ook wel heel leuk, vooral wanneer ze zelf een binnenpretje heeft, dan hoor ik haar ineens grinniken
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen die verhalen. Hier loopt de kleine nog steeds niet vind het kruipen wel best wil wel steeds meer samen lopen dus wie weet...



Wat een dikkertje heb ik dan haha die van mij weegt twaalf kilo en zit in 98/104
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
hier is romy 74 cm en 10 kg ze is nu juist 8 maand oud. iedereen zegt dat ze zo groot is,

ze doen enkel 1 x per dag 10 min middagdutje en dan is ze de hele dag aan het spelen rond trappelen is de speeltafel, die loopt ze al volledig rond, en zeer snel zelfs.

iedereen denkt dat mijn meisje al meer dan een jaar oud is.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn inderdaad flinke kindjes! Leuk hoor, zo snel al lopen om de tafel! Ons meisje is nu bijna 7 maanden, bijna 65cm en 8,5 kilo, een lekkere bolle dus. Ze kan goed zitten en rollen, en staan en stappen met hulp
Alle reacties Link kopieren
Super leuk, die verhalen!

Hier is kleine vent nu 9 maanden, we zijn 2 weken terug geweest op t CB en toen was hij 72,5 cm en 8.2 kilo. Netjes gemiddeld vonden zij. Kledingmaat hangt nu tussen 74 en 80 in.

Die kleine boef van mij is dol op kusjes geven en kroelen. Daarbij flirt ie met alles wat hij tegenkomt. Heel aandoenlijk (nu nog...)

Meneer heeft nu 5 tanden en denk dat nr 6 er aan komt dus dat gaat lekker door. Hij begint aan 2 handjes goed mee te stappen dus dat is ook super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen. Mijn dochter is bijna 10 maanden, zit in maat 80. Heeft 4 tandjes, kan papa en bah zeggen en loopt de tafel rond, probeert de trap op te klimmen. Loopt achter haar babywalker en vind mama's tepels reuze interessant haha



Vandaag had ik de 16 weken echo en wij krijgen dit keer een jongen nu hebben we er van allebei 1. Zit helemaal op mijn blauwe wolk.
Hier ook hoor dance haha. Met 14 maanden was ie 12 kilo en 83,5 cm. Inmiddels is ie bijna 18 maanden en rent ie in t rond.



Hoe kan jouw kind dan nog in maat 68 passen spruit als ze al 80cm is. Das toch raar?



Leuk wiennie dat ze al zo rond stapt zeg!



Gefeliciteerd gatekeeper. Leuk van beide 1. Ik moet nog wachten tot halverwege augustus maar zou twee jongens echt heel leuk vinden ook.
Hier is babytv ook ren succes Theo als ik wil dat ie eens rustig blijft zitten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk @gatekeeper!! Jongetjes zijn super leuk!!



BabyTV, ja ook hier een hit! Al is hij sowieso dol op tv kijken. Gelukkig loopt/kruipt hij nog niet dus hoef t nog niet in te zetten als redmiddel voor 5 minuten rust, hihi.



Hier vandaag eindelijk ongesteld geworden. Wij gaan dus nu ronde 1 in!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Myrna. Hopelijk ben je snel zwanger.

BabyTv zit bij ons niet in t pakket. Ik moet dat pakket eens uitbreiden haha.



Ik heb nu al zin om te shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Ooh zo leuk!! Bij de h&m hebben ze een hoop leuks, vind ik. En ook echt niet duur. Kan daar niet naar binnen lopen zonder wat mee naar buiten te nemen.

Zeker spannend! Is natuurlijk wel erg snel (kleintje is nu 9 maanden). Zowel bij hem en bij MK in 1x zwanger dus hou er rekening mee dat het kan gebeuren dat het nu weer zo is.. Klinkt zo stom dat je het eigenlijk toch een soort gaat plannen dan!
Alle reacties Link kopieren
Ja wordt druk hoor Myrna. Bij mij zit er straks 15 mnd verschil tussen. Maar voordeel is wel dat je nu nog in de luiers en gebroken nachten zit en straks bijna gelijktijdig er ook weer uit bent. Maandag krijg ik de 3D echo, zo benieuwd op wie ons knaapje lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Ja we hebben er over na zitten denken om tot augustus te wachten. Maar die 3 maanden gaan het verschil ook net niet maken voor mijn gevoel.

Leuk!! Hoeveel kindjes willen jullie in totaal?
Alle reacties Link kopieren
Altijd gezegd 3, maar voorlopig na deze ga ik wel aan de AC, ik wil er geen drie onder de 3 haha. We zien t wel en jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ben trouwens nog helemaal niets aangekomen. Ik weeg nog steeds 58 kilo. Vorige keer was dat wel anders.
Omg gate 58 kilo!! Ik was denk 10 toen ik dat voor t laatst woog ... ben jaloers... en gefeliciteerd met een jongen!! Leuk!



Myrna succes! Spannend nu echt beginnen!



Ik zou het liefst 2 kinderen willen als dat lukt, voor mijn gevoel kunnen we dan beide genoeg aandacht geven. Tuurlijk gaat dat bij 3 ook, maar ik kom zelf uit een gezin van 3 kinderen en de andere twee waren niet zo verlegen als ik waardoor ik me soms het 5e wiel aan de wagen voelde.. plus praktisch gezien, naast de ouderslaapkamer hebben we nog 2 grote slaapkamers en dan 1 heel kleintje.. dus bij twee hebben ze beide een grote kamer, bij 3 zullen ze moeten delen..
Alle reacties Link kopieren
Wij ook 2, al lijkt 3 me wel ook leuk maar manlief wil er 2! Idd 58 kilo lijkt me zalig!! Krijg je al een buikje?
Alle reacties Link kopieren
Die buik had ik alweer vrij snel. Ik ging vandaag even een bikini kopen en tijdens t passen zag ik echt weer een flinke ballon met mooie blauwe lijnen. Ik heb maar een cupmaat groter genomen want ze groeien aardig.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor! Cupmaat groter zou ik dan idd ook doen! Heb je nog veel kwaaltjes/vreetbuien?



Hier gaan we toch pas augustus starten. Ik wil eerst nog wat kilo's kwijt om de kans op diabetes wat kleiner te maken. Hopelijk zet t zoden aan de dijk! En wel een goede motivatie!!
Alle reacties Link kopieren
Nee ook bij deze zwangerschap nergens last van. Zelfs geen vreetbuien. Dat was met dochter wel anders. Toen at ik alles wat los en vast zat. Hoeveel kilo's wil je nog kwijt en wat is je streefgewicht?
Alle reacties Link kopieren
Rond de 10 ongeveer. Dan zit ik rond de 73. Is voor dan wel mooi, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het meiden?
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er zoveel geschreven wordt en er best weer wat van de partij zijn



Gate wat klinkt dat allemaal goed en positief zeg! Jij bent ook zo slank, en nog niets aangekomen, wow! Was je je kilo's vorige keer snel kwijt?



Myrna oeh spannend! Ik hoop dat het afvallen wat wil lukken.



Hier gisteren weer gesprekje gehad, en we gaan als mini 15 maanden is weer starten... dat is al over 3 weken!! Leuk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk lotte!! Hopelijk lukt t bij jullie ook snel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven