Handige agenda op telefoon

03-07-2016 09:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een handige agenda op de telefoon.

Overzichtelijk etc
Ik ben fan van business calendar 2.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 03 juli 2016 @ 09:37:

Ik ben fan van business calendar 2.



En waarom?



(Sorry, heb eergisteren mijn eerste smarthphone gekocht )!
Ik vind het overzichtelijk en het heeft veel opties. Download een paar agenda's en kijk welke je het meest bevalt. Zo heb ik het gedaan, ik heb de eerste maand 4 agenda's naast elkaar gebruikt. Alle agenda's beweren ongeveer hetzelfde, het gaat echt om wat je zelf fijn vindt werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Easy Calender. Gewoon simpel. Vandaar de naam waarschijnlijk.

Ik vind het fijn om 1 week in 1 x te kunnen zien.
Ik gebruik de agenda die bij gmail hoort. Mijn man en ik hebben onze agenda's aan elkaar gekoppeld. Dus ik heb ook inzage in zijn agenda. Dat is makkelijk bij het maken van nieuwe afspraken.
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken thuis Cozi. Een kalender, boodschappenlijst en to do lijst ineen, die synchoniseert met diverse personen/apparaten.
quote:Annelaure schreef op 03 juli 2016 @ 09:37:

Ik ben fan van business calendar 2.Ik ook, maar niet beschikbaar voor iOS
Ik gebruik week agenda, je hebt overzicht in 1 week en dat vind ik persoonlijk erg fijn. ( En het is geen betaalde app )
Ik heb aCalendar

Kun je meerdere agenda`s aan koppelen in verschillende kleurtjes. Vind het een fijn en handig ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:stempelinkt schreef op 03 juli 2016 @ 10:33:

Ik gebruik Easy Calender. Gewoon simpel. Vandaar de naam waarschijnlijk.

Ik vind het fijn om 1 week in 1 x te kunnen zien.Deze gebruik ik ook en ben er zeer tevreden over. Heel overzichtelijk en inderdaad in een oogopslag zie je de week. Je kunt ook kleurtjes geven aan je afspraken zodat je ze kun categoriseren. Weet niet of de app ook beschikbaar is voor android mocht je dat hebben

Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 03 juli 2016 @ 13:42:

[...]





Deze gebruik ik ook en ben er zeer tevreden over. Heel overzichtelijk en inderdaad in een oogopslag zie je de week. Je kunt ook kleurtjes geven aan je afspraken zodat je ze kunt categoriseren. Gebruik ook vaak de functie dat ik een melding krijg, je kunt zelf bepalen hoeveel tijd van te voren. Weet niet of de app ook beschikbaar is voor android mocht je dat hebben

Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik wilde m'n bericht aanpassen maar heb 'm per ongeluk ge-quote...

Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 03 juli 2016 @ 13:42:

[...]





Deze gebruik ik ook en ben er zeer tevreden over. Heel overzichtelijk en inderdaad in een oogopslag zie je de week. Je kunt ook kleurtjes geven aan je afspraken zodat je ze kun categoriseren. Weet niet of de app ook beschikbaar is voor android mocht je dat hebben



Klopt, die kleurtjes zijn ook fijn.

Ik geloof dat je deze kalender ook kunt delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven