wat is de beste luieraanbieding?

01-07-2016 16:30 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Sinds een maand of 3 ben ik moeder van een lief zoontje. Vanwege een lastige start met veel ziekenhuis heb ik steeds snel snel wat luiers aangeschaft. Meestal voor de volle mep omdat ik het hier-en-nu moest hebben. Ik ben Pampers gewend vanuit het ziekenhuis, en heb zelf goeie ervaring met de luiers van Kruidvat.

Nou vroeg ik me af wat nou écht de scherpste aanbieding is op het gebied van luiers? Wanneer moet ik gaan bunkeren?

Hij draat nu maat 2, gaat al een tikkie richting maat 3. Wanneer slaan jullie groot in? Bij 1+1? Doet de kruidvat dat ook met eigen merk luiers? Ik kan me één keer herinneren dat ik 1+1 voorbij heb zien komen van Pampers bij Etos, maar toen waren we weer druk in het ziekenhuis en toen kwam het er niet van. Daarna niet meer, is dat zo zeldzaam?



Dus; waar en wanneer slaan jullie groot in?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste is nu 3,5 en in die 3,5 jaar heeft het Kruidvat één keer een 1+1 actie gehad op het eigen merk, dus dat komt helaas niet zo vaak voor.



Wel heeft het Kruidvat van het eigen merk 2 jumbo pakken voor 25 euro. En soms 3 gewone pakken voor 25. Die laatste aanbieding is iets goedkoper, maar het scheelt niet veel.
Alle reacties Link kopieren
Bol.com en wehkamp in de gaten houden. Ik heb net 4 pakken baby in dry van pampers voor 35 euro.
Voordeelmuis.nl



Ik koop vaak veel bij 3=2 acties voor pampers.



Mijn zoontjes zijn te spekkig bij hun beentjes voor Kruidvat of andere stuggere luiers. Bovendien kreeg oudste alleen van pampers geen uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat haha, en ik bestel ze online in bulk als in de aanbieding zijn. Hoef ik die rotdingen ook niet te slepen.

Als ik te lui ben haal ik bij de trekpleister, Etos of Appie, iets minder blij mee en duurder
quote:Fleet schreef op 01 juli 2016 @ 17:12:

Dat idee heb ik ook Madelief, volgens mij zijn Pampers mét actie alsnog duurder dan de Kruidvat luiers. Ja dat klopt.

Hier ook kruidvat luiers.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu van pamperbox. Be een jaarabonnement met 12 maandboxen voor 350 euro +een box vochtige doekjes. Ikzelf vind t voor in 1x te veel, maar is wel goedkoop nog geen 30 euro per box en thuisbezorgd
Alle reacties Link kopieren
Ik reken altijd uit wat een luier per stuk kost en dan is Kruidvat toch altijd het goedkoopst. Ook zonder aanbieding
Alle reacties Link kopieren
Hier eerst ook kruidvat, nu vanaf maat 4 vd aldi. Werken t zelfde en ruik je de urine niet door. Zijn per luier net zo duur als de kruidvat actie 2 voor 25 jumbo.
Alle reacties Link kopieren
quote:framboos1981 schreef op 01 juli 2016 @ 18:26:

Hebben jullie ooit de Euroshopper-luiers geprobeerd (groot wit pak bij de Kruidvat)?Vandaag toevallig geprobeerd! 74 stuks voor 10,98 ofzo. Absorberen goed, maar de sluiting is wat iel.
Alle reacties Link kopieren
Luiers van AH of van trekpleister als die in de aanbieding zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jongste zit ondertussen in maat 5 maar heb laatst in nood een keer jumbo luiers gekocht en die bevallen verrassend goed. Kruitdvat hier altijd te stug en te klein.
Alle reacties Link kopieren
Die actie van 2 jumbopakken voor 25 euro van de kruidvat is dat alleen online of ook altijd in de winkel?

Ik haal de 3 valuepakken voor 25 euro ook wel maar dat scheelt inderdaad niet veel.

Ik zit vaak wel te twijfelen over hoeveel voorraad in welke maat.

De kleine heeft nu maat 3 aan en is ongeveer 7 kilo dus ik durf al niet meer teveel pakken 3 te hebben staan.
Iemand ervaring met de ah of jumbo new born luiers?
Alle reacties Link kopieren
ik koop altijd de lidl luiers . Die zijn ook echt heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:happyapple schreef op 02 juli 2016 @ 07:39:

Die actie van 2 jumbopakken voor 25 euro van de kruidvat is dat alleen online of ook altijd in de winkel?

Ik haal de 3 valuepakken voor 25 euro ook wel maar dat scheelt inderdaad niet veel.

Ik zit vaak wel te twijfelen over hoeveel voorraad in welke maat.

De kleine heeft nu maat 3 aan en is ongeveer 7 kilo dus ik durf al niet meer teveel pakken 3 te hebben staan. Ook in de winkel
Alle reacties Link kopieren
Hier begonnen met pampers die vaak in de aanbieding zijn bij wehkamp of bol.

Sinds hij 6 maanden is ook Jumbo huismerk, Lidl, Kruidvat, Etos. Net waar ik kom. Merk geen verschil.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 02 juli 2016 @ 11:24:

[...]





Ook in de winkelGoed om te weten. Dank je
quote:happyapple schreef op 02 juli 2016 @ 07:39:

Die actie van 2 jumbopakken voor 25 euro van de kruidvat is dat alleen online of ook altijd in de winkel?

Ik haal de 3 valuepakken voor 25 euro ook wel maar dat scheelt inderdaad niet veel.

Ik zit vaak wel te twijfelen over hoeveel voorraad in welke maat.

De kleine heeft nu maat 3 aan en is ongeveer 7 kilo dus ik durf al niet meer teveel pakken 3 te hebben staan. Zolang ze nog passen en niet lekken kun je ze doorgebruiken. Als zoon s'nachts door gaat lekken pak ik voor de nacht alvast een maat groter en maak de kleinere maat (=goedkoper) op overdag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Aldi luiers! Had eerder ook pampers maar de Aldi is minstens zo goed! Zijn er bij ons alleen in maat 4, 4+ en 5.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2019 19:43
Reden: spam
96.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd zo'n grote verpakking van de Jumbo. Daar doen we boodschappen dus als het op is neem ik die mee. Kost ongeveer 10 euro en we doen er vrij lang mee, maar zoontje is ook 1,5 jaar en dan gebruiken ze toch minder luiers :p Begonnen met pampers die ik in maandboxen thuis liet bezorgen! Vond ik echt heel handig met een kleine baby. Was van bol.com met bespaar continue-korting.
Begonnen met Pampers door alle reclame (we dachten dat die het beste waren). Inmiddels weten we dat dit flauwekul is en kruidvat en Lidl minstens zo goede luiers heeft.

Bij de tweede gaan we gelijk aan de Lidl luiers. Is altijd goedkoper dan welke aanbieding dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven